* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود

اونجا که کوسه دختره رو نخورد واقعا چرت بود

قشنگ بود ارزش دیدن داره
خوب بود
خوب بود 🤷

ببینید حتما

خیلی خوب بود
ترسناک نیست ولی خب هیجان انگیز هست و با خانواده نبینید چون صحنه داره ( باهم میخوابن )
فیلم خوبی بود و اونایی که میگن تخیلی هست باید بهشن بگم که کمتر چرت و پرت بگید ۸۰ درصد فیلم های دنیا تخیلی هستن و اگه بخواد بر اساس واقعیت پیش بره که در عرض چند دقیقه ای فیلم تموم میشه 😐 بعدشم این فیلم واقعا هیجان انگیز بود و به نظرم به درد یک بار دیدن میخوره
ماجرای میخ کوبی داشت ولی نفرت انگیز هم بود. آخرش خوب بود. ولی با روح وروان آدم بازی میکرد. مخصوصا من که اینجور فیلمها نمیبینم اذیت میشدم ولی جالب بود ببینید .

قشنگ بود واقعا به اندازه امتیازش عالی بود

با اینکه تعداد بازیگراش کم بود اما ماجرای جالبو مهیجی داشت توی هر دقیقه حتما ببینید
بددددددد نبود بازیگرا خیلی خوب نبودن ولی از اینم خوشم اومد ک هی درگیری تا پایان ادامه داشت اگر هیچی نبود ببینید

خیلیییییی چرت پرت بود اه😑😐حیف وقتم و اینترنتم کلا سرجمع ۵ ۶ تا بازیگر تو این فیلم نقش نداشتند
مزخرف بود
قشنگ بود و هیجانی ترسناک نیست

خوب بود 😱ولی ساعت ۴ صبح دیدم 😱
ارزش ۱باردیدن داره
دوسش داشتم👌

خوبه
فیلم خوبی بود ترسناک نیست هیجانیه و بشدت حرص در آر چقد بی شرف بود یارو .. فیلمو ببینید خوبه
خیلی هیجان انگیزه
بدک نی
فیلم قشنگی بود بعضیا اومدن گفتن اینجاش آبکی بود اونورش آبکی بود خب تو آب بازی شده بود 😁ولی جدااز شوخی خب فیلمه دوستان صحنه واقعی زندگی که نیست اسمش روشه فیلم،واگه میخایین حتما ببینینن پر از هیجان ولحظات دلهره آور بود برای منکه اینطور بود البته هیجان نسبت به این سبک فیلم وگرنه اگه دنبال فیلم ترسناک هستین نه ترسناک نیست هیجانیه

عالیییی
خوب بود 😋
فیلم بی عیب و نقصی نیست ،یه سری سکانسا دور از واقعیت و آبکی بود . ولی یکبار دیدنشم بد نیست .
به طور کلی فیلم خیلی خوبی بود و ارزش داره نگاه کنی
## اسپویل ## صحنه ایی که انگشتشتو جدا کرد یکم آبکی بود. صحنه ایی که زیر آب نفسشو حبس کرد موقعی ک طناب پاره شد باز آبکی بود اخه چقد مگ نفس داره.
خیلیی باحال بود

l love it

برین shark night رو ببینین اون خیلی خوبه
فقط 1080 پلی میشه

جالب بود
توی خلاصه نوشت دیگه قبل اینکه قربانی بشه باید فرار کنه سره ته فیلم مشخصه ربوده میشه زنده میمونه فقط شما روندشو رو میبینید من که از این سبک ها خوشم نمیاد

عالیه واقعا

خوب بود
👍👍👍❤
قشنگ بود بنظرم باحال بود
خیلییی قشنگ بود حتمی ببینید
khoob bood
برای زجر دادن به خودم تا اخر دیدمش و الحمدالله یک مورد دیگه به اروماهام اضافه شد😐فیلمای آخر الزمانی دوس داشتم اینو واقعا به روحیهم نمیخورد💔💔💔😐
بینظیرررررررررررر بوددددد
عالی بود

