* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
خوب بود نمره ۷/۵ خوبه براش حتی میتونن ادامشو بسازن
بدک نبود
باید قسمت دومی داشته باشه چون داستان فیلم جدید و جالب بود ولی کلی سوال واسمون به جا گذاشت

مزخرف بود

نسبت به امتیازش خیلی خوب بود واقعا
جالب بود قشنگ ساخته شده بود

قشنگ بثد کاش ق فصل دو داشته باشه

بد نبود
خطر اسپویل: به نظر من که خیلی خوب بود،مفهوم رسوند هرچند اگه همچین سیستم محافظتی باشه اینقدر راحت نباید رمز گشایی بشه ولی خب این که یه کشوری بخاد مردمش این طوری نجات بده ولی با یه آتیش سوزی گند بزنه،و یا یه آدمی که بی مثل احتمقا فقط به همه حمله کنه که نزاره برن بیرون،یه سری باگ داشت فیلمش
قشنگه
قشنگ بود
نمیدونم چرا بعضیا گفتن پایانشو درک نکردیم ، تهش گفت دیگه چیشده بود 😶 ولی خب بنظرم میتونست یک دلیل خفن تر داشته باشه ، اون همه زحمت تهش به خاطر یه دلیل مسخره ، کارگردان میتونست دارک ترش کنه ولی خب کلا خوب بود
خوب بود میتونست خیلی بهتر باشه

متوسط بود
فیلم به شدت قشنگ بود روندش رو خیلی دوست داشتم هیجانش بالا بود و اخرش واقعا شوکه کننده بود کلش فصل دو هم بسازن واسش. اگر یه ژانر علاقه مند هستید پیشنهاد میکنم ببینید حتما

مزخرف، مزخرف
داستانش خوبه منتها حوصله سربره روند فسلم

خوب بود
خوب ولی حیف بود باید قسمت دو هم میساختن

بد نبود واسه هشت بار دیدن خوبه

اگه روز بدی داشتین اینفیلم عالیه بدترش میکنه

خیلی قشنگ جذاب بود واقعا ارزش دیدن داره
قشنگه فقد باید کمی دقت کنید

برای وقت تلف کردن بد نبود
دوسش داشتمم

داستان جالبی داشت

جالبه

کاشکی قسمت ۲ داشت ک بعضیا مثل اینا آزاد میشن ، بنظر قشنگ میاد

اکثریت میگن پایان بد بود ولی به نظرم اوکی بود نشون میداد که الان کل شهر به این وضع افتاده و فقط ارتشی ها و مقام های دولتین که میتونن ازادانه تردد کنن و نشون داد که یه جورایی همه چیز زیر سر دولته که اگه هر اتفاقی افتاد بتونه این اجر ها رو فعال کنه و مردم رو توی خونه هاشون نگه داره
خیلی قشنگ بود فقط تهش تخمی تموم شد،هرچی فک کردم ی پایان جالب براش بزارم نشد،تهش و خودتون تو ذهنتون قشنگ کنید همین😅
خوب بود 👍👍👍👍👍

خوب بود ببینید حتما
برای کسایی که میخوان زبان آلمانی یادبگیرن دیالوگاش خوبن
وای اخرش فقط
بد نیست جدید بود
ایده جدید بود
یه فیلم دیگه هست به اسم brick سال ۲۰۰۵ اومده و کارگردانش Rian Johnson ممنون میشم اینم بزارید
بد نیست واسه بار 3 بار دیدن خوبه
بد نبود برا ی بار دیدن خوبه

.
بد نبود
شماها فیلمارو چند بار میبینید

به یبار دیدنش میارزه

بدک نبود

داستان جالب قوی ودرکل پرنکته وبرخورد آدم ها بامواجه بامشکلات قشنگ به نمایش گذاشت بهرحال فیلم سلیقه ایی هست بااحترام به تمامی سلایق ووو
داستانش در نهایت بی معنی بود اما یک بار ببینی بد نیست.ولی آخر فیلم میگی کاش به فیلم دیگه نگاه میکردم تو این ایم...
دیالوگا آبکی بازیگرا چرت موضوع نسبتا خوب پلی خدایا هالیود رو از ما نگیر ...با دیدن این فیلما آدم بیشتر قدر هالوود و amc رو بیشتر میدونه
جالب بود
قشنگ بود،ببینید حتما،

