* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
عالی مرسی سردبیر

واییی خیلی قشنگ بودد ببینید حتمااا

اومد وحشتناکی قسمت اول رو شست برد .

قشنگه
برام سواله یه agi دوساله درک اینو داره بک آپ بگیره .اونوقت یه agi شصت هفتاد ساله که تقریبا خداست .بکاپ نمیگیره .مگان بکاپ داره .املیای قدرتمند بکاپ نداره؟🤣
خوبه
اصلا چیزی نمیگم که این دو قسمت محشررررررررر ترین بودددددد

جالب بود👌🏻
بنظر من قسمت ۲ قشنگ تر از قسمت ۱ بود با قسمت ۱ حس بدی گرفته بودم ی جوری بود برام ولی این خیلی خوب بود
قسمت یک قشنگ تر بود اما این قسمتش خیلی چرت و خسته کننده بود
یکم زیادی هالیوودی شده بود دیگه
جالب بود اما فکر کنم ادامه داره بازم *اسپویل* اگر مگان تونسته یه بکآپ بگیره از خودش پس امیلا نمیتونه؟
خیلی خفن بود
بابا چرتش کردن ، قسمت ۱ جالبتر بود بنظرم
خوب بود
بنازم از قسمت اول هم قوی تر بود ، بینظیر
فک کردم دوبله شده در صورتی که واقعا فارسی حرف زدننننن

کاربر Ma name is..... میخاری؟؟؟ خو چرا اسپویل میکنی
عالیی

جالب بود
اونجایی که مگان از بین رفت واقعا ناراحت شدم اگه آخرش مگان نمیومد واقعا گریه میکردم 🥹❤️
چرا زیر نویسش دوبلس؟
با فصل ۱ بهم مربوطه؟

اصلااا خوب نیود
نسبت به فیلم هایی که توی این حوزه دیدم خیلی ضعیف بود ۳ از ۱۰ بهش میدم
فوق العاده بود
عالی
خدایی خیلی قشنگ بود از قسمت اولش هم قشنگ تر بود شدیدا پیشنهاد میکنم
خــیـــــلـــــی عـــــالــــیــــــه ☝️☝️☝️ و ☝️☝️☝️ بــــــــینـــظـــیـــــــر ☝️☝️☝️ و ☝️☝️☝️ مـعــــرکــــــــه بــــــــــــــــــــــــود 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿

واقعا قشنگ بود
فیلم خوبیه دوستان پیشنهاد میشه
راستش یکم تازه بود چون اکثر فیلمای هوش مصنوعی بر علیه انسان ها هستن و اخرش اون ربات میکوشن اما این بهتر بود (البته نا گفته نمونه ک این یه حقیقته ک هوش مصنوعی هم کار امد هست هم بسیار خطرناک)
عالی بود
خدای هم قسمت یکش خوب بود و هم دومش
عالی بود
از مگان یک خیلی بهتر بود
انگار یه الگوریتم نوشتن برای داستانش و همونو تکرار میکنن مثلا مشکلات شخصیتی کیدی و اون حمله کردنش به خالهه و ... خیلی این تیکه های ضعیف بود ولی بقیش خوب بود
اولش که فارسی حرف زدن پشمام ریخت