به نظر منفیلم سطحی بود و فانتزی کلی داستان رو میخواست تو ۱ساعت نیم خلاصه کنه تا همچیز سطحی بود احساس ترس،احساس ،عشق اصلا ادم نمیتونست حس بگیره
چطوری نمیمرد! سوتی هم ک زیاد داشت،بدنبود
هیجانی بود ولی خشونت آمیز و خون و خونریزیش زیاد بود دوست نداشتم
چرا شبیه فرید کورهانه
وای خیلی خوب بود
این پسره موسی شبیه فرید کورهان نیس؟
قشنگ بود

هیجانی بود😂عصابم خورد شد از شدت هیجانش

باحال بود

هیجانی بود

چرت بود
بدک نبود.

معمولی بود

ایولللللل
خوبه
هیجان و استرس بالایی داره. اگه روحیه تون ضعیف نیس حتما ببینید

چراااااااااااا انقدر مخاطب رو سکته میدیییییییییین
قشنگ بووود

👍 عالی
عالی بود حتما ببینید

عالی بود

خیلی خیلی ضعیف بود .

عااااااالی بووود خدایی
زیاد ارزش نداشت وقت بزاری ولی خب
عالی ...فوق العاده

خیلی قشنگگگگ بود خیلی هیجان داشت
خوشم اومد
خوب

باحال بود

خانوم فاطیما فیلم واقعا قشنگ بود. داری میگی فیلم. اگه واقعی بود میشد مستند. خوب فیلم یعنی قوه تخیل کارگردان. شما یک رویا دارین میبینین نه واقعیت. با یه دید دیگه نگا کنین. ب نظرم یکی از بهترینایی بود که از سینمای استرالیا تو این سبک دیدم. کسایی ک ندیدن ببینن اگه خوششون نیومد بیان بمن بگن من ازشون عذرخواهی کتم
قوی بود
بدک نبود اخرش خیلی کصشر وفیلم هندی شده بود اونایی ک تهشو دیدن میفهمن😐

یه جورایی حوصله سر بر بود
اون مرده روانی نباید اونجوری میمرد باید زجر کش میشد
عاشقش شدم 🤩❤️
عالیییییی بود حتماااا ببینید خیلی هیجانی بود
ببینید قشنگ بود و هیجان داشت اما خیلی جاهاشو باید میزدی جلو حرف زیاد میزدن حوصله سر بر بود ولی خب قشنگ بود دوست داشتم
این مرتیکه روانی بود کلا😐 ولی قشنگ بود
خیلی هیجان داشت سرگرم کنندست
پر از هیجان
قشنگ بود

خوب بود
پسره شبیه مرت بود تو چشم چران عمارت

چررررت قشنگ مشخصه قراره چی بشه فیلمنامه اینستاگرامی

فیلمهای مشابه خیلی بهتر و سَرتری با این ژانر دیدم.

موضوع خاص با متفاوتی نداشت....فقط هیجانی بود
جالب بود 👍

اگر میخوای خودتو فحش بدی بابت وقت تلف شدهت بشین ببین
کمی چرت و هیجانی
هیجاااااان خالص
جالب بود ارزش دیدن داره کارگردان خیلی سعی داشت تا دقیقه اخرش تز بپرونه ولی در کل خوب بود
خفن نبود اما خوب بود
خـوشـم اومـد اصـلـا نـتـونـسـتـم پـایـانـش رو حـدس بزنـم👍🏻
عالییی بوددددد
حاجی ببینید شاید به ایده مخاطبا جاییش رد خور داشته باشه ولی سرگرمی خوبیه ❤️
خدایی عالی بود پر از هیجان بود اونایی ک نظرات منفی میدن رو درک نمیکنم

