* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
سلام اشتراک شما فعال هستش یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون

اشتراک یک ماهه خریدم ولی اعمال نشده چرا

سلام بسیار سریال خوبی بود فصل یک و دو ضعیف بود ولی در کل آموزنده و زیبا و برعکس بقیه سریال های ترکی بود
خدایییی چرتتتت بودددد
عالیه

چرا اینقدر تحقیر و کتک زدن زن رو عادی جلوه میدن؟ و زن هاهم بعدش میبخشن . من کامل ندیدم سریال رو ولی به طور کلی این حجم از تحقیر زنان خیلی بد هستش و باعث میشه این نگاه عقب مونده ادامه دار باشه.
سلام با لود پخش میشه

چرافصل۵بالانمیاره

من خوشم اومد البته بازیگرا ضعیف بازی میکنن بنظرم طبیعیه چون یه بازیگری مثل زینب بنظرم بی تجربه هست مرده با تجربه تر هست ولی یکمم طول میکشه زیادی به هم خیره میشن همش، ولی در کل خپب بود بنظرم
هووو 5 فصله.. میخواستم شروع کنم ولی کی حوصله داره😐😂
اینطور که کاربر مهدی نوشته، ارزش دیدن نداره. فکر کنم بهتره برم دوباره فصل اول یالی رو دوباره ببینم. (فصل دوم و سوم یالی (چشم چران عمارت) ارزش دیدن نداره فقط سه قسمت آخر فصل سوم رو ببینید که فقط بدونین سرانجامش چی میشه. 😁😁😁
سلام اصلاح شد با لود پخش میشه

چرا سه قسمت آخر پخش نمیشه؟؟؟من با دو برنامه دیگه هم امتحان کردم ولی نشد.
کلن خیلی کلیشه ای رفت جلو
من یه اشتباهی کردم چندتا سکانس عاشقانه از خلیل و زینب توی اینستاگرام دیدم اومدم اینجا که سریال رو نگاه کنم به غلط کردن افتادم این سریال اینقدری که ضعیفه 5 فصل رو توی نصف روز دیدم فقط 2 دقیقه اول و آخر هر قسمت رو نگاه کردم فقط بخاطر قشنگی زینب اومدم نگاه کنم بازیگر بدی نیست سریال خیلی خیلی الکی و بیخودی طولش دادن هرچند که سلیقه مردم ترکیه ست اصلا ارزش دیدن نداره حیف وقت و پول اینترنت که بابت این سریال حروم بشه،!! من فقط دنبال سکانس های عاشقانه خلیل و زینب بودم. اعصاب خورد کنه بعد هر دیالوگ نیم ساعت صحنه آهسته داره خیره میشن بهم. خیلیا کنجکاون چطوری توی یکسال اینقدر قسمت ساختن دوستان اگر توجه کنید کار خاصی نمیکنن بعد ضبط هر قسمت اونو بردن برای تدوین مثلا 15 دقیقه فیلمبرداری مفید داشتن نیم ساعت که صحنه آهسته و خیره شدن بهم دارن نیم ساعت هم فلش بک میزارن اینطوری هر قسمت رو ساختن
يادمه قبل اينک برم سربازی اولین قسمت این سریالو دیدم الان امدم ببینم چه خبره دیدم تازه سریاله تموم شد 😂
زنده است زینب
سلام با لود پخش میشه

ای بابا زینبو ک با بچه وشوهرش اخر فیلم نشون میده کی وکجا نشون،داد مرد؟
سردبیر من تازه میخوام فیلمو از اول ببینم چرا هیچکدوم از قسمتای فصل اول بالا نمیاره/:
زینب نمرد

مزخرف ترین فیلم خواهشاً وقتتونو واسه فیلمای بهتری بزارید کاش کارگردانا یاد بگیرن آخر سریال و با مردن تموم نکنن راه دیگه یم هست واسه تموم کردن

نفهمیدم زینب مرد یا زنده موند؟
امین
خدای متعال رو سپاسگزارم که این سریال به پایان رسید 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
آخه واسه چی باید سریال های ب این طولانی رو ببینید
ب شخصه چندان جالب نبود برام چون ب شدت طولانیش کردن
۲۰۰ قسمت دادین که زینب آخرش بکشین 😭

دیگه وقتی تموم بشه بهتر میتونی سریال ببینی

منم بحث های بینشون برام جذابه دارم از اول میبینم
منم خیلی دوسش داشتم خدایش قشنگ بود

