* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سر دبیر جان اگه زحمتی نیست و امکانش هست لطفا قسمت جدید انیمه رو قرار بدیم
سردبیر جان اگه امکانش هس و زحمتی نیست قسمت جدید رو قرار بدید
بچه ها از شدت بی انیمه ای دیگه واقعا نمیدونم چی کار باید بکنم😭😭😭 یکی بهم انیمه پیشنهاد بدهههههه
تنها انیمه ای که اگه بیست ا فصل هم داشته باشه میبینمش🤧🥲 وایب خیلی خوبی داره و روند داستانی خوبی داره ولی بازم میگم فردینالد و مایین کاش زودتر به هم برسند ( حالا جدا از بحث سن که اون ۷ سالشه و فردینالد ۲۰😭🗿)

سردبیر این انیمه دو قسمت ova هم داره بین فصل یک و دو یا دو و سه که داخل این اپیزود جدید هم بهش اشاره شد، اگر امکانش هست قرار بدید با تشکر از شما که این انیمه بسیار زیبا رو قرار دادید ❤️
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
حلول میکند 😂
هنوزم جزعه قشنگترین انیمه هاییه که دیدم و واقعا دوسش دارم
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

خیلی قشنگ ه ممنونم
گرافیکش عوض شده چقدر بد

تنها انیمه ای که با وجود دختر بودن شخصیت اصلی بازم دوسش دا م.
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

یکی از بهترین انیمه های زندگیم بود ❤🤤🥰 خیلییییییی دوسش دارم این انیمه رو ❤️🔥❤️🔥🧚🏻♂️❤
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سلام با لود پخش میشه
عالیی

لطفا Devilman: Crybaby اضافه کنید
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سلام ،قسمت های جدید این انیمه کی میاد؟
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون

سردبیر قسمت جدید اومد انیمه نوه شیطان ایروماچی هم اومد لطفاً بزارش

چرا نمیذارید قسمت جدیدی روووووو؟

۱۲ روز از آخرین قسمتی که گذاشتین میگذره بعد هنوز قسمت هفته پیش رو هم نزاشتین

سلام چرا قسمت جدید رو نمیزارین؟

چرا قسمت جدید نمیزارین

چیشد؟ چرا 1080 نیست ؟

سلام این چرا قسمت های جدیدش نمیاد؟
بی زحمت قسمت جدیدو بذارین خیلی گذشته
سردبیر قسمت جدید نیومده ؟؟
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سردبیر چرا کیفیت ۱۰۸۰ نمیزارید؟
سلام قسمت جدید قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
قسمت جدیدو نمیذارین؟ باید دیروز میومد
فصل ۴ خیلی کیفیتش خوب شده فقط دیزاین بعضی کاراکترا خیلی زشت شد مثل فردیناد بنو لوتز هم از موهاش خوشم نیومد
در انتظار قسمت جدید
از فصل ۴ مشخصه که فضای داستان قراره تغییر زیادی داره
عه فصل چهارم
حاجی کرکام

فصل بعدی بذارین

سردبیرررررررررر از دیشب مدام چک میکنم ولی چرا نمیزاری فصل چهارم رو😕
سلام اشتراک شما فعال هستش یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون
سردبیر اشتراک من یک دفعه پرید و دیگه ندارمش دز صورتی که هنوز اشتراک داشتم میشه برام درستش کنید
فصل چهارم امسال میاد ....

خبر ندارین فصل 4 کی میاد؟
چرا هر فصل تعداد قسمت ا آب می ره😐💔
دو فصلش رو دیدم و واقعا دوستش داشتم امیدوارم فصل های بیشتری داشته باشه ❤️
و مرسی خیلی قشنگ بود مشتاقانه منتظر فصل چهارم😍
بنظر من این انیمه عشق به خانواده نشون میده ،و اینکه با تلاش پشتکار به هدف هاش میرسه ناامید نمیشه✨️
واقعا قشنگ بود ماین بخاطر خوانواده و کسایی که براش عزیز بودن هر کاری میکنه و مجبور شد فرزند خوانده بشه 🥺🤍
تیزر فصل چهار اومده امسال پخش میشه کیفیت و گرافیکش قشتگتر میشه🫠
ازش بدم نیومد ولی اگه کسی ازم پیشنهاد انیمه بخواد قطعا نمیگم برو اینو ببین
انیمه بسیار کش دار و کم محتواس که ادامه هم داره. توی دوازده قسمت سروتهش جمع میشد
به امید رسیدنشون توی فصل ۴. 😂😂
ماین و فردیناند رو شیپ میکنم. حتی به غلط... 🤣🤣
فصل ۴ اعلام شد سال بعد میاد تاریخ دقیقش مشخص نیست ولی خب همین که ادامه دار خوبه
انیمه ی خیلی خوبی حتما باید ادامه دار باشه
لایت ناولشو کجا بخونم
ناموصا قسمت آخرش ناراحت کننده بود از اینکه بخوای از خانواده جدا شی واقعا سخته

این انیمه از روی یک لایت ناول ساخته شده و لایت ناول هم هنوز درحال انتشار و بعد از اتفاقات فصل سوم هنوز ادامه داره