باحال بود
هیع بدک نبود مثلن کارگردان میخواست مخاطب رو عذاب بده هرچند از همون ده دیقه اول ..... میشد ده دیقه آخر و نحوه به فاک رفتن آدم بده چطوریه... همون جمله معروف که آدما اسیر ساخته های خودشون میشن.. خیلی چیزاش قابل حدس بود که هیجانش رو کم میکرد مثلن وقتی دختره دفعه اول و دوم و سوم که میخواست خودشو نجات بده با توجه به تایم فیلمی که خیلی مونده تموم بشه میشد فهمید هیچکدوم رو موفق نمیشه بجز ......
معمولی بود
خیلی خوب بود
خیلی فیلم قشنگی بود .
قشنگ بود سرسختی دختره خیلی خوب بود
جالب بود ارزش دیدن داره
الان واقعا ارزش یک بار دیدن یعنی چی.؟ مگه شما چند بار یه فیلمو نگاه میکنین
کاش دختره اول فیلم انگشت میکرد چشما یارو رو کور میکرد واقعا حمله به چشم ها خیلی ضرودیه
بد نبود ارزش یکبار دیدن رو داره

اکثرکامنت ونظرات خوب وپرانرژی وبعضی معلوم نیست از فیلم چی میخوان از رنگ شلوار کارگردان هم ایراد میگیرن .....جالب ودیدنی وپرازامیدوووو

با اینکه عجیب غریب بود ولی تو این فیلم تا تا اخرین لحظه جنگیدنو یاد گرفتیم
قشنگ بود ارزش دیدن داشت
نایس👍🏼
چقد بد تموم شد گفتم بد چون خواستم ادبو رعایت کرده باشم
قشنگ بود
فوق العاده بود
جالب بود ولی فیلم قوی نبود👍
.مسخره بود

دیدنی بود
بد نبود

عجب دختر سر سختی بود و شجاع😍

پر از هیجان و حرص خوردن و... کلا باحال بود
قشنگ بود
بدک نیست
جدید بود
🌹👍
فیلم قشنگی بود تایم و نتتون حروم نمیشه ببینید
نایس

عالی
عالی و جذاب
خیلی قشنگ بود ببینین وتوجه به اونا که میگن خوب نیس نکنین
masiw I love you ❤️💋
خوب بود
من هرکاری کردم نتونستم با دندون انگشتمو قطع کنم
ضعیف و سطحی

فقط استرسس

مرده فقط دیوونه بود و دوست داشت بیشتر این دیوونگیش رو کشتن دخترا صرف کنه ولی قشنک بود و ارزش دیدن داشت حداقل یبار اخرش هم راحت شدیم از دستش
فیلم آبکی و خیلییییی ساده و مزخرف بود پیشنهاد شخصیم اینه ک تایمتونو هدر ندید!

خیلی مزخرف بود واقعا حال بهم زن بی سرته
اسم پسر چرا موسی بود
بدک نبود
خیلی خوب بود.

مهیج و قشنگ ...

پاره شدم با این فیلم

خدارو شکر ما از اون قسمت خانواده عبور کردیم.خودمون خانواده دار شدیم دیدیم همش فشار الکیه.یعنی حسرت با خانواده فیلم دیدن به دلمون موند.حساسیت الکی.
چرا اینجا یکی بم گفت میشه با خانواده دید😑😂پس اون صحنه هه چی بود ادم حسابی خداروشکر با خانواده ندیدم تو کوچه باید میخابیدم🤣
یه پندی داشت کوسه ها خطرناک نیستن آدمان که خطرناکن💔
قسمت دوم باید داشته باشه❤️عروسی شون و نشون بدن عاشقانه قشنگی از آب در میاد
عالی بود 🥺
قشنگ بود ارزش دیدن داره
عالی و هیجانی بود خدایی
کاربر سارا همین خوشگلی دختره باعث نجاتش شد دیگه کوسه عاشقش شد کاریش نداشت 🤣