سریال قشنگی بود من که دوست داشتم

بستگی ب زاویه دیدتون داره وگرنه بنظرم سریال خوبی بود نکته های اموزنده زیادی داشت

راحت شدیم از این سریال آبکی
واقعا قشنگ و حیف بود
باسپاس از نویسنده سردبیر محترم خست نباش

اره ببین بنظرم هرچن صحنه های تکرای زیاد داره وعشقشون در دنیای واقعی کم هس ولی سریال جالب وقشنگیه
.بچه ها ببینم؟
من ۱۰ قسمت یک بار دیدم بازم فهمیدم چی به چیه😂
بالاخره تموم شد😅
بالاخره بخوبی و خوشی تموم شد🙌🏻
سلام دو قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
وایییییی چرا نمیاد
چرا نمیاد قسمت جدید
قسمت ۱۷پایانی هست🥲
سردبیر؟؟؟
چرا قسمت بعدی رو نمیزارید
چرا نمیاد

من کلا دیدنش رو گذاشتم کنار تا فصل دو .سه بود فهمیدم کارگردانش شده کارگردان سریال امانت فهمیه قصه چیه همش یه مدل نقش منفی همش هم یه مدل بدی کردن اونایی که نقش منفی سریال امانت رو دیدن می دونن همون نقش منفی این سریال رو بهد از خالهه گرفت و همون مدل بدی کردن فقط منتظرم قسمت آخرش بیاد ببینم آخرش چطور میخواد تمومش کنه سریال امانت که ۷۰۰ قسمتی شد خدا به داد این سریال برسه😀
بنظر من خیلی فیلمش قشنگه

مزخرف ترینه

فقط حیف ک چنین دوست داشتنیا را باید توفیلما دیدوتوکتاب خوندزندگی اکثر ادما بدون عشقه متاسفانه😔

اما درکل دوست داشتن چه حس قشنگیه بخصوص دوست داشتنی ک مثل شخصیتای این فیلم نه ازروی هوا وهوسه نه از روی شهوت

کاشکی تموم بشه هم دعواشون کش داره هم محبتاشون

به کاربر بالایی با یه حساب سرانگشتی طبق گفته شما الان باید قسمت ۳۱۵ باشیم🙃
ماشاالله شیش فصل ۶۰ قسمتی؟😑
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام خسته نباشید خیلی ممنون

سلام چرا درست پخش نمیشه قطع و وصل میشه
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
چرا نمیاد

سلام قسمت جدید رو چرا نمی زارید
چرانمیاد قسمت جدید

پر از صحنه های بیخود و تلف کردن وقت مخاطب،دوست دارم بگم برای بیکاری خوبه ولی حتی برای بیکاری هم سریال خوبی نیست!همش سعی میکنن یه بازیگر بیارن که بینشون رو بهم بزنه و سریال طولانی بشه من که تقریبا کمتر از یک فصل دیدم و فهمیدم چخبر چطوری الان پنج تا فصل اومده نفهمیدم احتمال میدادم فصل یک فینالش کنن از بس سریال ضعیفیه!
سلام الان دوباره بررسی کنید کادر قرمز رنگ سرچ دقیق انگلیسی رو بررسی کنید باتشکر از همراهیتون
سر دبیر سرچ خرابه هرچی سرچ می کنیم نمیاره هم به انگلیسی هم فارسی کلا جواب نمیده

لطفا حلش کنید فقط این سریال اینطوره

سردبیر مشکل سریال گیم آف ترونس چیه شبا و بعد از ظهرها قط و وصل میشه و هر پنج ثانیه ای چند دقیقه قط میشه و نمیشه نگا کرد . اگر میشه این مشکلشو بزارین واسه صبحا
سلام دوباره بررسی کنید مشکلی نداره باتشکر

سردبیر چرا سرچ من خرابه؟
سلام باید نسخه رو از تلگرام نرم افزار دانلود و نصب کنید باتشکر از همراهیتون
تا اینترنت وصل نشده نمیشه وارد شد.

