* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود
بیاد باز باید هفته ایی یدونه ببینی تا تموم شه روانی میکنه آدمو عین فرام
فصل ۳ از ۱۲ تیر منتشر میشه .

چرا فصل ۳ نمیزارید؟!
سلام اسپویل ها پاک شدن

دوستان سریال خیلی قشنگی هست حتما ببینید ژانر جدید جالبی داره فصل 3 گفتن میاد
کی میاد فصل جدید پس
من موندم چرا همه سریالا اومدن جز اییییییین
فصل سوم به زودی منتشر میشه و ادم های بیشتوری مثل آروین تو این دنیا مثل یه انگل هستند که اگر حضوری ببینمشون پاره شون میکنم ، یه مشت مفعول مثل آروین گوه زدن به زمین

فصب بعدی کی میاد؟
فصل سه داره میاد
خب بعد از رسیدن به پناهگاه بذر چی میشه
سحر، قضیه رو زیاد جدی نگیر
دوستان فصل ۳ تا اواخر تیر یا اواسط مرداد میاد. با تشکر از زحمات سردبیر عزیز
کاربر sahar بیرون خطرناکه و باید داخل سیلو ها بمونن
فصل سه کی میاد
برای اینکه در تلویزیون تماشا کنید باید نسخه اندروید تی وی نرمافزار رو روی دستگاه اندروید باکس یا تلویزیون اندرویدی نصب کنید و نرم افزار رو در تلويزيون اجرا کرده و فیلم و سریال را در تلویزیون تماشا کنید باتشکر از همراهیتون
سلام بعد از دانلود با وی ال سی پخش کنید زیرنویسش میاد باتشکر از همراهیتون
چرا دانلود میکنم تو فلش میریزم که تو تلوزیون ببینم زیررنویسش نمیاد😭

تا اینجای کار که بیرون خطرناکه ولی ببینش با اینکه روندش کنده ولی یه شاهکار بینظیره

چرا فصل جدید نمیاد مگع قرار نبود فروردین بیاددد سردبیر
بلاخره تیزر اومد ۳ جولای پخش میشه

چرا بقیه قسمتها رو نمیزارید؟
چشید این فصل جدیدش نیمد؟
سحر ببین با دقت هم ببین حتی یک سکانس رو هم از دست نده
۱۰۰ یه سریال تینجیری خیلی ضعیف با سناریو های بچگانه و غیر منطقی زیاده این همین الانم از ۱۰۰ بهتره
عاااالیهههههه بچها واقعا بی صبرانه منتظرم فصل جدیدش بیاد آدم تو این فیلم تازه میفهمه قدر داشته های ک الان داریم رو بیشتر بدونیم

سلام فصل بعد کی میاد ؟!
سلام اشتراک شما فعال هستش یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون

هلپپپپ

من اشتراک خریدم اما چراااا نمیشه دانلود کنم
میشه یکی اسپویل کنه خیلی روند داستان کنده ادم عصابش نمیکشه بلاخره بیرون سبزه یا خطر ناکه
عمرا به 100 برسه سریال 100 شاهکاره

سلام فصل بعد
بیا دیگه لعنتی

یکی از سریالاییه که تو ذهن میمونه خیلی خوبه
الان تو این ۱۷ روز سرور رو ارتقا ندادین ؟
از این سریال خوشتون اومد سریال ۱۰۰ رو حتما ببینید خیلی شباهت دارن. اوناهم بخاطر اینکه وضعیت زمین غیرقابل سکونت بود تو یه جایی به اسم آرک زندگی میکردن.
اگر از این سریال خوشتون اومد سریال ۱۰۰ رو حتما ببینید خیلی شباهت دارن. اوناهم بخاطر اینکه وضعیت زمین غیرقابل سکونت بود تو یه جایی به اسم آرک زندگی میکردن.
سلام به دلیل حجم بالای کاربران و شلوغی نت ملی سرعت پخش کم شده حدالامکان دانلود کنید یا صبح پخش کنید داریم سرور رو ارتقا میدیم و سرعت پخش بالا میره باتشکر از همراهیتون
فصل بعد سه جولای گفتن میاد فک کنم

فصل ۳ کی میاد پ؟!