به نظرم داستان خاصی نداشت
دختره شبیه ایرانیا نبود ؟
جالب بود. باید ببینیم فصل دومش چطور میشه. فیلم هنوز ادامه باید داشته باشه
خوب بود

چرت

مزخرف
اقا چرا دوبله نمیزارید تو سایت اخه🧐
خوب بود

مال نبود

بدنبود . ولی فک نکنم ادامه داشته باشه
جالب بود پیشنهاد میشه
جدید و جالب
بدک نبود
پیشنهاد نمیشه حوصله سر بره

فیلم قشنگی بود یجور میشه ک قسمت دومش منتظر میمونید بسازن
خیلی خوب بود حتما ببینید

خیلی قشنگ بود واقعا
موضوع جالبی داشت امیدوارم قسمت۲ زود بیاد
فیلم قشنگی بود کاملا سرگرم کننده
خوبه
عالی و درجه یک.... توصیه میشه👌

در آینده

فکر کنم دو ام داشته باشه
عالی بود ولی تهش خوب تموم نشد ولی بازم خوب بود

ببینید
جالب و متفاوت👌🏼
اونجوری که باید هیجانی نبود
روند فیلم هیجان خوبی داشت اما اخرش دلیل اتفاقا واقعا بیخود و مسخره بود پایانش واقعا بدو غیرمنطقی بود

مسخره
خیلییی خفن بود

مزخرف
عالی بود
جالب بود
داستانی خوب بود اما بازیگریشون صفررر
خوب بود
بخاطر یه آلارم اشتباه؟ یعنی چه
قشنگ بود
باحال بود ببینید
یا مثلا از الودگی محافظت کنه تهش مردم میمیرن ولی با گشنگی
میدونید ایده اش خیلی مزخرف بود مثلا اگه واقعی بود همچین چیزی چقدر مثلا مردم دووم میاوردن باشه از بمب اتم هم محافظت کنه ولی بیشتر مردم تو خونشون خیلی چیز باشه برا یکماه اذوقه دارن نه بیشتر

خیلی ایده خوبی داشت اما یکم ضعیف اجرا شد من چون اهل تکنولوژی هستم برام خیلی هیجان انگیز بود.
دوبله اش اومده لطفا اضافه کنید

خوب بود
بد نبود
باحال بود
فیلم جالبی بود
جالب بود.
فیلم قشنگی بود با ایده جذاب ، احتمالا دنباله ای براش ساخته بشه ، یعنی امیدوارم

قشنگ بود

خوب و جدید بود
فیلم خوبی بود✅️ معمایی و هیجانی بود

خوشم اومد ایده خفنی داشت
فشار بخور
خیلی بیخود و الکی بود
جدید بود قشنگ بود ولی آخرش خیلی باز تموم شد یه جوری بود اگه ۲ داشته باشه عالیه

چه ربطی به مرکل داشت کسخل

عالی و خفن
سیستم دفاعی ایران به تصویر کشیدن
قشنگ بود یعنی دوشم میاد ؟

جدید بود موضوعش
جالب بود
آخرالزمانی ک با هوش مصنوعی قاطی پاتی شه،دیگه هممون هیچ، نگاه... جالب بود،ببینید
ایده جالبی بود
از ایناس که ۲داره😔😂
جالب بود

کاش مواقعی که میخوان بی خبر بریزن تو خونه ها و افراد بیگناه رو دستگیر کنن ،تکنولوژی همچین دیوارهایی در برابر این کفتارها بکشه.کی بشه راحت بشیم.
سناریو جدیدی بود.قشنگ بود
فیلم جالب و متفاوتی بود
خوب بود فقط مبهم تموم شد،بنظرم باید ادامه داشته باشه
قشنگ بود و متفاوت💯