قشنگه ببینید
خیلی دختره زفیر خشگل بود😍 خلاصه عالی بود ممنون ازتون سردبیر خسته نباشین♥️♥️💫🌸
خیلی خفن بود..مرده چه روانی بود خدایی
سلام یکبار نرمافزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون
سردبیر چرا نمیتونم هیچ فیلمی رو دانلود کن

خیلییی خفن و هیجان انگیز بود..حتمااا ببینید🔥💥👍🏻😮
واقعا قشنگ بود هیجانو شیاف میکنه قشنگ😂😭

قشنگ و عجیب بود ولی خب فیلمه دیگه دنبال ایراد بنی اسرائیلی ان بعضیا
بیشتر یه ترسناک ـ هیجانیه که دو ژانر رو قاطی کرده: ۱. داستان قاتل روانی که آدم میکشه. ۲. فیلمهای کوسهای بازیها خیلی خوبن: جی کورتنی همزمان جذاب و ترسناکه. هریسون هم نقش یه زن قوی و زرنگ رو خوب درآورده. هیجان و تعلیق عالیه: صحنههای زیرآب و کوسهها با فیلمبرداری واقعی خیلی ترسناک و نفسگیر شدن. قصه خیلی غافلگیرکننده نیست، یه جورایی از همون اول میدونی مسیر کلی داستان چیه. بعضی وقتا موسیقی بیش از حد اغراقآمیز میشه و از حس واقعی ترس کم میکنه. اگه دنبال یه ترسناک پرهیجان با صحنههای کوسهای و قاتل روانی هستی، این فیلم سرگرمت میکنه و میچسبه 🍿🦈. ولی اگه انتظار یه داستان پیچیده و پر از پیچش داری، احتمالش کمه که غافلگیرت کنه.
الکی یخ موقع نگید اسپویل اینجور فیلما تابلو کی میمیره کی زنده میمونه
مثل همیشه قابل پیش بینی دختره اگه یه کم زشت بود تاحالا ۲۰۰ بار مرده بود
پرهیجان 🥶
خوب بود
باحال بود
دوست داشتمش، هیجان انگیز بود و دلستان به نسبت جدیدی داشت.
توله سگ

خیلی خوب بود مخصوصا نسبت به فیلمای آبکی که جدیدا میدن هم موضوعش جدید بود هم تعادل داشت فیلمش و درکل ارزش وقت گذاشتن رو داشت.
بدک نیست سرگرمی اخره شب

خیلی وحشتناک بود
فیلم نایسی بود فققققط کاش یکم تهشو بیشتر شرح میدادن چیشدن بعدها

آدم انقد روانی خداراشکر تو محلمون روانی نیس🤣

چرت بود
خوب بود ولی عالی نبود اگ فیلم بازه اکشن و هیجانی هستین خیلی براتون عالی نیس

خوب بود،چقدر مریض بود طرف

واقعا محشر بود

خوب بود
هیجان انگیز و خوب بود 👌🏻 ارزش دیدن داره

قشنگ بود
سلام با پلیرهای مختلف پخش کنید
فوق العاده
khob bod
فیلم معرکههههه ای بود

برا من لوود نمیشه ن بدون ویپی ان و با وی پی ان

چرا هیچجوره لوود نمیشه

فیلمش عالی بود دستام از هیجان و ترس یخ کرد

پشمام
عااااالیه
عالی بود
سردبیر محترم بنظر من شما کامنتهای فنی را فقط جوابگو باش غیر از این باشه باید کارگردان و تهیه کننده و تدوین و موسیقی همه فیلما را پیدا کنی و انتقادها را بهشون منتقل کنی که کار خیلی سختیه
قشنگ بود
کل نظرات شده هیت به No.1😂😂
خوب بود
کاربر NO اسمش روشه فیلم دقت کن ( فیلم) حالا فهمیدی همین برات بسه واقعیت اصلا همچین چیزی امکان نداره کلا نه این مرده و نه کوسه ها وقتی معنی فیلم و فهمیدی بیا نظر بده
قشنگیش اونجایی بود که دختره با همه وجود جنگید ،
روانمون ریخت به هم...دنیا پر هست از آدم روانی باید مراقب بود