سلام سردبیر برنامه سیمبا رو واسه کسی فرستادم ولی وارد نمیشه چیکار باید بکنم؟
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سلام خسته نباشید قسمت بعدی رو کی میزارید؟
سلام الان دوباره بررسی کنید میتونید اشتراک تهیه کنید
روی فصل اول بزنید و فصل دوم رو انتخاب کنید باتشکر از همراهیتون
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
خیلی استرس دارم
قسمت جدید امشب میاد 😢

سلام خسته نباشید خیلی ممنون

کاربر۷۰۴۶ این سریال تاقسمت۲۱۱ اومده بزن رو فصل اول وفصل دوم انتخاب کن قسمت۶۱ ببین
وای دقیقا

من تا قسمت ۶۰دیدم بی زحمت قسمت جدیدشو کی میزارین سپاس از برنامه خوبتون سردبیر جان 🙏🙏🙏

نصف عمرمون توو قرنطینه گذشت یا کرونا بود یا جنگ یا .... بی ناموسها لااقل نت قطع نکنید بتونیم یه گوهی بخوریم . یه فیلم ببینیم
سلام دو قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
*فیلترشکن
بعضی از شهرهای کوچک فیلارشکن جواب میده ولی ۹۰ درصد کاربرا نمیتونن
من خودم با فیلتر شکن باز کردم
همه فیلتره حتی گوگل ها
آقای سر دبیر قسمتهای بعدی هم شروع شد ولی قسمتهای قبلی هنوز نگذاشتین
سلام دوستان اینسا و واتساپ با فیلتر باز میشه
وقتی همه جا رو بستن (فیلتره) خب از کجا بیارن؟

سردبیر چرا جواب نمیدید؟لااقل بیا یه چیزی بگو مارا از وضعیت خلاص کن
چرا نمیاد
دیگ کجا میتونیم اینو فیلم ببینیم؟
نیومد؟

کی قسمت بعدی میادد؟؟؟
روزی 20بار چک میکنم😢😃
من مردم ھنوزز نذاشتن

یاااا تا کجا میخواد برعع🫠😅

دو قسمتی که پخش شده، اتفاقات جالبی میافته... امیدوارم نت قوی بشه که بتونن سریال رو بذارن
سلام قسمت جدید تپه باد خیزه کیه پخش میش با تشکر از سردبیر محترم

🤣😂

😂😂😂
نکنه سردبیر مورد حمله موشک اسرائیل قرار گرفته؟
سلام قسمت جدید تپه با خیزه اومد دی چرا هنوز پخش نمی کنید لطفا لطفا سردبیری محترم خسته نباشی سپاس از سردبیر محترم

جالبه همه غر میزنن ک این چ سریالیه همه هم میان سریالو چک میکنن
چرا نمیاد

وای بعد از چهار ماه امدم ببینم به قسمت اخر رسبده حالا میبینم هنوز خلیل در حسرت 🤦🏻♀️ با اینکه عروسی هم گرفته اینها را تیکه تیکه تو یوتیوب دیدم . خیلی حال بهم زنه

جنگ عزیزم جنگ اسرائیل حمله کرده سردبیر نگرانه
مدیر چرا نگذاشتین
قسمت جدید؟
چرا قسمت جدید نمیاد
امروز باید پخش میشد چرا پخش نشده
سلام قسمت جدید تپه باد خیزه کیه پخش میش با تشکر از سردبیر محترم خسته نباشی لطفا لطفا پخش کنید

چرا بازنمیشن قسمت ها

قسمت ۲۰۴ چرا باز نمیشه
چہ قشنگہ ای فیلم 😎
فقط اونجایی که گوشی خلیل خاموش شده بود... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
ایوالله ای شد فیلم
ایولا زینب داره عاقل میشه

اخیش دلم خنک شد زینب به گزده سیلی زد 😁😁
کاش دست گزده هم رو میشد
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
اینقسمت بالاخره دلموخنک کردچهره واقعی سونگل خلیل بالاخره دید
شبیه رمانای ۹۸ یاس😄 اونجا ک ارشام تهرانی میره برد انتقام و ورق برمیگرده، اینا رو تینیجرای ما برا سرگرمی مینويسن و سینمای ترکیه تبدیلشون میکنه ب سریال، نویسنده هاشون سندروم نوجوان ابدی هستن.... البته این اولین و آخرین ریسک سریال ترکی بود ک ب جون خریدم و تا خدا پشیمونم کرد🤭
واااااااااای این سریال کوفتی کی وقت کرد تا فصل ۵ بره!!! کل فصل یکش رو تو چند ساعت جمعش کردم، فاقد محتوا، متن، فهم و شعور و احترام ب مخاطب بود ، هر چی میزدم جلو ب پوچی بیشتر میرسیدم😵💫😄 صنعت سینمای ترکیه واقعا انقد پول یا مفت داره ک ی سریال رو ۵ فصلی بسازه؟ اصلا فروشش اندازه ی اجاره ی اون ویلا بوده؟ از یجاهایی پا رو اعتیادتون بزارید و دراپ کنید لطفا
این سریاله چرا تموم نمیشه، چندساله همش در حال پخشه😶
هنوز این سریال رو میزاره ، از ۲۰۸ قسمتی که گذاشته ۲۰۰ قسمتش به نگاه کردن به همدیگه گذشت 😁