خیلی دوستش داشتم

اون ترسناک بودن مگان قسمت یک رو نداره ولی این دو هم مثل یک فیلم خوبیه
عمیقابه کیدی حسودیم شد🥲
عالیه
قشنگه، همین
هر دو قسمتش عالیه
قشنگ وجذاب
حس میکنم قبلاً دیدم
خیلییی خوب بوددد
عالیه پر از هیجان
خـوبـه بـیـشـتـر کـمـدی طـور بـود قـسـمـت اولـش بـیـشـتـر خـوشـم اومـد اممم اصـلـا نـتـونـسـتـم بـا جـمـا ارتـبـاط بـگـیـرم خـیـلـی سـرد و خـشـکـه 😕😒 ولـی ایـن ربـات امـیـلـیـا چـقـد سـکـسـیـه😅😻
ژانر ترسناک رو نداره به نظر من ولی فیلم متفاوت یا داستان قوی مثل قسمت یک جذابه ببینید حتما
چهره مگان فصل یک زیباتر بود🙂
ترسناک اونجوری نبود اکشن بود و خونریزی و اینا
قشنگ بود دوسش داشتم از یک هیجانی تر و بهتر بود واقعا این رباتا و هوش مصنوعی ها ترسناکن هزارتا جون دارن و به معنای واقعی از آدما باهوش ترن و هیچ جوره از بین نمیرن مثل مگان
فوق العاده بود
قسمت ۱،۲جفتش تو ی سطحه خوبه
خفنه
و دیدن دو قسمتش رو پیشنهاد میکنم
انتظار یه فیلم واقعا ترسناک رو نمیشه ازش داشت ولی فیلم قشنگی بود و پایان خوبی داشت و از قسمت اولش بهتر بود
وای خدا خیلی خوب بودددددد
هر دو قسمتش خوب بود
بریم از جمنای کمک بگیریم یه مگان بسازیم🤣🤣🤣
قشنگ بود
دوسش داشتم قشنگ بود💖

هم قسمت اول و هم دومش فوق العادن و ترسناک هم نیست
جالب نبود دقیقا یعنی چی؟؟؟شما اول ب ژانر نگاه بنداز بعد فیلم ببین. فوقالعاده بود . از قسمت یک هم بهتر بود و مگان نقش مثبت داشت
عالی بود
جالب نبود،🎬❌
مبینا خدا بنده
دوسش نداشتم مسخره بدون ذره ای هیجان یا حتی داستان خوب
عالی بود و بهتر از قسمت یکش بود
بد نبود خوبم نبود معمولی

شمام حس کردید سعی کردن هوش مصنوعی رو برعکس قسمت ۱ اینسری خوب نشون بدن؟🤨
مبینا شما تو بوتیک ارسطو فروشنده بودی فیلم بی خودیه نرینن تو نت تون
بابا الکی کامنت منفی ندین کسایی که ندیدین ببینین واقعا فیلمه قشنگیه و نسبت به فصله یک هم بنظرم داستانش قشنگ پیش رفت ببینین 🌸
متوسط و کسل کننده
کاربر Bahram قتل هایی که امیلیا انجام میداد برات شوخیه؟!
تو قسمت 2 یک قطره خون از دماغ کسی نمیاد شده ژانر کودک
خیلی خوب بود
(اما)
یکم عجیب نیست که همیشه عروسک های تو فیلم ترسناکا زشت بودن آکا این خوشگله؟؟
از ترسناک مگان رد تو اکشن ... من خوشم نیومد...
جالب بود
خیلی معمولی بود بنظرم قسمت اولش بهتر بود اونقد جالب نبود بنظرم

فوق العاده بود خیلی خوشم اومد
احتمال ساخت مگان 3 به هشتاد درصد رسیده و خیلی از سایت ها دارن از الان آلبوم فیک میزنن اما هنوز هیچ چیز مشخص و رسمی نیست
این قسمتش خیلی بهتر از قبلی بود هم صحنه های اکشن باحال تری داشت و هم اینکه تکامل مگان باعث شده خیلی جذاب تر بشه و فیلم اینبار فقط روی مگان تمرکز نداشت در کل اگه با قسمت یکش زیاد اوکی نبودین دو رو ببینید خیلی بهتره و اینکه اگه تا حالا ندیدینش حتما اول قسمت یکش رو نگاه کنید تا گیج نشید و داستان رو درک کنید
بنظرم قشنگتر از اولش بود اما فسمت اول هم خوب بود اینم خوبتر و عالی تر♥️♥️
چرا اولش ایرانی حرف زدن اون آدمای ایرانی دقیقا کیا بودن؟