چرا هرکاری میکنم قسمت ۹ فصل دو پلی نمیشه؟ همه راه هایی باید انجام میدادم رو انجام دادم ولی اثرگذار نبود بازم پلی نشد
فصل سوم گفتن نیمه های سال ۲۰۲۶ میاد یعنی چند ماه دگه
من کتاب هاشو خوندم خیلی خفنه خیلی قضیه پیچیده تر و عجیب تر از اون چیزیه که فکر میکنید سریال هم خیلی خوش ساخته واقعا میتونم بگم از کتابش جلوتره از نظر احساسات بین کارکتر ها
سلام با وی ال سی پخش کنید زیرنویسش پارسی میاد باتشکر

کسی میدونه فصل بعدی کی میاد؟

من چرا فصل اول قسمت شیشو دانلود میکنم زیرنویسش اینگلیسی میشه؟
سریال در این سبک fallout هست که تقریبا داستان یکیه ولی فانتزی طوره و در نوع خودش قشنگه
این سریال فوق العادست. هرکس که ببینه در واقع به خودش لطف کرده سعی کنید از دلِ این فریب های سریال حقیقت را پیدا کنید

فصل بعدی کی میاد؟
سریال تو این سبک ؟

واقعا ادم حوصلش سر میره از بس فاصله میندازن بین انتشار فصل ها ولی این دو فصلش واقعا جذاب بود و یه داستان کاملا جدید نسبت به بقیه سریال ها بود حتما ببینید

اونا احتمالا سوئیچ ماشینای خاک برداری ته سیلو ها بود
الان دقیقا آخر فصل دو چی شد!اون اسباب بازی چرا داد ب دختره
فصل سه کی میاد

کل سریال تو فریب بودن تهش هم با یه فریب گنده تمومش کردن

اسپویل حمله ای رخ نداده و خودشون پیش دستی کردن اخرش هم انداختن سر ایران
اسپویل 🔴 😐😂چقدر چرت ربطش دادن به ایران .اخه ما چکاره ایم؟

واا چیشد!چرا آخرش همه چی سر ایران خورد شد😐

از اوایل سریال حدس زدم الودگی بیرون سیلو بخاطر رادیواکتیوه در نهایت اخر فصل دو هم فکر میکنم بک زد به خیلی قبلتر از فاجعه بمب گذاری

فصل جدید کی میاد.

تو اینستا دیدم فصل جدید فرام اومده ولی اینجا نذاشتن چرا
هر هفته چک میکنم ببینم نیومد فصل ۳
چرا فصل جدیدش نمیاد
این سریال یعنی محشره در دیدنش شک نکنید !!!! ۶ ماهه منتظر فصل سومم
دیدین داره
از قسمت ۷ به بعد. به شدت. باحال میشه. ارزش
فصل فیلم برداری شده همین امسال میاد
انگاری گفته بودن تو 2026میاد
فصل 3کی میاد خبر دارین
نیومد پس؟
سریال از قسمت ۳ عالیی شد فصل دوم هیجانش دوبرابر فصل اول بود زودتر فصل ۳ کاش بیاد
واقعا فصل ۲ به درد نخور و حوصله سربره. حیفه فصل اول ب اون خوبی
مثل اینکه میگن فصل ۳ اومده سردبیر لطفا رسیدگی کن

اومده؟

گمونم فصل سوم قسمت اول آمده سردبیر گرامی، لطف میفرمایید بگذارید

سلام فصل سوم کی میاد؟

همچنان در انتظار فصل سه این سریال شاهکار . 😍 از بهترین ها بود واقعا .
خیلی حوصله سر بره، میتونست سینمایی باشه در واقع

سکانس آخر فصل دو واقعا میخکوبم کرد حرفاشون😵
دوسش دارم
فصل سوم کی میاد؟

رضا واقعا احمقی

reza کاربر
رضا چرا ..شر میگی

خوبه
فصل جدیدیش کی میاد🙄
فصل یک رو از دیروز نگاه کردم الان تموم کروم چقدر خوب بود

کاربر no1 قسم میخورم سریال و ندیدی بازم قسم میخورم شاخ آرین سریالی ک دیدی مختار بوده

محشره حتما ببینید

نمیدونم این یکی نظرمو میذارین دیده بشه یانه؟!!! اما اما حالا که اخبار این روزا رو میشنوم ؛ در مورد حمله آمریکا و پاسخ متقابل ایران با موشکهای قاره پیما👍😐👇 حالا دارم متوجه میشم که پولدار های صهیونیسته در آمریکا ، بیخودی اینهمه پول صرف ساخت سریال پرهزینه ای مثل همین سیلو نکردن.

ما چی بنویسیم تو اینجا میذارین نمایش داده بشه؟ خب لامصبا یه لیستی از کلمات ممنوع رو بنویسین و تو یه جایی از همین نرم افزارتون بذارین. تا ملت کلماتی که ازنظر شما قابل نمایش نیست رو توی نظراتشون ننویسند. متوجه شدین؟؟ ؟😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
سریال قشنگیه تنها نکته منفیش از نظر منی که عاشق این ژانرم و زیاد دیدم از این سریالا اینه که روی نقش اصلی تمرکز نکردن زیاد یسری سکانسا از ادمایی که اصلا اهمیتی ندارن و خیلی نشون میدن که حوصله سربره!
روزی که فصل ۳ بیاد همه تونو به خرج سردبیر محترم میبرم کافه ، سردبیر عاشقتیم بخدا
این سریال فوق العاده س هرکی میگه بد بود فقط یه مخاطب رهگذره که از سریال بازی چیزی نمیدونه ، همه چیز تو این سریال مورد توجه قرار گرفته و جای نقصی نداره واقعا
یکم زیادی کشش دادن و بعضی جاهایش خسته کننده بود بنظرم متوسطه
شاهکاره منتظر فصل سومم
افتضاح، داستان پر از باگه ولی انقد حاشیه زیاده که خط داستانی اصلی همش گم میشه پس زیاد به چشم نمیاد
فصل دوم نمیاره
خوب بود