خیلی خوبه تا دیقیه آخر هیجان داره
دخترا ...تمام ماجرا دوس پسر خوبه
خیلی خوب بود خوشم اومد با خانواده دیدیم
حالت تهوع بهم دست داد

با همکاری سینمای هند🤣
هیجانش بالا بود ببینید

بازی روانی بود
واقعا چرت بود اصلا نویسنده فازش چی بود بگکراند هیچکس رو نشون نداد همینجوری یارو روانی بود

واااااای نفس گیربووووود

دوستان سینمایی خوب اگه سراغ دارید لطفا معرفی کنین ممنون
اینایی که موقع فیلم دیدن فقط دنبالِ سوتی و ایراد گرفتن هستن، همونایی ان که تو زندگی شونم فقط بدی ها رو می بینن ... بابا این فیلم یه عالمه هیجان و جنگیدن برای بقا و آموزش تو شرایطِ سخت داشت، مثلا همون سطلی که پاره کرد... ببین و لذت ببر دیگه ، چی می خوای انقدر گیر می دی؟

فیلم قشنگی بود فقط وقتی من تهوع دارید نبینید تشکر

جالب بود ارزش دیدن داره
قشنگ بود
زنه ۱۰۰۰۰۰۰ تا جون داشت بعد اون یه ذره ادرنالینی که بدن ترشح میکنه تو مواقع ترس و خطر تو مدت زمان کمی منتشر میکنه و زور و همه چی طرف زیاد میشه این ۳ روز داشت استفاده میکرد از این پتانسیل
ببین طعمه طعمه اس دیگه زن ومردنداره😂😂 این کار خدا بود کوسه هه زنه رو نخورد
فیلم قشنگی بود
عالی
فیلم جالبی بود متشکرم
قشنگ بود
*حرفت
یه دونفر با حرف موافق بودن جو گرفتت یهو🤲😂
کاربر No.1 چی میگی اصلا ؟ چقدر به چیزای مسخره ای دقت میکنی :/ گچ زدن جواد عزتی تو وحشی ؟ بدون شصت اومدن بالا از قایق ؟ داداش فیلمه فیلم اگه قراره با این دیدگاههای چرتوپرت دنبال فیلم بگردی پس اصلا بهتره نگردی چون با این توقعاتی که تو داری هیچ فیلمی مناسبت نیست
خیلی هیجان داشت عالی بود.ببین و لذت ببر
واقعا خفن بود از دستش نده
دم کوسه سفید آخر فیلم گرم

معرکه بودد
خوب بود برای ۱ بار دیدن
بعضی جاهاش نفسم حبس میشد

فیلم خفنی بود ببینید
هیجان داشت

خوب بود ببینید

فیلم خوبی بود ارزش دیدن داشت
بستگی داره چجوری بهش نگاه کنی من اینجور فیلم دوست ندارم شاید یه عده لذت ببرن ولی کلا از طعمه شدن و خورده شدن آدما خوشم نمیاد☹️
بدک نبود
مرتیکه خـــــــــررررر
درضمن اکانت مال همسرمه نیای بگی تو پسری خودتونو میتونی از یه متر بکشی بالا😁 من دخترم اینم کاره همچین سختی نیس
ینی ملت به چه چیزایی فکر میکنن لامصبا فیلمو ببینید نه حاشیه هاشو😁🤣 درضمن داریم آدمایی که کل وزنشونو رو دوتا انگشتشون نگه میدارن طرف ورزشکار باشه میتونه یکی دیگم گفته بود بری استخر باید از پله بیای ولی من از 9سالگی همیشه خودم خودمو میکشیدم بالا بدون پله میومدم عمق زیادم شنا میکردم پس بجای دلیلای مسخره فیلمتونو ببینید وگرنه کار نشد نداره اونم تو شرایط سخت یه آدم سرسخت هرکاری رو میکنه
خوب بود🎬🦈، دلهره و هیجان داشت🫧👍🏽
وای چقد مرده روانی بوددد
خوب بود

