* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود

عالی بود
جالب بود ولی ترسناک نبود

هی بد نبود ولی خیلی خیلی تخیلی بود تا وحشتناک

هی بد نبود ولی خیلی خیلی تخیلی بود تا وحشتناک

هی بد نبود ولی خیلی خیلی تخیلی بود تا وحشتناک
جالب نبود. از همون اول قشنگ معلوم بود آدم بده داستان کیه

خوب بود
اصلا از کاجول که اینقدر بازیگر فوق العاده ای هستش، انتظار نداشتم همچین فیلم چرتی رو بازی کنه
حس میکنم از سریال اتفاقات عجیب غریب'Stranger Things' بعضی چیزاشونو اسکی رفتن😂 مثلا شکل همون شیطانه ک با ریشه هاش جایی آویزون میشد و شکستن دست و پاهای زنه
خوب بود
ترسناک نبود. یکم تو تخیلی بودن زیاده روی کرده بودن
خیلی تخیلی بود خوشم نیومد
قشنگ بود من که خوشم اومد

فیلم خوبی بود

قشنگ بود
سام عزیز متاسفانه از ابتدا نتوستم با فیلم های هندی ارتباط بگیرم و فقط یه فیلم تایگر رو یادمه ک دیدم

توماس توماس پادماواتی هندی قشنگه ای دلهی مشکل هم هندیه قشنگه
دوستان روز جمعس چندتا فیلم خوب معرفی کنید لطفا.
اگه هند وچین و اس راییل،نباشه یعنی هموشون یجا بمیرن،دنیا به آسودگی کامل خواهد رسید
چرررررت
رضا عماد خوبی ، آره تعطیل هستن چین و ترکیه ولی هند که خودم نگاه نمیکنم ، چند ساله فیلمنامه هاشون قوی شده ، منکه شناخت ندارم ولی فیلم قابل زیاد دارن .....
ادامه کی جی اف کی میاد
محمود جان پی کی عالی
بله فیلم هندی خوب هم داریم ولی درکل هند وچین وترکیه تعطیل هستن مخصوص چین وترکیه

واقعا عالی گفتی آقا محمود. فیلمهای ایرانی فقط شده بدبختی و بیچارگی و سگ اخلاقی و ...
حسین آقا فیلم هندی پی کی ۲۰۱۴ رو ببین و روستای جن زده و دژاوو نظرت به کل عوض میشه ..... همه کشورها تو سینما پیشرفت کردن فقط ماییم که با فیلمهای بدبخت و بیچارگی و مهاجرت و نشون دادن اخلاق سگ شوهرهای ایرانی و ضعیف شمردن زنهای ایرانی ، میرن یه جایزه میگیرن و تازه باید منت این احمق هت رو باید کشید ، دیگه از برج عاجشون پایین نمیان ..... پس هندی رو خیلیها میبینن .....

داستان خوبی داشت فقط زیاد جالب درنیاورده بودن بازی کاجول که عالی بود
کسی هم مگه داریم فیلم هندی ببینه آخه 🤣🤣🤣
ارزش دیدن داشت
خدا کنه خوب باشه
این فیلم رو یه بار پشت پرده ای دیدیم زیاد جذاب نبود نمیدونم این دفعه چطوریه
تا دیدم پوستر فیلم رو فکر کردم یه فیلم مولان ساختند ،اخ اخ اخ بدجوری خورد تو ساساتم
فقط بازی کاجول، دیگه چیز خاصی نداره...!!!
یعنی حاضرم بشینم این اشغالای چینی و کره ای مثل جومونگ و یانگوم رو دوباره ببینم ولی فیلم هندی نبینم.
از صنعت فیلم هند متتتتنننففففرمممم
دوست نداشتم🙄
قبلا دیدین همتون فیلم رو ؟ بذارید حداقل نیم ساعت بشه از اومدنش ؟ خدایا چیکار کنیم آخه از دست بعضی ها ......
خدایا .چرا من اینو دیدم.اه
اصل داستانش بد نبود ولی انگار خیلی بچگونه ساخته شده بود
خطیبی کجایی؟