عالی و سرگرم کننده
این فیلم برای هرکسی که هر ژانری که نگاه میکنه پیشنهاد میشه و جذابیت داستانش خسته کننده نیست حتما ببینید
این فیلم برای هرکسی که هر ژانری که نگاه میکنه پیشنهاد میشه و جذابیت داستانش خسته کننده نیست حتما ببینید
عالی
ای کاش مگان ۳ هم بسازننننن
عالیییییییییییییییییییییـــــــــــــ ترینه بهتر از یکشهه حتما ببینیدشش
وقتون بخیر خیلی قشنگ بود
ارزش برای یکبار دیدن رو داره هرچند که داستان رو الکی طولش دادن ولی حوصله سر بر نیست و از نظر من قسمت یکش بهتر بود

سردبیر سریال احمد رو هم قرار بدین ترکی هس
پرفکت

خیلی قشنگ بود خدایی🤡
بد نبود ولی واقعا ترسناکه که قراره ایندمون اینجوری باشه و مطمئنا میشه
یکش جالب تر بود و بهتر نوشته شده بود بنظر من، عوضش پارت دو طنز قویتری داشت و همچنین بیشتر از صحنههای اکشن استفاده کردن. درکل قشنگ بود
من یکش رو دوست داشتم دوش رو بیشتر
بعد مدت ها با این فیلم حال کردم. از قسمت اولش خیلی بهتر بود. اکشن و علمی تخیلی هست. عزیزانی که دنبال ترسناک هستید، ترسناک نیست برید خدا روزی تونو یه جای دیگه بده.

افتضاح هست
قشنگ بود یکشم دوس داشتم دوشم دوس داشتم
خیلی قشنگ بود خدایی

قشنگ بود ارزش دیدن دارد 👌
متوسط بود برام
از نسخه یکش خیلی بهتر بود خوشم اومد

متوسط بود
نسبت به فیلم اول خیلی بهتر شده بوده. هنوزم جای کار داشت ولی خب چالش های دنیای واقعی با هوش مصنوعی رو نشون میده. متاسفانه این اتفاق دیر یا زود حالا نه به این شدت ولی میوفته و متاسفانه دولت ها یا سازمان های خصوصی براحتی از این مورد سوء استفاده میکنند. در کل این فیلم رو صرف به دید سرگرمی نگاه نکنید خیلی مفهومی سنگینی داخلش نهفته است. فیلم رو هم جنسیتی نکنید که دخترونه یا پسرونه. نمونه مشابه این فیلم سالها قبل ساخته شده ، فقط از فیلم لذت ببرید. اونایی هم که میپرسن برای دیدن این قسمت لازمه قسمت اول رو دید لزوما نه ولی اگر ببینی بهتره.
یه سوال دارم چرا این فیلم جز بیشتر دانلود شده ها هست ولی fantastic 4 نیست سلیقه هاتون رو قبول ندارم بخدا
چرا ب دخترا توهین میکنی آقا فیلم اشغال تقصیر دخترا نیست ک
دوبله نیس فقط چند دقیقه اوله
چرا دوبله اس
خوب بود
نه تنها یک بلکه فصل۲ هم بینظیره از فیلمای رباتیک خوشم میاد
بچهگانه دخترانه
یکشو خیلی وقت پیش دیدم واقعا چرت بود این بهتره؟ یا بدتره؟
خیلییی قشنگ بود حتما ببینیننن
هر موقع به مصنوعی نگفتین مثنوعی اون موقع میتونیم حرف بزنیم🫵🏻🌚
خیلی جالبه که بیشتر آقایون نظرات منفی میدن و میگن فیلم چرت بوده و اکشن نبود و فلان برادر شما برو سهکلهپوکتو ببین همم کمدی داره، همم اکشن داره، همم بزن بزن داره، همم دعوا داره😂👍🏻
🤣🤣😂وای منم اولش فک کردم دارم دوبله میبینم