فصل ۳داره ولی معلوم نیست کی بیاد

مریم جون نگران نباش فصل سه و چهار داره فقط زمانش مشخص نیست

سلام فصل سوم نیومد؟
فصل سه کی میاد؟
الان نیاز دارم ینفر سکانس اخر رو توضیح بده
یعنی وااااقعا اگه فصل۳ نداشته باشه خیلی بی معنی میشه
چرا نمیاددددددد
تا اینجا میاد ولی فیلما کار نمیکنه
سردبیر چرا نمیاد فیلم بالا
خوب بودا من خوشم نمیاد این سبک
در انتظار فصل 3....
بس کنایرانی.. بس کن کم گنده گویی کن که ته جدولی فعلا

چنتا کتابه براساس اون ساخته شده داخل گوگل سرچ کنید، میتونید داستانو بفهميد ولی احتمال اینکه سریال با داستان متفاوت باشه هم هست

سرویسمون کردن🚶♂️🚶♂️فقط منتظرم بدونم تو اون تونله چی دیدن

اها من شنیده بودم اوایل 2026 قراره بیاد
خیر دوست عزیز فصل ۳ در پیش نمایش های ۲۰۲۶ اپل وجود نداشت هرچند فیلمبرداری تموم شده و دارن روی جلوه ویژه کار میکنن اما اینکه در پیش نمایش ها وجود نداشته یعنی احتمال زیاد اکران فصل ۳ بخوره به ماه های مارس یا آوریل

کم مونده بیاد
خیلی قشنگ بودددددد قصل3کی میاااد

بیش از یک سال منتظرم بیاد بخاطر فیلم نه به خاطر موضوع ایران بابا این دهن سرویس ها همیشه اسم ایران رو بعد تلقی میکنند

فصل چهار اینا شاید بیان بیرون

تو کدوم قسمت میرن بیرون از سیلو؟یکی بگه لطفا
یه روز میاد که دنیا جلوی ایران سر خم میکنه
یه لحظه فکر کردم آخر فصل سریال تو سریال شده خخخ
کی بقیش میزارید
بی صبرانه منتظر فصل ۳ هستم

برا اومدن فصل جدید سه ✌تا صلوات😂

فصل سه چرا نمیاد قرار بود اواخر سال بیاد

فصل ۳ کجایی ، دقیقا کجایی

به امید روزی که بیام و ببینم فصل 3 اومده
عالی
فصل 4 هم داره
جالب بود👍🏻
کاربر بیننده ، عاشقانه فیلم خیلیییییی کمه، مثلا یکی دو درصد
فصل ۳
گفتن تا بهمن ماه میاد

آخرش پس چرا معلوم نشد

کسی میدونه فصل ۳ کی میاد ؟!
عاشقانه هم داره سریال؟
این سریال واقعا عالیه ،متفاوت مخصوصا که ایرانم درگیر کرد
رفقا فیلم برداری فصل سوم تموم سده و طبق چیز هایی ک دیدم و شنیدم اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 پخش میشه کل سریال هم مثل اینکه چهار فصل هست ک فیلم برداریه فصل چهار هم آخراشه و اینکه میخوان ک توی مدت زمان خیلی کمی پس از پخش فصل سوم فصل چهار رو پخش کنن❤️
نه فصل ۳ نیمده

منتشر شده واقعا؟ سر دبیررررر چرا نمیذارین

فصل سه منتشر شده ولی چرا اینجا نمیذارنش؟
فصل یک بینظیر بود خیلی قوی بود فصل هم بد نبود در کل سریال خوبیه

فک کنم یکی دو ماه دیگه بیاد
کی میاد ؟
خیلی خوبه سریالش پیشنهاد می کنم ببینید
فک کنم الان یک سال میشع منتظر فصل سوم هستم
فصل سوم چه تاریخیه؟

فصل ۳ نیومده؟؟؟

من کاملاً جذب این سریال شدم قشنگه

ماهی سکانس آخر قسمت آخر متوجه میشیم که جنگ اتمی با ایران باعثش بوده
دوستان جریان چیه میشه بگید ربط سریال ب ایران رو مگ تو سریال ارشاره شد ب کشورمون ؟؟؟؟

