* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
پیام حاوی اسپویل.....⚠️ اقا یه سوال ذهن منو درگیر کرده شیطان گفت ماهمه بهم وصلیم ارتباط داریم وقتیم ضربه به سرش خورد دیدم هم اسیب دیدن.. پس چجوری زوج خوشبخت زنده موندن؟!
امتیاز ۸ واسش زیاده
سلام سرور سریع رو بررسی نکنید سرور اصلی رو بررسی کنید باتشکر

سلام ینفر منو راهنمایی کنه منظور از سرور سریع چیه؟ البته برا من با سرور سریع دانلود نکرد
عالیییی
قشنگو باحال بود

عالی بود
سلام لینک سرور سریع قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
لود نمیشه سردبیر رسیدگی کن لطفا
فیلم خوبی بود ارزش دوبار دیدن داره

خیلی چرت و بی سر و ته بود
چرت بود
واقعا اشغال بود خیلی اشغال بود
اسکار حق تیموتی بود😪
عالی

عالی

yes
سردبیر فیلمو دانلود کردم میخوام بریزم توی فلش وقتی ریختم فیلم تو فلش زیر نویس داره یا نه؟
سلام از قسمت علاقه مندی بررسی نکنید و اسم فیلم رو سرچ کنید و سپس پخش کنید با تشکر از همراهیتون
واقعا این چی بود؟

خیلی زیبا . به نظرم واقعا لیاقت اسکار رو داشت
شاشیدم تو اسمار،مایکل جوردن توی این فیلم خوب بود ولی نه در حد دیکاپریو،فیلمش هم اصلا در اون حدی که جایزه دادند قوی نبود،ولی خوب بود
واقعا فیلم خوبی بود ، خوش ساخت و خوش کیفیت عالی گله و شکایاتش و همچنین اکشنش تمام چیز هاش حساب شده بودن ؛ از اون فیلمایی میشه که ۲۰ سال دیگه بازم یکی برای اولین بخواد ببینه ارزش داره
به کامنت ها توجه نکنین قشنگه ، ببینین ، لذت ببرین
خوب بود ولی اگر مایکل بی جردن بازی نمیکرد تا نصفه ولش میکردم
فیلم در سبک سیاه

مشکل دانلود رفع نشده یوزر پاسورد میخواد!

یه فیلم سطح متوسط، داور های اسکار هم برن به درک
فیلم خوبی بود و ارزش دیدن داره
سلام دوباره بررسی کنید مشکلی نداره باتشکر از همراهیتون

دانلود نمیشه، لطفارسیدگی کنید
درود بر سردبیر اقا چرا دوبله نمیزارین بیشتر این فیلمها و سریالها دوبله هستن با بهترین کیفیت.و دوبلری واقعا چرا نمیزارید؟؟؟.
حوصله سر بر و گنگ بود من نپسندیدم

خیلی باحاله و دیدنش لذت بخش
به کامنت بالایی توجه نکنین😂🤣

۱۶ نامزدی اسکار واسه این فیلم؟؟؟شما حساب کن از سری ارباب حلقه ها،از فارست گامپ،از رستگاری در شاوشنک و خیلی از فیلم های دیگه بیشتر نامزد اسکار شده،دوستان این فیلم واقعا تو زمینه ی داستان گویی هیچی نداره هیچی
به نظرم خیلی قشنگ بود ممنون سردبیر عزیز
16نامزدی اسکار گرفتە!!!!!!! 🤦🏼♀️
بدک نبود
قشنگه🤝

خدایا چطورنامزده اسکارشده
امتیاز imdb 7.5 هستش . امروز ۸ بهمن ۰۴
خیلی آبکیه گول نمره بالا نخورید.. اشغاله
خیلییی خوبهههه

نصف فیلم تخمیه اصلا داستانش خیلی بد ساخته شده
فیلمش عالی بود پیشنهاد میکنم ببینید
اولش فکر کردم فیلمش فقط تخریبه آیین هستش(ژانر ترسناک در حد خون آشامیه) ولی انتهای فیلم فهمیدم که آخرش عشق و دوس داشتن هم فهموند به مخاطب(دوستان بعد از کمی تیتراژ پایانی فیلم یکی دو دقیقه ای ادامه داره) نمیتونم بگم فیلمه عالی بودش ولی فیلم بدی هم نبود