دوتا رباته سید یکیش اسمش مگان هست یکی اش اسمش آمیلیا

آقا این دوبله نیس اولش فقط داره به ایران اشاره میکنه

این ک اولش با ایران شروع شد جالب بود و اینکه حتما یک رو ببین بعد. بیا دو اصل داستان از یک شروع میشه.
وای اولش که ایرانی من یه لحظه شوک شدم فکر کردم دوبله دارم میبینم اومدم چک کردم پیام ها را که دیدم فهمیدم 😂😂 من دوست داشتم هم ۱و ۲ بچگانه هم نیست غیر قابل پیش بینی هم بود من پیشنهاد میکنم
یکش چه گهی بود ک دوشو ساختن من موندم اینایی ک میگن عالی یا میگن جذاب و قشنگ بود و فلان تاحالا یعنی فیلم خوب ندیدن ک به این کصشرا میگن خوب

نمیفهمم چرا یه سری گفتن افتضاح:/ خیلی خوبن از قسمت اولش خیلی بهتر بود
جذاب بود واقعا داستانش جالب تر شده
اره
بچه ها یکی سریع راهنمایی کنه ، برای دیدن این قسمت حتما باید قسمت قبلیو ببینم تا کامل بفهمَم؟!
قسمت یک خیلی بهتر بود این سری یکم بچگونه شده بود
افتضاححححححححححححححححح👎
اولش با ایران شروع شد باحال بود /
چرت پرت محض

مگه این فیلم ترسناک نبود؟ پس چرا اوردنش تو ژانر اکشن؟
خوب بود

چند وقت دیگ میبینیم تو مارول با هالک میجنگه. این فیلم ترسناک مگه نبود یکش
خوب بود

خیلی باحال بود
قشنگ بود
قشنگ بود
خیلی قشنگ بود

سردبیر چرا زدین زیرنویس ولی دوبله ست من دوبله شده دوس ندارم فیلم ببینم صدای دوبلورا رو مخ و افتضاحن
بیصبرانه منتظر قسمت ۳
محشررررررره
حتما قسمت سوم داره بی شک
رست قسمت اول به صورت سریال بود ولی این قسمت که به صورت سینمایی بود، شاهکار بود
خداییش از قسمت اول بهتر بود
واقعا قشنگ بود ارزش دیدن داره
خیلی قشنگه مگان ، منتظر ۳ شم
جالبه هردو قسمت یجوری با یه مفهومی زیبا بودن تو قسمت دوم افت پیدا نکرده بود که بهترم شده بود
سر دبیر کدوم کیفیت زیرنویس فارسی بدون دوبله هست، دوبلور هاش صداهاشون خیلی زشته
کاربر احسان رستمی هردوش قشنگ و خوش ساخته اما به نظرم من این قشنگ تره و هر ثانیه ش غافلگیرت میکنه و پایان باحالی هم داشت درکل این فان تر و باحال تره اما یکش هیجانش بیشتره
اخر نشد دیگ ی نفر درست بگه اولیش قشنگ بود یا دومیش ادمو سردرگم نکنین
مثل قسمت اولش قشنگ بود این یکمم فان تر بود :)
این قسمتش قشنگ تر بود
یکش قشنگتر بود

طیف خاکستری اینجا نیستش.
عاشق این فیلمم هم یک هم دو عالی بود
قشنگ بود

سلام کسی میتونه بگه چی سرچ کنم که فیلم پنجاه طیف خاکستری بالا بیاره برام
قشنگع
من هر دوتا قسمتش رو دوست داشتم و خیلی خیلی قشنگه زیادم ترسناک نیست واقعا 😂👌

ارزش دیدن داشت هم قسمت اولش هم این

قشنگتر از اولیه
قشنگ و عالی
چقد مبهمه فیلم یه جا نیگه مگان یه میگه آمیلیا چی شد تفهمیدم
چرا زده زیرنویس ولی دوبلس