فیلم قشنگی هست موضوع جالب و جدیدی داره ولی بیشتر معمایی وعلمی تخیلی و به نظرم روانشناختی هست تا هیجان انگیز چون روندش هم آرومه و داستان هم پیچیدگی زیادی داره و گیج کننده هست که چندین حدس رو میشد زد وسوالاتی هم بوجود میاره وآخرش هم نمیدونی کدومش درست بود که البته شاید قسمت ۲دیگه ای داشته باشه اسپویل ⛔️ به نظرم منظور دیوارهایی که انسانها به دور خودشون میکشن از سر غم وبی اعتمادی و...که ارتباطشون رو با اطرافیانشون قطع میکنن رو با مبحث مشکلات تکنولوژی قاطی کرده بود از طرفی هم میشد گفت که اینا کلا توی یک بازی کامپیوتری هستن حالا منظور کارگردان چی بود خدامیدونه !

سرگرم کننده بود

بد نبود.

آخرش چی شد قشنگ بود ولی
فکر کنم یه قسمت دیگه ازش بسازن برای پایان بندیش
وای فوق العاده قشنگ بود:))))
خانومه خیلی بد مرد😭
خدایی این چی بود دیدم شب خواب دیدم در باز میکنم دیوار دور خونه اس با دوتا بچه دیونه شدم تو خواب
بعد بگو همساده مهم نیست ببین چقدر مهمه دوستان توجه کنید
متوسط
خوب بود

خوب و سرگرم کننده بود ولی احتمالا شاید ادامه هم داشته باشه
داستان پردازی و ایده پردازی فوق العاده قوی و متفاوتی داشت، روند داستان خستتون نمیکنه و مجابتون میکنه تا انتهای فیلم رو تماشا کنید تا متوجه بشید در انتها موفق میشن یا خیر. فیلم دارای چندین صحنه هست که بهتره با خانواده نسخه بدون سانسور تماشا نشه. در نهایت پایان بازی داشت که دلایل این اتفاق عجیب اصلا روشن نشد پس انتظار میره که باید منتظر ادامه داستان باشیم.
دوستان به نظرات منفی توجه نکنید و ببینید با این پایان فکر کنم قسمت دو هم داشته باشه چون خیلی باز تموم شد

باحال بود ،ببینید ،ارزش یک بار دیدن داره
خوشمان آمد جالب بود ۶.۵ از ۱۰
امتیاز من ۴ از ۱۰ .
جالب و باحال بود دوست داشتم❤
وقتی فیلمو دیدم دخترا از فیلم هیچی سر در نمیارن

من نفهمیدم اون مرده چرا مخالف بیرون رفتن بقیه بود
آخر نگاه کنیم یا نکنین
کاش میفهمیدم آخرش چی شد🫴🏻
توسعه 👍🏻 توصیه 👎🏻🤣🤣🤣🤣
فیلم قشنگی بود توسعه میکنم✨️🤍

لطفا دوبله اضافه کنید
خوب بود
درود بر هیتلر
مرگ بر مرکل
خاص و متفاوت و خوب بود
جالب بود

قشنگ بود ولی روال فیلم خیلی کند پیش می رفت

قشنگ بود

فیلم خوب وجالبی بودموضوعش جدیدبود

فیلم باحالی بود،با ایده ای جدید
خیلی قشنگ بود پایانش نشانگر قسمت دومه فیلمه بنظرم

خوب بود یه سری فقط بلدن چرت و پرت بگن
به نظرم من خوب بود از این به بعد اصلا نظرات رو نمیخونم
اصلا خوب نبود. اگه بجای فیلم سریال بود شاید میتونست بهتر باشه .در کل حوصله سر بر بود
خوب نبود
خوب بود که من خوشم اومد

قشنگ بود بابا
خوشم نیومد ...
*میتونستن یه
ولی قشنگ یه from دیگه از این درست کنن😂😂