چرا باز نمیشه
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
چرا قسمت جدید نمیاد

طبق سریالای ترکی اولش خیلی هیجانی وجذاب شروع میشه بعدش اینق موضوعا با عناوین مختلف کشش میدن ک حوصله ت سرمیره اما چون از اول دنبال کردی یه کرمی هس تو وجودت ک نمیزاره بیخیال سریال بشی البته بنظر من
عالیه جان مادرم وان پیس با این سرعت پخش میشد و هر قسمتش همین تایم بود تو یه سال جمع میشد میرف نه اینکه 27 ساله هنوز تموم نشده😅😂
پشمام میگم قضیش چیه 5 شش کاه پیش خاستم نگاه کنم 2 فصل اومده بود الان 5 فصل اومده پشمام ریخته
با نت مختلف بررسی کنید باتشکر
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

دوستان راهنمایی کنید

چرا برای من فیلما باز نمیشه جدیدا

البته امیدوارم

نه بابا فک کنم کارگردانم دیگه داره حوصله ش سرمیره داره موضوعاتو جمع میکنه
هیچوقت تموم نمیشه
تا بینهایت
سریال پایان یافتس؟ قراره تا کی ادامه داشته باشه؟

🤣🤣🤣🤣🤣
206نمیاد زانتیا میاد
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سلام قسمت جدید تپه باد خیزه با سپاس از سردبیر محترم خسته نباشی لطفا لطفا پخش کنید
چرا قسمت 206نمیاد
لعنتی زینب دیگه بدتر، رواعصاب ادم جفتک میره باید، رک بگه من نمیتونم الات دستت باشه سونگل خانم
به کاربر بالایی اتفاقات که زیاد میافته فقط اگه اعصابت میکشه نگاه کن... چون بازم خالهه زینب رو عذاب میده 😑

سلام بچه ها من۴قسمت آخرو ندیدم یکی میگه اتفاق جالبی داره نگاه کنم یانه بزارم پارت آخر ک،اومد نگاه کنم
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سلام قسمت جدید تپه باد خیزه لطف لطف پخش کنید با تشکر از سردبیر محترم خسته نباشی
مگه نگفتن خرداد تموم میشه پس چی شد؟! خسته شدم دیگه...🥲🥲🥲

سلام خسته نباشید ممنون خیلی سریال قشنگی من خیلی دوست دارم ممنون
یادپارسال بخیر،مثل خرمی خواندیم
عخ این هنو داره پخش میشه،پترسال کنکور داشتم میومدن یه قسمتشو تو ۱۰دقیه میدیدم اینقدرکه میزدم جلو ،تنها تفریحم بود🙄
میلو این تموم شدنی نییست میخوان رکورد بزنن😂💔
خسته شدیم
میخرشو دراوردن ناموسن
ازاحمق بازی های زینب حالم بهم میخوره همش نقش یه زن کودن واحمق بازی میکنه

سلام خسته نباشید ممنون

سلام ممنون
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

خسته نباشید ممنون
الان مثلا زینب دختر نرمالیه؟ مازوخیسم داره بدبخت 😒
این چرا هنوز فینال نخورده 😟 من تا ۱۰ قسمتشو دیدم فقط واقعا ارزش دیدن نداشت
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

ولی انقدر دیر میاد که یکشنبه و دوشنبه

شنبه و یکشنبه
چه روز هایی پخش دارن؟
تا الان ۲۰۱ قسمت
من هر سه چهار قسمت که میاد آخریش میبینم واقعا خسته شدم از اولش دنبال کردم قشنگ بود یهو دیدم اینقدر کش وقوص دار شد وحال به هم زن

بی معنی ومفهوم ترین فیلم همینه. اشنباه نکنید نبینیدش اصلا
شت چخبره این همه قسمت 😂