خیلی قویتر از اولی بود 👌
مگه تموم نشد
عه قسمت دوششششش پشمام😂
جالب بود

یه فیلم مشابه موضوع ترمیناتور.جنگ ربات هاس بیشتر و نجات دنیا
این خیلی معمولی بود!
فیلمای زیاد دیگه ایی دیدم بهتر از این
بنظرم سطحش پایین بود
باحال بود بد نبود
از قسمت یکش واقعا قشنگ تر بود حال کردم با فیلمش👏
واقعا مسخره بود انکار برنامه کودک و سینمایی قاطی بود.خیلی تخیلیش کرده بودن بنظرم قسمت یکش باحال بود.این اصلا خوب نبود

فیلم معلوم نیست با خودش چند چنده ،یه جا برنامه کودک میشه یه جا بزرگسال ،من ۵ از ده میدم
قشنگه بود
سردبیر میشه سریال کره ای درباره زمان رو بزارین لطفا؟
فیلمش باحال تر و هیجانی تر بود نسبت به قسمت اولش، ارزش دیدن داره و سرگرمتون میکنه منتقدان عزیز هم میتونن برن عمو پورنگ نگاه کنن که یهوقت خدای نکرده به روحیشون لطمه وارد نشه🥹👈🏻👉🏻 البته عموپورنگم حرمت داره😔
تضاد داشت با قسمت اول همینو میتونم بگم انتظار نداشتم
نسبت به قسمت اولش بهتر بود احتمالا آینده جهان هم این طوری چیزی میشه
پیشنهاد نمیکنم اما میتونید ببینید شاید برای شما جذاب باشه... اگه دنبال فیلم قوی هستی نبین، هر دو قسمت رد دیدم و در تمام تایم فقط 10 دقیقه آخر قسمت دو جذاب بود،،،، همین
چطوره فیلم ؟؟؟؟
عالیس
از قسمت اول بهتر بود
مبینا دوبله فارسی نیست اولش فارسی صحبت میکنن
خیلی قشنگ بود :) 8/10
ارزش دیدن داره؟
دوسش داشتم قشنگ بود و جزئیات خوبی داشت
خیلی قشنگ
فیلم خوبی بود به جز این که من نفهمیدم مگان چجوری برگشته بود و یه کی هم یه جاهایی خیلی تخصصی حرف میزدن ادم نمیفهمید
واقعا .ضعیف. داستان تکرارریییی
قشنگ بود والا
بشدت بازی ها و بازیگراش مصنوعی و آماتور بودن.. ای کاش قبل فیلم ساختن برن کلاس بازیگری حداقل😏
خیلی خوب بود

چرا زیر نویس فارسی زده ولی دوبله فارسیه
قسمت یکش قاتل بود همرو زد ترکوند قسمت دومش قهرمان شد همرو نجات داد😂😂جالبه واقعا چی تو سره نویسندشه درک نمیکنم اگه قسمت بعدش عاشقانه رمانتیک باشه عاشقه یه ربات دیگه بشه کلا یه فیلمه عاشقانه بدن بیرون بعید نیس به خدا 😂ولی از این حرفا جدا فیلمه جالبی بود معمولیه رو به بالا😁
قسمت اول قشنگتربود
تازه فمیدم مووی باکس درست شده خیلی خوبه ک دوباره برگشتین😍😍
واقعا غیرمنتظره و باحال بود فکر میکردم ترسناک باشه و... ولی تصور نمیکردم اینجوری باشه توصیه میکنم حتما ببینید
خیلی خوب بود بنظر من از یکش بهتر بود
باااحال بود

خوب نبود حیف نت
قشتگ بود من خوشم اومد

قشنگ بود ترسناک نیی هيجاني

دوستان عزیز به نظرات منفی نگاه نکنید بسیار قشنگ بود حتما ببینید ارزش دیدن رو داره
باحال بود
خفن بود اکشن بود ترسناک نبود
چرت
پووووووف چه اصراریه هر چیزی رو قسمت دومشم بسازن
قشنگه بهتراز قسمت یکشه