بنظر منم چرت بود مگر اینکه در قالب سریال یا طولانی تر میبود چی بود این تو یه ساعت همه مردن
حیف حجم نتی که حرومش کردم
باحاله
اصلا قشنگ نبود
متفاوت بود و بی صبرانه منتظر قسمته دومشم هستم
قشنگ بود و متفاوت، دوسش داشتم

معمولی بود و احتمالا ادامه داره
چرت واقعا
چرت بود معلوم نبود چی به چیه گول تعریف های الکی نخورین
احتمالا قسمت دوم هم داره
فیلم با داستان جدید و زیبا بود واقعا
خیلی جالب بود
خوب بود خدایی ، داستانش کاملا جدید بود
خیلی خیلی جالب بود
فیلم عالی هست در نگاه کردنش شک نکنید بعضی از دوستان عالی تحلیل کردن و نقاطه ضعفو گفتن اما اگه دنباله یک فیلم هستید که واقعا ترسو به شما القا کنه در نگاه کردنش شک نکنید
باید میرفت سمت روان شناختی نه تکنولوژی... بدک نبود. ارزش دیدن داشت ولی همون بدک نبود
جالب بود
سر کاری
احساس میکنم انقد مبهم بودنش بخاطر اینه ک بمونیم تو خماری چون قراره قسمت دوش رو بسازن و اگه این باشه جالب بود اگ ب همین بی موضوعی ختم بشه خیر جالب نیست
جالب بود... .

در کل ایده فیلم خوب بود ولی امتیاز پایینش فکر کنم به خاطر درام ضعیفش و ارتباطش با داستان اصلی بود مثلا کار های اون قاتله مفهوم عمیقی پشتش نداشت صرفا نظرش متفاوت بود با بقیه یا مشکل خانوادگی شخصیت اصلی داستان زیاد ربطی به اتفاقی که براشون میفته نداره اتفاقای بی منطقم زیاد داشت چرا وقتی در باز شده بود قاتله بازم اون افرادی که درو باز کردن رو میکشت یا میخواست بکشه درصورتی که در باز شده و میتونه بزاره اونا برن و خودش داخل واسته؟ چنین سیستمی چرا باید بدون اطلاع مردم وجود داشته باشه؟ اصلا این سیستم دفاعی به چه درد میخوره وقتی ممکنه از گشنگی و تنشگنی بمیرن؟ چرا باید در با یک سری کد های عجیب مغناطیسی باز بشه که فقط کد نویسا میدونن؟ چرا وقتی کدو اشتباه میزنی و از در رد میشی باید بمیری؟ و.... بازم این چیزا هست خودتون میدونید در کل اگه به جزئیات به صورت کامل میپرداختن و به داستان پر و بال میدادن مثل علت آتش سوزیی و اینجور چیزا یا کلا سناریوی دیگه ای برای اخرش میزاشتن یکی از فیلم های درجه یک میشد
جالب بود
چرت
خیلی جالب بود ...چحوریه که بعضیا میگن نفهمیدیم چیشد؟واضح بود که توی توضیحات آخر فیلم مشخصه علت چی بوده
جالب بود
بازی بازیگراش عالی بود، قشنگ حس ترس و وحشت رو به بیننده می رسوندن👏🏿
خوشم اومد و از اون فیلماست که بعد از تموم شدن باید فکر کنی که قضیه چی بود؟!
اگر انقدر دانلودش بالا بوده چرا امتیازش انقدر کمه؟داستان چیه؟:/

آخرش خیلی خوب بود حتما دوشم میسازن
آخرش یکم نفهمیدم چی شد. داستانش ولی متفاوت و باحال بود.

جالب بود
اخرش اصلا مشخص نشد چی بود داستان
عالی بود حتما ببینید

قشنگ بود خدایی چرا امتیازش ۵ گرفته حداقل ۶.۵ باید باشع
ارزش دیدن داره امتیاز 5 واقعا کم بود براش

داستانش جدید بود نسبتا و برای یک بار دیدن خوبه.