مزخرف چرت آبکی بدون داستان شروور به درد نخور همگی از الفاظ این به اصطلاح فیلم هستن
نبینی چیزی از دست ندادی

عجب فیلم شرو وری بود. در حد تخیلی زیر ۷ سال خوبه
فیلمش خیلی جالب بودش یه جور ژانر خاصیه ولی قشنگ بودش

فیلم ابکی و چرت نیست فقط چون ۲ ساعت و خورده ایه طولانیه هست و حوصله میخواد

ارزش دیدن داره ولی امتیازش الکی بالاس
خوبه در صورتی که همشو بزنی جلو
فیلم قشنگی بود نمیشه گفت ترسناک .
حوصله میخواد وفیلم نامه بلاتکلیفی داره به نسبت.امتیاز منصفانه ۶.۵
خدایی قشنگ بود

بد نبود ولی دیدنش حوصله میخواد من تا آخرش دیدم ولی دیدنش تو انتخاب بعدیهاتون باشه. نه ترسناکه نه خیلی قشنگ
imdb
این فیلم ضعیف چجوری 8.1 امتیاز imbd گرفته
مسخره به تمام معنا امتیاز بالاش فقط بخاطر این بود که نقش های مثبت سیاه پوست بودن حالا اگه عوض میشد و سفید پوست ها نقش مثبت بودن امتیاز فیلم ۴هم نبود خیلی جالبه اگه ی سفید پوست به سیاه پوست چیزی بگه میشه نژاد پرست ولی ی سیاه پوست میتونی هرچی ک دوست داشته باشه به ی سفید پوست بگه اصلا هم بهش نمیگن نژاد پرست I hate niggas.
فیلم قشنگی بود ولی امتیازی که داشت به نظرم. زیاد بود براش سریال خاطرات خون آشام خیلی خیلی از این بهتره اگه کسی همچین سبکی دوست داره اونو حتما ببینه
خیلی قشنگ بود
ببینید ترسناک که نیس اولای فیلم حس میکنی فیلمه شخمیه ولی میره جلوتر بهتر میشه درکل فیلمای که خوبن رو حقیقت میگم خوبن این متوسط بود حالا باز سلیقه ایه ممکنه یکی خوشش بیاد یکی ن

کاربر ایمی من به این نتیجه رسیدم کلا به نظرات توجه نکنم بارها شدن خیلیا گفتن فلان فیلم مزخرفه اما نگاه کردم دیدم فوقالعادس بلعکسم زیاد اتفاق افتاده همه چی بستگی به سلیقه خودت داره...
آقا چرا نظرات تا این حد از هم دورن نگاه ها همه صفرو صده یکی میگه آشغال بود یکی میگه شاهکار ای خداااااا تو هیچ چیزی حد وسط نداریم هیچ چییییی😵💫😵💫😵💫
من خوشم اومد نظراتم مهم نیست ببینید شاید خوشتون بیاد
فوق العاده زیبا

سه بار سعی کردم ببینم کلا ده دقیقه تحمل کردم
این فیلم اگه اشتباه نکنم یکی کپی از فیلم from dusk till dawn هست اصلشو ببینید شاید بهتر باشه بازیگر هاش هم بهترن

واقعا چرت محض بود

فیلم خوبی هست به نظرات بقیه زیاد توجه نکنید اینا نمیدونن فیلم چیه
دو ساعت اول همش حرف میزدن و هیچ چیزی نبود یه دفعه یه ربع آخر خوناشاما حمله کردن ،کدوم خری اینارو میسازه؟؟!!!