کِشم انقد کش نمیومد ک این سریالو کش دادن

فصل دومه فصل 5 نیست برمودا 5 فصلش کرده

واقعا چرته حیف وقت

چرت ترین سریال ترکیه همینه
۲۱۷ قسمت آخره فکر کنم فینال خورده
دویست قسمتههه پشمام

نمیدونم کارگردان این فیلم چ مرضی به جونشه ک اینق ماجرا را کشش میده
ای بابا فصل پنج آخه؟؟؟ سریال گیم آف ترونز هم اینقدر داستان نداشت چرا تموم نمیشه😑😑😑

سلام خسته نباشید ممنون
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

قسمت 201نمیزارین آیا

تپه بادخیز قسمت۲۰۱ را سرچ کن

بروتوگوگل فراگمان
کاربر سارگل قسمت بعدی چه خبره
ای بابا اینا خو هنوز خو مشگل براشون پیش اومدکاش ای سنگول و ای دختر عقب مونده رو بندازه بیرون

با هر نرم افزاری فیلم رو باز میکنی همش قطع میشه
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

قسمت جدید کی میاد

سلام پس کی قسمت جدید رو میزارید
سلام روی فصل اول بزنید و فصل دوم رو انتخاب کنید باتشکر از همراهیتون

سلام من تا قسمت ۶۰ دیدم قسمت جدید کی میاد کی پخش میشه

فقط فصل اول ببینید بقیه اش حیف چشماتون
و خلیل چی نوشتم🤭🤦🏻♀️
زینب
قسمت بعدی عروسیه ززنب و خیلیل هستش😁
چرا این سریال تموم نمیشه ؟ واقعا مسخره شده دیگ

نویسنده و کارگردان این فیلم مشکل روحی روانی داشتن ،در زمان یوسف پیامبر هم این مدل برده داری قفل بوده
کاربر H. m، وقتو ونتت رو با این سریال تلف نکن، من چندتا ترکی بیشتر ندیدم که واقعا زیبا بودن، ستاره شمالی، خانواده، سیاه وسفید، بازی بخت، همین شهر دور وتابستانی که گذشت واقعا زیبا و بازیگراش عالی بودن
توی یک سال چجوری انقدر ساختن؟
دوستان این سریال قشنگیه؟؟ یه سریال مثل شهر دور معرفی کنین قشنگ باشه
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام چرا خوب پخش نمیشود

چرا نمیزارید

سلام خیلی ممنون

مثلن میخواد ب کجا بره تمومشکنید دیگ

پوووف رفت سرخونه اول این فیلم هم داره زیادی کش پیدا میکنه
باز رسیدیم سر خونه اول ک

سلام خیلی ممنون از زحمتهای تون

وای دیگه واقعا حالم بد شد
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
هر سه قسمت یکیو باید ببینم باز بره سه قسمت بعدی
چرا اینقدر دارن کش میدن این سریال
مرده شور کارگردانش وفیلم نامه نویسش ببرن

چقد بی مزه شده این سریال

سلام ممنون
سلام خیلی ممنون سردبیر محترم خسته نباشی

سلام ممنون
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

یعنی ذوقی برا دیدن خوده سریال برامون نمونده چ برسه بریم فراگمان ببینیم

من قبلا فراگمان قسمت بعدیو میدیم ولی الان خدایش سریال یک ساعتیو نیم ساعتی میکنم ازبس میزنم جلو

بسه دیگه لوث نکن سریالو

یکی نیس بگه آخه نویسنده وکارگران بیشعور

حداقلش اعصاب و وروانمون بهم نمیریزه

همون بهتر ک حذفش کنیم وتاچن ماه نیایم سراغش

یه ۱۰۰قسمت زینب ب عناوین مختلف میدزدندوخلیل نجاتش میده

لعنت بهتون باسریال نوشتنتون یعنی همه موضوعات تکراری یه۶۰قسمت الپر میارن ک بیفته وسطشون ازهم جدا شون کنه یه۶۰قسمت گزده را میارن وسط ک بینشون بهم بزنه یه ۱۰۰قسمت زینب ب عناوین مختلف میدهند یه ۶۰قسمت موضوعات آبکی میارن تو برنامه مث آردا یوخته زینب میره تو کما ومرگ یاخته خلیل حالاهم فک کنم یه۱۰۰ بشه سقوط خلیلی بعدشم حتماحافظه شو از دس میده وزینی نمیشناسه و..... برووووووو ک حالا حالا کارگردان ونویسنده مارا علاف خودشون کنن
با این حرفت موافقم
یعنی شده مزخرف تا خوب میشه یکیو میارن تو برنامه
نه خیلی قشنگیه تشکرم میکنن

