* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
سلام خیر بدون فیلتر شکن بررسی کنید با نت مختلف بررسی کنید باتشکر از همراهیتون

سلام قبلاً احتیاجی نداشت

سر دبیر چرا من باید با فیلتر شکن بیام
مزخرف ۲ ساعت با جوک های تکراری
دقیقا همین طوره هیچی نمیفهمم
جنس استندآپ برمیگرده ب فرهنگ اون کشور واسه همین برای ما خنده دار نیس ولی واس خودشون خنده داره
فقط جایی که راک میاد😂😂😂
من خوشم اومد چون کلا با این برنامه ها تو هر سبکی حال میکنم ولی با بقیه موافقم☝🏼 اصلا هر رستی که قبلا اجرا شده همشون این مدلین. همراه با خنده هی عرق سرد میریزی.با خودت میگی ایواای چرا اینکارو کرد چرا اینو گفت! مخصوصا شوخی با مرده ها تو هیچ جای دنیا مورد تایید نیست. همیشه بعدش کلی انتقاد سرازیر میشه.. مثلا با شوهر اون زنه که از پل پریده خود..ی کرده شوخی جالب نبود. یا در مورد نفس کشیدن فلوید و چندتا شوخی جنسی دیگه. یجورایی انگار تبلیغ روش نادرست آزادی بیانه

سردبیر محترم اگه ممکنه سمینارهای موفقیت و خودسازی و اقتصادی هم بزارید ممنون میشم . دغدغه مالی الان برای همه بوجود اومده .سمنارهای انتونی رابینز و کیوساکی و برایان تریسی و دیگر بزرگان این علم . ممنون
منم خوشم نیومد..انگار تازه فوش دادن را یاد گرفتن.و میخان به همه دنیا بگن ببینید ما فوش خار و مادر میدیم به همدیگه و راحتیم..البته هر کاری که انجام میدن دلیل خاصی داره.این نیست که اوه بریم همچین برنامه ای بسازیم.حتما دلیلی دارن واسه اینکار.شایدم هیچ دلیلی پشتش نیس
مزخرف به تمام معنا
اشغال بود
دیدید چلسی گفت ترامپ سربازی رو برای همه اجباری کرده که بیان ایران بجنگن 😑 چرا باید تو یه برنامه کمدی هچیه این موضوع اشاره بشه آخه 😂
👍🏻😍

چرا استند آپ هاشون خنده آدمو در نمیاره؟اصلا جنس طنز اونا واقعا فرق داره شایدم ما ایرانیا سخت خنده ایم ،ولی من عاشق کوین هارتم نمکه

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه خندیدم واقعا....برنامه رو گشتم فقط رست جاستین بیبر هست...اگر میتونید بیشتر بزارید از این رست هت
با بچه دوساله میشه دید؟ یا برم بخوابونمش بعد بیام ببینم؟
ممنون از مووی باکس
جالبه پیشنهاد میکنم ببینید
فکر کردی مووی باکس الکی

پرام ریخت واقعا فکر نمی کردیم جایی رو بتونم پیدا کنم اینو بذاره واقعا دمتون گرم