برین نگاه کنین لذت میبرین

چرت
ارزش دیدن داره
بشدت پیشنهاد میکنم ارزش یکبار دیدن رو حداقل داره
اوایل فیلم خیلی حوصله سر بره ولی از اواسط فیلم هیجانی و باحال میشه
ساعات ابتدای فیلم حوصله سربر بود اما بعد داستان جالب و دلهرهآور شد . در کل فیلم خوبی بود

نژادپرست نیستم اما دارم با این همه فیلم با محوریت سیاهپوستان نژادپرست میشم 😑
چرتو پرت

حیف وقت

سلاممم خوشگلایییی من شروع خوبی داشتی و پایانه شخمیهیم داشت ب نظر من امتیازش الکی زیاد کردن ولی ارزش دیدن یک بار داره.سبک حرکات و موومنت اشغاله
سلیقه من این سبک نیست👎 شاید شما بپسندید
نبینید هم چیز خاصی از دست نمیدین
به امتیازش نمی خوره. داستانش یه کم متفاوته ولی چندان درجه یک نیست. the home که به تازگی اومده رو به شدت توصیه میکنم
👌🏼👀
واقعا پرام ریخت
عالی بود
واقعا این چه فیلمی بود اصلا نبینید

نمیدونم فاز بقیه رو که میگن بد بود من حاضرم حافظم پاک بشه و دوباره این فیلم شاهکارو ببینن
شاهکار,عالی

به معنای واقعی کلمه اشغال بود

دوستان عزیزی ک میخان ببینن به کامنتا توجه نکینن، فیلم خوبیه ،اونقدرا فوق العاده شاید نباشه اما قشنگه ، و بنظر من زیبا ترین قسمت فیلم مکالمه اخر فیلم بود که به ما یاد میده قدر تموم لحظات خوبمونو با دل و جون بدونیم:)))

مسخره بود.
ترسناک که اصلا نبود ولی ارزش یکبار دیدن رو داره

خوب بود هر کی میگه بد بود حتما عاشق فیلم جومونگ و مختار و یوزارسیفه دو تاشو فکر کنم الان داره پخش میشه برید اونا رو ببینید نظر الکی هم ندید مرسی اه
واقعآ بی مزه بود، فقط چون همشون سیاه پوست بودن معروف شد
شاهکار بود=) شاهکار
فیلمش عالی بینظیره
این فیلم به این مسخره ای واقعا چرا همچین نمره ای و اینقدر تعریف کرده بودین ازش

تنها نقطه قوت فیلم مایکل بی جوردن بود
من شخصا زیاد با خون آشام و فیلم های خون آشامی حال نمیکنم ولی این فیلم قشنگی بود

بسیار عالی بود ،پیشنهاد میکنم ببینید، و برای اون دسته از اشخاصی که بیمارن و الکی نظر اشتباه میدن آرزوی سلامتی میکنم.
چقد خوب بود... خدارو شکر قبل از دیدنش نظرات رو نخونده ببودم

بدک نبود

خیلی فیلم قشنگی بود کسانیکه می گن یک ساعت دیدیم جالب نبود اتفاقا بعد از یک ساعت اول بسیار جالب تر میشه و بازی مایکل جردن در نقش هر دو برادر هم عالیه و این فیلم صرف یک فیلم خون آشامی نبینید به مفاهیم عمیق تری اشاره می کنه و روند موسیقی بلوز از قبایل آفریقایی کهن تا جاز و موسیقی رپ امروزی نشان میده

مزخرف ترین فیلم بود ک دیدم

نصف بیشتر فیلم حوصله سر بر بود . و اصلا هیجانی نداشت
تحسین 🤣
والا من خودم زیاد از فیلم هایی که محوریت بر روی موسیقی هستش نمیبینم و دوست ندارم ولی کسی که علاقه داره ببینه . در ضمن از جهت داستانی علاقه داشتم که داستان قوی باشه ولی نبود ، دوست داشتم داستان یکم روی خون آشنام اصلی یکم تمرکز میکرد که نکرده بود بخاطر همین ازش خوشم نیومد . از جهت انتخاب بازیگر واقعا انتخاب شون تسحین میکنم عالی بود .
من تمام ژانر های خوناشامی و ... رو دیدم ، ریا نباشه این یکی رو توی رده بندی ها جزو بدترین ها میذارم . ولی یک چیز هم باید بگم که اونم اینه که این فیلم ساخته شده براساس فرهنگ سیاه پوستان آمریکایی هستش بخاطر همین برای ما که ایرانی هستیم ، به نظرمون شاید فیلم مسخره جلوه کنه ولی شاید برای اونها جالب باشه .