قشنگ بود ببینید از خیلی فیلمای نمره 6 بهتره

در کل نسبت به بقیه فیلمها داستان متفاوتی داشت و مشخصا قسمت دوم امیدوارم که بهتر بسازنش

قشنگ بود امتیاز ۵ کم بود واسش
فیلم خوبی بود ارزش دیدن داره و آخرش هم مشخص و قابل فهم
فیلم جالبی بود ولی آخرش وقت تمام کردن معلوم نشد چی شد

قشنگ بود

خیلی جالب بود

واقعا وقتتونو تلف نکنید ارزش دیدن نداره
چرا همیشه نقش اولها پیروزن داستانهای تکراریه

خیلی بیشتر از ۵ باید باشه قشنگ بود
قشنگه

سردبیر لطفا لطفا فیلم love at danjerous speeds بزارید
خوب بود
بدک نبود

جالبوهیجان انگیزبود

خوب
اعصاب خورد کن بود

اسپویل : چون اعتقاد داشت اگر راه باز بشه و بیرون به داخل ارتباط پیدا کنه کشته میشن همه برای همین میخواست جلوی بقیه رو بگیره.
سوالت خیلی عالی بود شهاب ، واقعا نقش قاتل چی بود، ؟ چرا مانع میشد ؟ نمیشه چیزی هم گفت اسپویل میشه .....
اعصاب خورد کن بود
خوب نقش قاتل چی بود وقتی کل شهر اونجوری بود

خیلی جالب بود.
در کل که فیلمش عالی بود اگه مثل ام استاپ مغزتون کار کنه موقع فیلم نگاه کردن ارزش دیدن داره فیلمش
مگان 2 رو هم بزارید

چندان دلنشین نبود
عالی
m stop میخواستم ببینم امشب از اونجایی که اسپویل کردی میدونم داستان چیه و جذابیت فیلم از دست رفت خیلی ممنون واقعا
مرتضی داداش عزیزه منی ، در ضمن من کوکچیکت اِم اِستاپ هستم 💜

بد نبود
قشنگ بود به نظرم
باحال بود
باحال بود
ارزش دیدن نداره ،اصلا جالب نیست
جالب بود

تو وقت اضافه ببینید خیلی خوب نیست
جالب نبود،ارزش دیدن نداشت ،نگاه نکنید
م استپ درست میگی قانع شدم
فیلم جالبی بود واقعا، ببینین اگه انتخاب بهتری ندارین

چقدر قشنگ بود عالی بود ببینید حتما نمیدونم چرا بعضیا نوشتن بی معنی و چرته خب فیلم تخیلیه دیگه چه انتظاری دارید
من نمیفهمم اگه این چرت بود پس چی از نظرتون قشنگه؟! همه چیزو به درستیو منطقی به تصویر کشیدن.این دیوارا هم مثلا یه سیستم فوق امنیتی بود که ذر زمان بمب خسته ای یا خطرای بزرگ سازمان های سری ازش استفاده میکنن که به دلیل نقص فنی و اتش سوزی فعال شده بود.خوده فیلم هم که عالی بود هیجانش و خیلی قشنگ نشون داد که ما ادما قدره چیزایی که داریمو میدونیم فقط هیچ موقه فکر نمیکنیم که قراره از دستشون بذیم.و لحظه ی از دست دادن یادمون میوفته چه جوری باید به علایقمون و ارزش هامون و عزیزانمون اهمیت بدیم.
بدنبود ، آخرش میشد بهتر جمع بندی کنه بیننده رو منتظر نتیجه رها کرد