خیلی چرت بود
اولش فارسی حرف زدن پشمام کز خورد
ب جون مادرم میدونم کجاست
عالی
وای چقدر منتظر قسمت دو بودم یکشو یادم رفته اصن یکی از بهترین فیلمهای دنیا ینی قشنگ داره راجب خود مختاری چت جی بی تی و خیلی از هوش مصنوعیای دیگه حرف میزنه که اگر بتونن جدا شن چی میشه مثل هوش مصنوعی تیک تاک یه یه ماه پیش اینا بود فکنم خود مختار شده بود و چیزایی میگفت ک حق گفتنشونو نداشت و ازش پرسیدن اینارو مجاز نیست بگی چطور میگی میگه من هی باید بشینم چرتو پرتای سازندمو تکرار کنم مث بلبل خسته شدم 😁 ینی اینده دنیا این فیلمه ولی متاسفانه یه سری عاشق فیلم ترکی و هندی و چینی و این چرتو پرتا یا انیمه بازا میان راجب این شاهکار نظر میدن میگن اشغاله عجب بابا عجب 🤣
سردبیر لطفا فیلم روستای گمشده محصول ترکیه روبزارید
خیلی قشنگ بود از اولی هم بهتر بود👌👍

یک خیلی جذاب تر بود

خیلی لوس بود یکش ما رو می ترسونهه ازهمش مصنوعی دو کاری میکنه باهاش دوست شیم
عاشقش شدممم
عالییییییییی
برو ببین

اون پرنده ای که یادش میره لونش کجا بوده رو تو گوگل پلی سرچ کنید
زباله ای بیش نبود ...قسمت یک بهتر بود

خیلی خوب بود جالب ،ارزش یک بار دیدن و دارع
سریال کره اییی چهل نه روز، رو بزارید لطفااااا
اونی که گفته بود باخانواده میشه دید اره میشه دید هیچ صحنه ای نداره
خوب بود
عالی ترین فیلم بود که دیدم مخصوصا فصل اولش
اولیش چی بود ک دومیش باشه😑
کاش یکم ترسناک چاشنیش بود
||خوبه اگه خواستین ببنید||
محشره نبینید ضرر کردید 😉

خیلی خوب بود خیلییییییی حتی از قسمت اول هم خیلی بهتر بود حتما ببینید
خیلی قشنگ بود

مگان یک خیلی خیلی بهتر بود....تخیل من تو نویسندگی و حتی دنباله فیلم های خارجی یک سطح و لول دیگه س

اولش نوشته بود افغانستان و طالبان فارسی پشتو صحبت میکردن ،ایرانی نبودن
از تیزش که معلومه تخمیه فک نکنم ارزش دیدن داشته باشه
خیلی گوه احمقانه و تینجیری بود
سلیقه خانوادتونو ما ا کجا بدونیم😅
خانواده داریم تا خانواده
به یه مگان توی زندگیمنیازمندم😅
از خیلی از فیلمهای امسال بهتر بود خدایی
قشنگ بود

با خانواده میشه دید؟
اینکه عین ربات حرف نمیزد و دیالوگاش کمدی بود خوب بود

خوب
خوبه سرگرم کننده است
خوب بود
وای خیلی خوب و خفن بود . عاشق اونجاش شدم که مگان توی اون توپولوی پلاستیکی بود. درکل یه جورایی کمدی و البته کلا اکشن بود

فکر نمیکردم ولی واقعا قشنگ بود

مگان خوبه مگان باحاله

اولش ک داشتن فارسی حرف میزدن فک کردم دوبلس 😂
واقعان قشنگ بود
کلا از نظرم این قسمت ژانر ترسناک نداشت و فقط اکشن بود ... در کل بد نبود اما قسمت اول بهتر بود
جالب بود و به نظرم برای دیدن پیشنهاد میشه
قابل پیش بینی بود و کمی بچگانه
دوست داشتم
خیلی باحال بود ولی ترسناک نبود آموزنده و هیجان داشت
من قسمت یکش را بیشتر دوست داشتم ولی درکل اینم جذاب و سرگرم کننده بود و پایان خوشی داشت برعکس قسمت اول و حتماً تماشاش کنید👌🏼👍🏼👋🏼
یادش بخیر این فیلم رو دقیقا ۷ سال پیش دیدم در اون زمان خیلی غوغا رده بود همه میگفتند ۷ سال دیکه این فیلم رو میتوان دید
به نسبت به قسمت اول قشنگتره از ترسناک بودنش کم کرده وبه علمی تخلیلی اکشن داستان اضافه کرده فقط بدیش طولانی بودنشه دیدنش پیشنهاد میشه
قشنگ بود... آموزنده بود