متوسط و معمولی
خدایی حوصله سر بره
عالی بود
قشنگ بود
سلام بعد از دانلود با وی ال سی پخش کنید زیرنویسش میاد باتشکر از همراهیتون
چرا وقتی دانلود میشه بدون زیر نویس میشه. سردبیر میشه لطفا درستش کنین بجز فیلمهای ترکیه بقیه همینجور میشه
👎
خیلی خوب بود مرسی سردبیر 🙏❤️
فیلم خوبی بود . موزیک عالی . میتونست با کمی تفاوت خیلی بهتر باشه
فیلم خیلی خوب بود
اندازه نمره IMDB که داره جذاب نبود ، اگه حوصلتون سر رفته ببینید ولی در کل پیشنهاد نمیشه

داستان ضعیف بود موسیقی عالی در کل یه بار میشه دید
من خیلی فیلم میبینم از هر ژانری هم بگی فیلم دیدم با این فیلم زیاد دوست نداشتم
فیلم بسیار قوی...از لحاظ بازیگری،کارگردانی...فقط1ساعت اول روباصبروحوصله ببینیددوستان..کاراکترهای فیلم یکی یکی معرفی میشن...صبراول فیلم به پایان زیبای اون میارزه
فیلمش مفهومیه دوستان
ترسناک نیست ولی برا یک بار دیدن من ۲۰ درصد میگم ببینین

بیشتر داستان. رو فرعیاتش میچرخه تا داستان اصلی ولی در کل خوب بود

نتاا
۲۰ دقیقه دیدم فقط... آشغال هم از این بهتره
خیییلییی خیلیییی پیشنهاد میشه عالی بود
برعکس نوشتم ای بابا
خب از نصف به قبلش انگار یه فیلم دیگس نصف به بعدش هم یچی دیگه😂 نصف به بعدو دوس داشتم 🌚👍🏼
چیشد یهو مگه راجب موسیقی نبود 😂

به نظر اگر فقط یک فیلم بدون زامبی فقط با یک فیلم نامه زیبا بود بهتر بود
جناب شهرزاد شما کنتراست پخش کنندتون ببر بالا تا متوجه بشی کارگردان کارش حرفهایه
حیف شد میتونست بهتر باشه

قشنگه
ای بابا،،،،اینا همش فیلمه ،ساخته دست بشره،یه دوربین گذاشتن وچندتا دلقک بازی کردن،حالا لازم نیست به خاطره،جفنگییات به همدیگه بی احترامی کنیم،فیلم واقعی رو هفته قبل دیدیم

man in black نظرت مث بچه لوسی میمونه که دستش با قابلمه داغ سوخته ولی بدش نمیاد بقیه هم بهش دست بزنن

کارگردان اومده سوپ درست کرده

۴از ۱۰

نتیجه میگیریم اصلا به نظرات توجه نکنیم😂

سه از ده

قشنگ بود حال کردم خدایی
کسایی که سبک خون آشام دوست دارن ببینن
عالی بود
کاربر لیلا ... موافقم من خودم یه ساعتش رو دیدم منو نگرفت دراپ کردم... امتیاز بالاش فکر میکنم به خاطر مایکل بی جردن باشه وگرنه اگه بازیگرش نبود فکر نمیکنم امتیاز ۵ هم میگرفت
نمیشه گفت بد بود،ولی با توجه به اینکه خیلی صدا کرده این فیلم و تو این برنامه هم جزو پر بازدید ترین ها بوده،اصلا برام قابل درک نبود که چرا باید سر آدم کلاه بره واقعا بنظرم در این حد نبود تازه انقدم امتیاز گرفته اگه دنبال فیلم خوب هستین نبینید چون فیلمای خیلی بهتر هم هست مگه اینکه وقت ازاد داشته باشید و از روی کنجکاوی بخواید ببینید و خودتون نتیجه بگیرید که خوبه یا بد. اینجاس که مشخص میشه امتیاز فیلم اونقدا هم مهم نیس
سلام لطفا فیلم call me by your name