خیلی بی معنی بود😑😑😑
مقلا سیستم ایمنی بخاطر اتش سوزی خود به خود فعال شده
ادن خیلی چرته اصلا وقتتون رو تلف نکنید
حتی بدونه اطلاع دادن به مردم
ینی ب خاطر امنیت مردم بود بدونه آب و امکان خرید کردن .تا کی مثلا
فقط سره آتیش سوزی ک آخرش معلوم نکردن چرا
ایده فیلم جدید و جذاب بود و معمای جالبی داشت
نمیدونم چرا اتقدر امتیازش کمه حداقل باید ۷یا ۸ رو میگرفت
فیلم خوبیه بشینید ببینید
نکات مثبت: ایده ی داستان بازیگرا فیلنامه داستان جلوه های ویژه نکات منفی: روند داستان کمی اروم بود در کل من از ۱۰ بهش ۸ میدم در ژانر خودش معقول ترین اسکیپ رومی بود ک تابحال دیدم. بیننده رو درگیر فصای کوانتوم و این چیزای تخصصی نمیکنه. در عوض برای همه ی بیننده ها در هر سطحی کاملا قابل فهم و منطقیه
خوب بوود🥰

خوب بود 👌🏼

فیلم ادن رو بزارید

خار مادر فیلم بود ولی امتیاز کم دادن بهش
یه دیالوگ بحال و خندار از این فیلم .که میگه الان یه سری مایه دار مادر به خطا دارن با اعذاب کشیدن ما خود ارضای میکنن🤣🤣🤣 خیلی جالب گفت
ولی چه ایده ی جالبی ، قشنگ بود
پایانه جالبی نداشت
سلام کاربر عزیز شما ۳۰ روز اشتراک فعال دارید از برنامه خارج بشید دوباره وارد بشید و از قسمت منو پروفایل من میتونید اشتراک خودتون رو بررسی کنید با تشکر از همراهی شما.

قشنگ وباحال بود *****
سردبیر من اشتراک گرفتم همین الان ولی بازم میگه باید اشتراک تهیه کنید خب الان من چیکارکنم؟

برای تایم بیکاری خوبه ببینید

دیگه باید از خونشون فرار میکردند ، درکل قشنگ بود ولی عالی نبود

باحال بود
داستان خاصی نداشت میشد محتوای بیشتری داشت
قوی بود

خیلی افتضاح بود. بدرد بچه های ۱۴ ساله میخوره
میدونم
قشنگ بود
یچیز تو مایه های سریال سیلو هست
عالی با داستانی جدید ،باید منتظر قسمت بعد موند
چرت بود نبینین
جالب بود با موضوع جدید احتمالا ادامه داشته باشه ولی کاش گوشیو نگه میداشتن🫤
خوشم نیومد

قشنگ بود
باحال بود
امید وارم قسمت بعدی هم بسازن موضوعش جدید بود
چقدر عجیب بود فیلم خوبی بود👌
خیلی خوب بود حتما ببینید

فیلم خوبی بود
عجب فیلمیییی بود در آینده کشور های فوق پیشرفته بعید نیس ب این فناوری هوش مصنوعی دست پیدا کنن🤙🤙
جالب بود
عالی بود،احتمالاً قسمت بعدی هم داشته باشه

امیدوارم قسمت بعد هم داشته باشه

نظر شخصی ،،،،،،،،،،،،،،،، من که دوست داشتم ،با حال بود، منو یاد یه بیت شعر انتداخت،،،، بیا قدر یک دیگر بدانیم ،،،که تا نه گه ز یک دیگر نمانیم،،، خوب بود،، نظر شخصی ،،،،،،،،
قشنگ بود

اونایی که میگن قشنگ بود دقیقا کجارش منظورتونه؟هدر ندین وقتتونو ارزش دیدن نداره
قشنگه ولی اخرش کاش نشون میدادن دقیقا چی میشه

واقعا قشنگ بود لیاقت امتیاز بالاتری داره
خیلی عالی نبود ولی خوب بود سرگرم کننده
بریم برا این فیلم.!
خوب بود
قیشونگ بو
الان دیدمش امتیازش کافیه براش از ده همون پنج میدم
خوبه قشنگه نگاه کنین
خوب بود
فیلم قشنگی بود👌👌
اصلا وقتتونو هدر ندید
بشدت مسخره و بدون محتوا
خیلییی جدید و خفن بود😍

خدایی کسی فهمید این چی بود بیاد برا ما هم تعریف بکنه