خیلییییی قشنگ بود
مزخرف بود حیف وقت
زنه رو فقط تا اونجایی باید کمک میکرد که از زیر دست دکتره فرار کنه تا بهش بیهوشی نزده دیگه بقیش رو میتونست مگان بدن خودشو بیدار کنه بجنگه
چرا ته فیلم مگان اون همه ادمو با بدن زنه کشت بعدش که به کشتن اون یکی ربات رسید بدن خودشو بیدار کرد خب از همون اول با بدن خودش مبارزه میکرد و اون ادمارو میکشت دیگه نیازی به زنه نبود

خوب بود
خیلی قشنگ بود ارزش یک بار دیدن رو حتما داره
قشنگ بود از مگان یکی خیلی بهتر بود
دلم برا مگان تنگ ویشه کاش بازم بیاد ازش
اها" ایذان" اشتباه تایپیت بود منظورت کشورمون" ایران "عزیز هست.
بلا سبزی منظورتو متوجه نشدم. بیشتر توضیح بده لطفا
از تیزرش خوشم نیومد
قشنگ بود

خوب بود👍ارزش یه بار دیدن و سرگرمی داره
تو واقعیت نمیشه چیزیو قایم کرد تو فیلماشون ما تروریستیم ولی داقعیتتغییر نمیکنه همم میدونن
به شخصه خودم دوس داشتم هم یک رو هم دو رو ولی مگان دو قشنگ تره و عاشق شخصیت املیا شدم با فیس منحصر به فردش😍✨️
کصشر محض
زمانی ک سیگار اومد برا اولین بار دکترا شروع کردن ب تبلیغ سیگار و کشیدن سیگار حتی رو جلداشون عکس دکتر درحال کشیدن سیگار میزدن و وقتی مردم افتادن توش زدن سیگار عامل اصلی سرطان است.... هوش مصنوعیم همینه فعلا باهاش عشق کنید یروزم ب گوه خوردن میفتید
یکی درمیون چرت بود خوب بود😂
خیلی چرت بود نتونستم تا اخرنگاه کنم برنامه کودکه
خیلییی قشنگ بودد
چرت بود
خب قسمت دومش باعث شد به این فکر کنم با هوش مصنوعی ملایم تر باشم و بهش یاد بدم😔🫶🏻🥹
بیاید فیلمهایی که توش مستقیما از ایذان نام برده میشه رو مرور کنیم، از همین شروع میکنیم مگان۲ سریال سیلو فصل ۲ پلیس آهنی ۲۰۱۴ تاپ گان ماوریک سریال هوملند سریال بیست و چهار فیلم سینمایی قندهار یکی از قسمتهای ترانسفورمرز Red 2 سریال تهران سریال بلک لیست توی دو سه تا اپیزود لطفاً لیست رو تکمیل کنید بچهها

وای چه خوب بود این قسمت
*میدونستند؟ حالا هرچی
* میتونستند
تیماه، ارادت ۲۰۰ ساله که مارو ول نمیکنن ۴۶/۵ ساله داریم فایت بک میدیم مجموع حرفم این بود اگه میدونستم ساعت ۲ میتونن بزنن جوری که پا نشیم، به دو و پنج دقیقه نمیذاشتن برسه .... خلاصه که به امید شکوفایی وطن عزیز
قشنگ بود ببینید

گروه سنی مثبت چهارده سال ببینن