دوسش داشتم
آشغال بود
قشنگ بود
🥇🥇🥇
فیلمی بود که با وجود مدت طولانی که داشت حدود دو ساعت آدم رو میخکوب میکنه ببینی.دیالوگ های قوی و ماندگار ، داستان سیال و فیلمبرداری و مناظر زیبا و موسیقی دلنشین و داستانی هیجان انگیز و طوری که دلتون برای عمر رفته شخصیت ها قنج میره و درس بزرگ که قدر زندگی و لحظه ها رو بدونید.♥️

خیلی خفن بوددد😭😭😭مخصوصا اخرششش
زباله
به به
داداش یکم به خودت مسلط باش، معلومه دلت پُر این روزا، دُرسته ما هم دل خوشی از نقداشون نداریم، ولی نه دیگه اینطوری به فُش ناموسی بکشیم..
قشنگ بود،معرفی جالبی برا موسیقی بلوز بود،در دیالوگی سم نوازنده ساز دهنی میگه:چیزی که از افریقا اوردیم همراهمون نشانی از ریشه مون، یادآوری گذشته وشکوه ازادی از دست رفته در اشعار جاز وبلوز اونها نقش میبنده واستغاثه ای به پروردگار بابت این سرنوشت شوم، این موسیقی به اونها ارامش و مرهم و قدرت و آزادی میده حتی اگه کوتاه باشه...
هنوز نمیدونم فیلم در مورد چی بود، هدفش چی بود ، میخواست به چی برسه.
چای دبش یادش رفت فیلمو ببینه؟ یا یادش رفت نظرشو بگه؟!

خوب اگر داستان های کلاسیک خون آشامی دوست دارین از این فیلم خوشتون میاد اما اگر با دنیای مدرن خون آشام ها حال میکنید این فیلم براتون جذاب نخواهد بود اما در کل موزیک فیلم عالی بود

اصلا خوبنبود!

قشنگ بود
نه هیچی
نه هیجانی
خیلی خسته کننده بود
چای دبش فیلمه چطور بود قابل ریدن به بقیه بود یا نه😆
ببینیدش لذتشو ببرین
من فیلم رو ندیدم نگاه کردم اگه خوب بود میام میرینم رو اون کسای ک گفتن بد بوده، اگرم بد باشه برعکسش اتفاق می افته، اینجا حق نظر بدید از فیلم بعضی ها هستن ک از بس نژاد کثیفی دارن نظرات رو ب گند میکشونن،سردبیر اگه پیام هم پاک کردی عیبی نداره ولی خواهش میکنم یکم توجه داشته باشید ب این ادمای ک میان نظرات رو ب تنش میکشونن

اولش خوب بود باخال بود ولی از وسطش به اون ور خیلی چرت شدش.
هر کاری کردم ارتباط بگیرم با فیلم نشد.داستان نسبت به فضا لوکیشن،نور پردازی بی ربط بود،حالت های نورپردازی و لوکیشن های دیگه خیلی میتونست تاثیر بیشتری باز نسبت به گیرایی و جلوه های بصری بزاره، چیزی که خیلی خیلی عجیب بود،حالت های روابط مدرن جنسی امروزی بود،خدا کنه اینجور چیزا ترند نشه تو سینما

موضوع فیلمو احساساتشو درک نمیکنین و چون حالیتون نمیشه میگین خوب نبود برین ماشا و میشا ببینین.شما کششتون در این حده.

لطفا به حرف اونایی که میگن خوب نبود گوش ندید.خداییش فیلمش عالی بود

خیلی فیلم جذابی بود کسایی هم که نظر منفی راجب این فیلم میزارن معلومه که هیچی حالیشون نیست و فقط میخان یه نظر کصوشر بنویسن
عالی

فیلم خوب شروع و واقعا عالی بود تا زمانی که به جای اصلی فیلم رسید و افت خیلی بدی کرد فیلم و مسخره شد و بعد از تیتراژ هم که ادامسو نشون داد تیر خلاص بود به فیلم لطفا بعد از تیتراژ پایانی رو اصلا نبینین

کاشکی سن و سال نظر دهنده هم بالای نظرش نشون داده میشد
عاااالیییییی بود
خدایش یک فیلم بی خود که هیچ سرو تهی هم نداشت اونای که گفتن خوبه ازنظر من ادمهای خیلی خیلی ارومین مثل خود این فیلم
لطفا مستند ما و فرازمینی هارو قرار بدین