اینایی که میگن اخرش خوب نبود چرت میگن اخرش خیلی خوب بود

اخرش اصلا راضی کننده نبود
بلخی یه انیمه پیدا کردم بیشتر از یه فصل دوازده قسمتی باشه😭😂
به نظرم انیمه جذابی بود. دوستش داشتم
سلام دوستان یه سوالی، کسی اینجا مانگای این انیمه رو خونده؟ می خوام بدونم ته مانگاشم به همین بازی و چرتی تمام شد؟
چقد دلم میخواست ادامه داشته باشه
خیلی ن ولی انیمه ی خوبیه. توازن به خوبی حفظ شده هر چند ممکنه تایتل گولت ن بزنه و فکر کنید همچی دور محور کتاب و کتابخوانی در جریانه، آما اینگونه نیست🗿. داستان ب آرومی پیش میره ولی هیجان حفظ شده در کل آش دهن سوزی نیست ولی با پیاز داغ و کشک میچسبه😉
سردبیر قسمتا لود نمیشه
سلام سریال تموم شده
حیف از فصل سه به بعد نیستش
من شخصا از فصل ۳ خوشم نیومد آخه چرا باید برا کتاب توندن از خانواده جدا بشه از سیاست متنفرم
باید ادامه داشته باشه وگرنه همش چرت میشه ولی خوب بود فقط چند قسمت اولش حوصله سربره

تا فصل سه داره
ار خدا کنه فصل ده هم بسازن
خیلی خوب بود ای کاش فصل دو داشته باشه🥲
واقعا عالیییییی

درود ارزش دیدن داره؟
سلام 😎
فقط اونی که گفت اخرش به اوج نرسید😂
سردبیر خبری از فصل جدید اومده؟
این خوره کتابه من خوره انیمه با سریال وفیلم
پارسال تمومش کردن فصل 3 رو پس امسال فصل 4 میدن
کسی کالاف داره بریم؟
هعی اینم تموم حالا چیکار کنم؟
سلا چطور درخواست انیمه بدیم
اخه این یعنی چی من نباید بزرگیش رو ببینم؟ یا عاشق شدنش رو؟ این نامردیه🤧
آخرش به اوج نرسید 😂
ولی فک کنم تموم شده چون مال ۴ سال پیشه
نمیدونم

قسمت جدید ؟ مگه بعد سه فصل تموم نمیشه
بعد بعدا یه جا قرار بزاریم باهم زار زار گریه کنیم خخخ هههههههههه
بچه ها شوخی کردم حتما ببینید
تروخدا اگه نمیخوایین خد کشی کنم
سردبیر انیمه های اینطوری بدین بیرون توروسر جدتون
حداقل قسمت جدید چرا نمیدن بیرونننننننن
ا
ا
افسرده میشید تروخداااوااهخ
نبینیددددل
سر جدتون
تروخدا
چرته
اما بو اینحال باز میبینمش یاه یاه یاه یاه
فصل ۳ خیلی عنیههههههههههههع
نه
کسی میدونه ادامه شو میسازن یان؟
عاشقشم از اینا بیشتر بزار
اصا این انیمه بهترینههههههههههه
سردبیر دستتو میبوسم مرسی عشقمی
اولش تا قسمت 6 خوب بود بعد رید
اما از فصل یک و دو خیلی لذت بردم
اسپویل این چه پایانی بود!!؟ خورد تو ذوقم. فکر می کردم این دختره یه تغییراتی توی سیستم اشرافی و اینا به وجود میاره و کلی کار خفن می کنه. این که تهش از خانوادش جدا شد و بعدم هیچی به هیچی
سلام لطفاً انیمه ی ماجراجویی اشراف زاده در دنیای دیگر:خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند رو قرار بدید
این انیمه عالیه، من هر سه فصل رو دانلود شده دارم
انیمه خوبیه کم پیش میاد از این مدل انیمه ها خوشم بیاد ولی این یکی عالیه خیلی جالبه اصلا حوصلت سر نمیره
شوجو هست؟
سردبیر انیمه Synduality: Noir رو هم بزار
قشنگه من از دیدنش لذت بردم
فصل اول زیبا تموم شد ولی از دیدن فصل۲و۳ شک دارم اونایی که تا آخر دیدن فصل ۲و ۳ قشنگه یا نه ارزش دیدن داره؟
فصل چهارش نیومده؟
اختلال روی سرور های دیتاسنتر هستش به زودی رفع میشه با تشکر
این انیمه خیلی قشنگه و داستانش برای همه ی رده های سنی جالبه، به طرفدارای ژانر ایسکای پیشنهاد میدم حتما این انیمه رو ببینن
آیدی تلگرامش رو ندارم
بله الان مشکلی نداره
لطفا انیمه های اتومه گیم،ایسکای نجیب زاده و از اینجور ژانرا بزارین ممنون
سلام مشکل سرورا حل شد؟
سلام سرور ها اختلال شدید دارن متاسفانه
چرا هیچی پخش نمیشه!!؟هیچ فیلمی!بابا وسط فیلم بودم مشکل رو حل کنیددددد
چرا نمیاره
مشکل خورده هیچی پخش نمیشه
قبلا دیدمش عالیه

میدونم اونجا هم جواب نمیده داریم اینجا پیام میزاریم شاید فقط بخونه انیمه ی چگونه پادشاه شیاطین رو احضار نکنیم رو بزار دیگه 🤬
سردبیر لطفا کیفیت 480 هم قرار بدید
اینجا درخواست ها رو نگا نمیکنن ب آیدی تلگرامشون پیام بده یه آیدی واسه درخواست ها دارن
انیمه سیندوالیتی نووار رو قرار بده
انیمه ایاکا:داستان پیوند زخم ها رو قرار بده
انیمه کشیش بزرگ رو قرار بده