عالی
من نمیدونم تو فیلم دنبال چ هستین؟داری سوتی میگیری یه فیلمه فقط ببین لذتشو ببر
ضعف زیاد داشت ولی سرگرم کننده بود
فیلم هیجانی و خوبی بود بعضی جاهاش یخورده ضعیف بود ولی در کل خوب بود👌🌹
لطفاً عکس گور به گور شده رو بردار،سردبیر جان 🇮🇷
جالب بود
همون ۱۲۷روسرج کنیدمیاددرموردیه کوهنوردهست ک زیریه تخته سنگ گیرمیوفته
درضمن فیلم ۱۲۷ ساعت روحتماببینیدچون ازروی واقیعت ساخته شده ومتوجه میشیدک یه انسان چقدرمیتونه سرسخت باشه
باسلام خدمت همه دوستان عزیزدررابطه بافیلم حالا یه مقداری هندی شده بودولی انسان موجودی هست ک همه کاربرای بقامیکنه وقشنگی فیلم هم ب قوی نشون دادن ادمها درشرایط سخت هست چون ذاتن ادم دوست داره درشرایط سخت پیروزبشه پس زیادگیرب چطوربالا اومدن دخترندین همین ک فیلم هیجان روانتقال میده ب بیننده نمره قابل قبولی میگیره ب نظرم فیلم جالبی بودتماشاکنیدولذت ببرید
ترسناک نبود ولی خیلی جالب بود
خیلی قشنگ بود👌

کاربر NO.1 دختره خودش موج سوار بود،که این یعنی موج سوارا شناگرای ماهری هستن،بعد گفتی کسی که دستش شصت نداشته باشه اون چهارتا انگشت دیگه بدرد هیچ کاری نمیخورن و بالا اومدن دختره از لبه ی قایق اونم بدون شصت رو سوتی فیلم میدونی،حالا من یه سوال ازت دارم:تو وقتی از در یا دیواری میخوای بری بالا،با شصتت لبه ی اون در یا دیوارو میگیری یا با اون چهارتا انگشتی که میگی بدرد نمیخورن؟
فیلم خوبی بود
مرتیکه ی عن سگ حقش بود
حالا مثلاً من یا کاربر مکانیک (بالایی)از مریخ اومدیم ک این سوتیای رو مخ رو میفهمیم ولی اون کارگردانش نه؟ من احساس میکنم یا به چپشونه یا از قصد این کارو میکنن آخه جدیدا خیلی ازین کارا زیاد شده
با حرفای NO.1 کاملا موافقم
خفن بود
خب،فیلمه دیگه،ساخته بشر دوپاست،از کره مریخ که نیومده،......... همشون چاخان پاخانه ✳️
خلاصش ک فیلم نمیبینم چون ازین سوتیا تو فیلما زیاد شده و واقعا هم واسم سواله ک چرا منه چلغوز میبینم ولی کارگردانه نمیبینه یعنی از من چلغوز تره؟ نمونش جواد عزتی تو سریال وحشی یجوری گچ میزد به دیوار انگار بچه داره گل بازی میکنه خب نشون نده حداقل وقتی نمیتونه بزنه فیلم باید آنقدر دقیق و بدون نقص باشه ک غرق در فیلم بشی نفهمی فیلمه
بدون شست یه دکمه لباس نمیتونی ببندی بعد چجوری یه متر لبه قایقو از تو آببب بیای بالا
ببین چل کیلو باشه یا سی کیلو سوتیه دیگه طرف یه شستشم کنده دردش به کنار واقعا تو دست آدم شست نباشه علنن اون چهارتا دیگه بدرد کار انجام دادن نمیخوره