اصلا جالب نبود

میشه بیام داخل؟

یکی از بهترین فیلم های سال ، بعد تحلیل گرامون اینجا میگن بد بوده
حوصلم سر رفت نیم ساعت اول

خیلی قشنگ بود چندوقتبود اینقدر فیلم زیبا ندیده بودم
واااا این چی بود خداوکیلی😐✋️

چرت ترین فیلم سال
پایان چرت

عالی

من منتظر یه اکشن گانگستری و خفن بودم ولی تخلی و خون آشامی بود که خب به نوع خودش بد نیست ولی خوب هم نیست
عجب فیلم به درد نخوریه
عالی، ولی بنظرم نباید همه کشته میشدن
خداوند گناه را آفرید وانسان را منع کرد .
یکی از قشنگ ترین فیلمایی بود که دیدم تو عمرم من خیلی دوست داشتم قطعا بازم میبینم...تو این ماه های اخیر یکی این یکی دون دو انقدر حال داد بهم فقط

ترسناک نبود
amazing

جالب بود ، بیشتر احساسی بود تا ترسناک
جالب بود

عالی بود

داداش خـــــــــــیلی قشنگ بود؛ جای عالی تر شدن داشت، ولی بازم بعد مدتها یه فیلم خوناشامی خوبی بود. دمتون گرم🙌🙏

😐

ترکیب نژاد پرستی و خون آشامی

۱۹۳۰

که زمان فیلم رو برده به دهه ۹۰

داستان و روایت جدید

بسیار زیبا
عالی بود
او گناه را آفرید،وبنده اش را منع کرد .

عالی
فیلم خوبی بود .
تا اخرش*
از ثانیه اول و اخرش لذت بردم،سرگرم کننده و خووب
واقعا مزخرف و بی سر و ته بود. من نمیدونم چجوری همچین امتیازی گرفته . حیف وقت

عالی
قشنگ بود بخصوص تیکه اخر فیلم پتانسیل قسمت ۲ رو کاملا داره
عالیییی بود
فیلم فوق العاده ای بود
عجب فیلمی بووود...
تا وقتی نت ملیه هیچ راهی نیس
یه راهی بگید وصل شیم به نت😵💫😵💫

به شدت پیشنهاد میشه اصلا مهم نیست چه صلیقه ای دارین وقت ببینید
جالب بود، پیشنهاد میشه

شاهکار

جنبه سریال شدن داشت انقدر خفن بود

جنبه سریال شدن داشت انقدر خفن بود
این دو قلو ها چقدر شبیه جان جونزن
آخره ویدیو این پیر مرد سیاهه خیلی آهنگاش خوبه دهن سرویس از خاننده های اسمی آمریکاس
آخره ویدیو این پیر مرد سیاهه خیلی آهنگاش خوبه دهن سرویس از خاننده های اسمی آمریکاس
عالی بود
آخرش برام غم انگیز بود💔

این فیلم یکی از پرفروش ترین هاست و درکش برای کسانی ک این لایف استایل رو نمیدونن سخته فیلم بسیار قشنگ و پر معنایی هست حتما ببینید و لذت ببرید
سلام بعد از دانلود با وی ال سی پخش کنید زیرنویسش میاد باتشکر از همراهیتون
خیلی ممنونم
💥 لیست پیشنهادی فیلم های چند قسمتی ( شامل ژانرهای مختلف برای تمامی سلیقه ها ) همشون دیدم عالین 1. The Godfather 2. The Dark Knight 3. The Lord of the Rings 4. The Hobbit 5. Harry Potter 6. The Matrix 7. The Hunger Games 8. Pirates of the Caribbean 9. Star Wars 10. The Twilight 11. The Marvel Cinematic Universe (Avengers) 12. The Fantastic Beasts 13. John Wick 14. The Spider-Man Trilogy (Sam Raimi) 15. The X-Men 16. The Bourne 17. The Fast & Furious Saga 18. The Maze Runner 19. The Divergent 20. How to Train Your Dragon 21. Shrek 22. Ice Age 23. Mad Max 24. The Terminator 25. The Deadpool Movies 26. The Despicable Me / Minions 27. The Incredibles 28. The Kung Fu Panda 29. The Lego Movies 30. The Paddington Movies 31. The Creed 32. The Rocky 33. The Equalizer 34. The Hitman's Bodyguard 35. The Sherlock Holmes Series (Robert Downey Jr.) 36. The Chronicles of Narnia 37. The Fantastic Four 38. The Blade 39. The Ghostbusters 40. The Paddington
سبکش وایبش قشنگ بود اما اونجوری که باید باشه نیست متوسط رو به پایینه
یه جور با افتخار میگه اصیل ها و خاطرات خونآشام که انگار سریال های فلسفی هستن اون ها هم اشغال هستن حالا اصیل ها رو تموم نکردم ولی خب ۵ قسمت اول رو دیدم از خاطرات خونآشام بهتر بود