واااای تورو خدا این سریال مزخرف رو تموم کنید

سلام خسته نباشید خیلی ممنون
ای خبر مرگتون باای فیلم کذاشتنتون شد 500قسمت
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام خیلی سریال خوبیه

مزخرف تراز این سریال ندیده بودم

بنظرمن سریال کره ای شکارچی شهر ببینید من خودم هنوز سریالو تموم نکردم اماهم قسمتاش کمه هم هرقسمت برامن ک جذاب وجالبه

کارگردان دیکه شورشو در آورده من که دیگه نگاه نمی کنم یعنی چه اصلا نقصد داستان قراره به چی برسه اینا که عاشق شدن ازدواج هم کردن معلوم نیست این نویسنده و کارگردان چند چندن

کاشکی یکی سرکارگردان ونویسنده این سریالو میکوبید تو دیوار ومیگف بسه دیگه بسه دیوونمون کردی😟
اتاق خلیل و زینب هم انکار طویلهس هرکی میخواد بدون در زدن وارد میشه 😒
بخدا اعصاب پولادین میخواد این سریال مزخرف رو دیدن! خدایا کی تموم میشه از شرش راحت شم؟!😭

سلام خسته نباشید خیلی ممنون

حالمون رو بهم زدن دیگه پ
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سریال شهر دور ببنید این سریال دیگه خسته کننده شده همش صحنه های تکراری

چرا فینال نمیخوره ، خیلی مسخرسسسس
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

قسمت ۱۹۴کِی میاد؟

گفتمتون بزارید قسمت آخرشو ببینید، من که همین کار رو میکنم ده قسمت آخری که آمده ندیدم، واقعا نه به فصل اول، نه به این فصل حوصله سر بر

همش اهنگ همش یاداوری نگاه خلیل و زینب به هم نیم ساعت زمان میبره حالمون بهم خورد از این چرتدو پرت گفتنا

این فیلم هم خیلی دیگه کش پیدا کرده
همش چرت و مزخرف

منکه دیگه از اتفاقای بیخود این سریال حالم بهم میخوره

ممنون

عالی
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام ممنون

سلام خسته نباشید ممنون
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

ادمین پیج سریال گفت این هفته تکرار سریال هست پایان فصل نیست

نهههههههه

یعنی ۵ماه بایه بصبریم

کاربر۷۹۰۸ مطمئنی تا شهریور پخش نداره

خداوکیلی نویسنده اش کی بوده چرا دونفر اینقدر بهم دیگه برخورد کنه مگه اینا وقتی راه میرن چشاشو میبنده 😂
وااایییییییییی چ فصل جدیدی آخه ، باید اسمشو بذارن فصل اسکول کردن مردم ، بسهههههههههههه ، ماجرای جدید بچه اخععععععععه
درود، فصل جدید از شهريور ماه شروع میشه در جریان باشید.
بابا این هفته تکرار قسمتهای قبل گذاشت
این هفته سریال پخش نشده
مسخرمون کردن

سلام قسمت جدید رو بزارید دیگه
گویا این هفته، پخش نمیشه 😒

من دیگه نمیبینم تا قسمت آخرش بیاد، دیونه شدم
ممنون برای قرار دادن قسمت های جدید
بابا ننه ول کن توروخدا
بابا ول کن ناموسن
ناموسن قضیه چیه بی ۵فصل

تو روح نویسنده وکارگردان بابا روانی کردنمون چرا اینق موضوع میارن پیش؟ تمومش کنید بره دیگه
دهنشون سرویس چرا انقد قسمتاش زیاده. فیلم ترکی مگه تا ۱۵۰ تا بیشتر نمیرفت این داره میره تو ۳۰۰😂
من صد قسمتی یک بار میبینم 😂

میخان بزنن رو دست خرم سلطان🤣

چشم چران تموم شد ک این نشد

من یه مدت ی بار میام میبینم هنوز تموم نشده😂😂

واقعا کسی هست این سریال و ببینه🤣
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
اصلا یعنی چی این فیلم
تموم کنید ای مسخره بازی و شد 4فصل

۱ساعته نه ۲ ساعت

۱۹۰ تا ۲ ساعت؟؟؟؟مشخص چرت و پرت
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام خسته نباشید زودتر قسمت جدید رابزانه ممنون
واقعا من در هنگام آنقدر این فیلم و براچی کش میدم

من از وسطاش نگاه نکردم دیگه نکنه اینا هنوز با هم خوب نشدن؟ 😂😂🤣

سلام خیلی ممنون