خدایی خوب پیش میرفت آدم دوست داشت ببینه چی میشه
👌
خیلی تکراری بود داستانش، سکانس هیجان انگیزی هم نداشت
No.1 کاربر سلام چند تا سریال و سینمایی معرفی کنید لطفا دیدگاه و تحلیل خوبی دارید✨
خیلی خیلی قشنگههههههههه
خوب بود😂
قشنگ بود👍🏻ولی میشد تهشو حدس زد
خوشم نیومد خیلی آبکی بود
بنظر من مختار نامه بهتره
خب بیاین بگم برای سرگرمی خوب بود ولی باگهایی داشته داشم ولی حاجی اینو میرسونه که چهار تخمی باید خیلی مهارت داشت تو اکثرا چیزا برای جمعتون که باهاشون راحتین خوبه میصرفه
خب شماره 1 نوب. دختره چهل کیلوعه کلا ورزشکاره، کاری نداره از آب بیاد خودشو بکشه بالا. فیلمش خوب بود داستانش یه ذره یه جوری بود
به این آیدی در تلگرام جهت پشتیبانی پیام بدید .@ruboto1
بعد آها یارو ژانر زده ترسناک بعد سکانس ترسناکش اینجاس ک یهو یچی بپره جلو دوربین خب گیری تو فیلم خانه بدوش با ژانر طنز علی صادقی هم یهو بپره جلو دوربین آدم خایه میکنه
سر همینه با این سن پیر خرم یا انیمیشن میبینم یا فیلمای تخیلی چون دستشون بازه محدودیتی ندارن ک همچین سوتیای تخمی بدن
شما برو استخر ن تو عمق زیادش تو عمق هم قدت بعد سعی کن بدون استفاده از پله یعنی لبه های استخر بیای بالا (واسه مردم عادی خیلی سخته)بعد فک کن تو این فیلم اونم یه دختر از تو دریا بیاد تو قایقی ک یک متر لبه داره
عالی بود فیلمش ولی فقط اونجاییش ک دختره جک گفت بقیه شو باید رید توش
قشنگ بود واقعا
سردبیر تلگرام رفتم هیچ ایدیی از پشتیبانیتون پیدا نکردم ک پیام بدم
۴ از ۱۰
بد نبود
ببینید خوب بود

وقتی کارگردان هرجور شده میخواد نقش اصلی رو نگهداره
قشنگ بود
عالی بود

مزخرفه چرا نمیخورتش
قابل پیش بینی بود ولی ارزش دیدن داشت
سلام کاربر No.1 برای نسخه تی وی به پشتیبان تلگرام پیام بدید حتما راهنمایی میکنند.با تشکر از شما .
قشنگ بود
خوب بود
خوب بود ولی کاش بقیشو نشون میدادن
خلاصه اشتراک رو برا تی وی گرفتم اگه راهی داره ممنون میشم بگید وگرنه ک بردم نمیخوره
و اینم بگم متاسفانه رو تلویزیون نمیتونم برنامه نصب کنم چون برای ویندوز نوشته بودین برنامه وی ال سیه چیه باید باشه
سلام سردبیر من با تلویزیون اومدم تد سایت و نوشته بود باید اشتراک بخرم تا بتونم ببینم و وقتی خریدم فقط از طریق ویندوز قابلیت اجرا داشت و من موندمو هیچی

عالی بود

فقط سرگرم کنندس.
یکم زیادی تخیلیه
کوسه هام هول شدن🤦
از این فیلمهاست که آخرش یه لبخند میاد رو لبات
خوشگل بود قلبم اکلیلی شد بخاطر عشق پسره😢
قشنگ بود ببینید 👌
خوب بود ببینید