مرسی دمت گرم
برای یکی مثل من که خاطرات خون اشام و اصیل ها دیدم سطحی ترین فیلم بود خیلیم تا ۱ ساعت اول حوصلم سر رفت

فوق مضخرف،کجای این فیلم جای تعریف و تمجید داشت

برنامه ای که نگاه میکنی باهاش نمیتونه تشخیص بده زیر نویس رو .یا با برنامه دیگه نگاه کن یا برو تنظیمات کدک تشخیص زیر نویس عوض کن اکثرا set

چرا با زیرنویس دانلود میکنم برام بدونه زیر نویس میاد لطفاً کمک کنید
فیلم خوبیه
واقعا کشور آمریکا به هر نوع تخیل و فانتزی اجازه ی وجود می ده، فیلم خوبی بود

خیلی عالی
قشنگ بود ، به یکبار دیدنش می ارزید

چرررررت خالص

دو ساعت از عمرم که فقط میخوام فراموشش کنم
همزمان هم مسخره بود هم خفن انگار هی میخوای بزنی بره ولی دوس داری ببینی تهش چی میشه به طور مسخره ای ازش خوشم اومد و ی تایمی حال کردم باهاش

اصلاجالب وترسناک نبود.درضمن توی فیلم طلسم داره اون وردایی ک میخونن واقعی هست گوش ندین

چرت بود
عجب فیلمی بود خدایی لذت بردم

گند بودش

مزخرف
قشنگ بود خفن بود اصلا نمتونی فیلمو پیش بینی کنی ولی امتیاز ۸ زیادیش بود ۷ خوبه ب نظرم
لطفا رسیدگی کنید
این فیلم برای ما پخش نمیشه

این فیلم تا تقریبا نیم ساعت یا ساعت اول قشنگ ولی از اونجایی مثلا ترسناک میشه بنظر شخصی من قشنگ نیست... قسمت ترسناکش ب خون آشاما ربط داره ک از نظر کسایی ک خاطرات یک خون آشام یا اصیل ها و سپیده دلم رو دیدن، میتونه لوس باشه... درکل اولش قشنگ ...بعدم یکم ضعیف پیش میره فیلمنامه...
لطفاً رسیدگی کنید با اینترنت ایرانسل نمیشه نگاه کرد
سر دبیر مشکل پخش داره با ایرانسل باز نمیشه
عجب خونخوارهایی بودن
فیلم ترسناک معرفی کنید، فیلمای ترسناک جدید همش آب دوغ خیاری شده
بیشتر میشه گفت یک اثر هنری بود، از دید هنری فیلم خوبی بود و موسیقی و اکت های هنری خوبی داشت. ریتم موسیقی با اکت های بازیگرا هماهنگ بود و نکات ریز اینجوری زیاد داشت. از نظر فیلمبرداری و کارگردانی حرفه ای بود ولی فیلم نامه متاسفانه قوی نبود هرچی به اخراش میرسیدیم ضعیف تر میشد برای یکبار دیدن خوب بود در نظر داشته باشید که نصف فیلم موزیکاله ولی نه به سبک لالالند که غیرقابل تحمل بود، موزیکال بودنش قشنگ و مورد قبوله
سلام با نت مختلف بررسی کنید باتشکر اختلال اینترنت هستش با نت مختلف بررسی کنید
عالیه بینظریه خدایا شکرت عاعاعا
حداقل از نظر من اینطوریه همشونم ارور تایم اوت میدن
چندتا فیلم و سریال اینطوری شدن داخل اپلیکیشن
این فیلم هم لینکش خراب شده نه دانلود میتونم بکنم نه میتونم تماشا کنم
تا دقیقه ۵۰ نشون داد دیگه هرکار میکنم اصلا نشونش نمیده

بد نبود...ولی خیلی خوب هم نبود....منظورم اینه که بیشتر فیلم درباره نژادپرستی و ظلم به سیاهپوستها بود بعد این وسط یه ذره خوناشام هم ریخته بودن توش...ترکیب هر دو با هم خوشم نیومد

زیبا بود. وایب خوف و خفنی هم داشت.

کاش سردبیر بگ که کی کیفیت اصلیش میاد؟
در حد متوسط نبینیشم چیزی از دست ندادی
فیلم خوبیه
واقعا فیلم قشنگی بود واقعا
اونایی که میگن مزخرف بود ریدم تو فیلم نگاه کردنتون شما برید برنامه کودک ببینید فقط بلدید زر بزنید
ای بد نبود

این چه مضخرفی بود . بی معنی . کسل کننده .

فیلم خوبیه

خیلی چرت بود واقعا

چقدر بعضیا نفهمن ک نمیفهمن این فیلم ترسناک ظاهری نبود. توی این فیلم روح نواز ترین چیز دنیا ک موسیقیه شده بود اسلحه خوناشاما و این جذابش کرده بود
بسیار مزخرف
کجاش ترسناک بود اصلا هم قوی نبود
فیلمش از نظر من خوب بود و باحال ابلته هر سلیقه متفاوته پس از روی نظر من یا هرکس دیگه فیلم نبینید خودتون برید یه فیلم پلی کنید ببینید حتی اونی ک نمره ۳ یا ۴ داره شاید برای شما خوب باشه اینجوری حالشم میده قبلنا یه سی دی میخریدم مثلا میگفتیم ترسناک بده همونو میدیدم کلی هم حال میداد بهمون نه نظری میخوندیم نه امتیازی میدیدیم یه جور میگم قبلا خودم حس پیر بودن کردم 😂 کلا ۲۸ سالمه

خوب بود
ترسناک ک نبود موزیکال بود دلیل این نمره بالاشم نفهمیدم...
نمیدونم چی داره سر سینما میاد، یه انقلاب عجیبی داره ایجاد میشه تا دوباره یه سبک خاص بیاد و چند سال بمونه، اما اصلاً این دوران گذار، محتوای جذابی تولید نمیشه
اگر کسی ناراحت نمیشه از اینکه نظرمون رو میگیم باید بگم اصلاً در حدی نبود که یه سریا بزرگش کرده بودن

قوییییییی دس خوش

عجیب تموم شد
بازیگری، فیلم برداری عالی اما در کل دیدنش پیشنهاد نمیشه
تاریخ نباید ظلمی ک اروپایی ها و امریکایی ها به سیاه پوست هارو کردن فراموش کنه
به نظر من فیلم خوبی بود به اندازه کافی جذاب بود دیالوگا خوب بود جلوه های ویژه خوب بود فیلنامه ش مبهم بود. معلوم نبود این دوتا برادر چجوری انقدر پول دراوردن. چندجا اشاره کردن بهش ولی واضح نبود. ازین جهت ک نقش منفی فیلم سفید پوست ها بودن خیلی حال کردم. توی خیلی از فیلم های امریکایی نقش های منفی سیاه پوست ها یا حتی چینیا هستن در حالیکه توی این فیلم هم چینی ها خوب بودن هم سیاه پوست ها
جالبه ک ی نفر میاد ب راحتی میگه چرت بود واقعا عجیبه ک یک نفر چجوری میتونه انقد کوته نظر باشه
شاید برای بعضیا تا وسطاش حوصله سربر باشه اما در کل خوب بود مخصوصا دیالوگای آخرش

زیرنویس مشکل داره
چرت بود

نمیدونم واقعا چطوری امتیاز ۸ گرفته تو این ژانر خیلییییی فیلما و سریالای بهتری هست اگه دنبال ومپایر یا ورولف و این سبکا هستین