کاربر تیریون لنیسر اون استرنگر سینگیزه ک اون تاریخ میاد

چرا فصل ۳ نمیذارید؟

ای بابااااا پدرسوخته ها😅 اینا از جنگ جهانی دوم به اینور داشتن مدام تو فیلم ها و رسانه هاشون میگفتن روسیه میخواد دنیا رو نابود کنه(تا روسیه منزوی بمونه) حالا که زورشون به روسیه نمیرسه ؛ این شروورا رو دارن واسه ما میسازن. ولی خدااااییییشششششش کی فکرشو میکرد یه روزی حاکمان آمریکا مثل سگ از ایران بترسن . و واسه گول زدن مردم دنیا ؛ فیلم ها و سریال های پرهزینه ای مثل همین سریال سیلو رو بسازن.
عالی بود

واقعا یعنی آذر میاد ؟؟؟
کاربر 4030_fc نه اتفاقا فصل بعدی قراره بیاد در سه بخش که بخش اول ۴ قستمه و تاریخ ۵ آذر میاد.

کاش میشد با کاربرها در ارتباط بود ،حیف این گزینه نیست

ممنون کاربر۴۰۳۰ .حتما لفت اورز نگاه میکنم ،بله درسته فیلم معمایی دوست دارم .
منتظر نمون اون سریال سالها پیش بطور کامل پخش و با پایان کامل تموم شد.
*مسخرس*
۶ ماه پیش فصل ۲ رو تموم کردی و اعتراض داری که گسخرس چرا فصل بعد نمیاد؟ ۴ ساله منتظر فصل ۵ سریال استرنجر تینگز هستم😕
پیشنهادم به دوستی👆 که از دارک خوشش اومده تابلوعه که طرفداره سریال معمایی و هیجانو راز آلود و حتی روانشناختی هستش The Leftovers تنها سریالی که پایان بندی شاهکاری داره خیلی از سریالها زیبا هستن ولی تهش ناجور از اب درمیاد ولی لفت اورز ترکوند تو تاریخ و بنظرم به یاد ماندنیترین سریال دنیاست🥲 و بینهایت درکش واقعا سخته عین خوابی که قابل توصیف با کلمات نباشه هستش که رشته فیلم دراومده و درود به نویسنده و کارگردانش و تا قسمت دوم از فصل دوم اتفاق خاصی نمیافته و بعد اون با خلقت روبرو میشه بیننده

عالی ،دوسش داشتم ، سومین سریالیه که تو خاطراتم میمونه همیشه (دارک ،see ، سیلو)
این سریال، بنظرم شبیه دنیای ماست که نمیدونیم از کجا اومدیم و دستوپاشکسته میدونیم قراره کجا بریم که تو سیلو هم جریان ازین قراره و فعلا نصف بیشتر فصل اول رو نگاکردم و دوتا گزینه که نمیدونن چیه رو دیدم، یکیش ستاره★ و دیگری دوربین📸

واقعا برام سواله که هیچ ایده ای برای زودتر تموم کردن ساخت فصل ۳ دارن یا نهههه😩😭 و اینکه چه ربطی ب ما داشششششتتتتت

من ۶ ماه پیش فصل ۲ رو کامل دیدم تموم شد خیلی مسخرهست اینجوری پس کِی قراره فصل ۳ بیاد؟؟؟!

فصل سه کی میاد؟
کتابشو از کجا میتونم ۳ جلدشو بخرم؟

فصل سه نیاد اصلا فایده نداره

وای بی صبرانه منتظرم فصل ۳ بیادددد🥲

فصل 3 کی میاد
واقعا فکر میکنن میتونه کار ایران باشه ک ی سلاح بیولوژیکی درست کنه از چین بر میاد این کارا
قسمت
من فلافسمت3ار فصل اول رو تموم کردم تو همین 3قسمت کلی سوال اومده تو ذهنم از این دنیایی که پر از رمز و رازه و توش گیر افتادیم
فصل سه چرا نمیاد؟
یه سریال بی نظیر. به شدت منتظر فصل سوم هستم
مارک زاکر برگ و خیلی از مولتی میلیاردر های دنیا دارن پناه گاه هایی میسازن برای اخرالزمان بنظرتون این فیلم و سریال ها به چه منظوری ساخته شدن؟؟

فصل جدید کی میاد ؟
واقعا قرار نیست قسمتای جدیدشو بزارین؟!چند ماه دیگ باید صبر کنیم؟! یابهتر بگیم چند سال دیگ
ب قدری این سریال برای من خفن بود ک کلی کار داشتم و سرم شلوغ بود توی دو روز تمومش کردم
قسمت ب قسمت ک نه ولی هر دو س قسمت ی بار ی سوپرایز داشت ارزش دیدن داره صد در صد
فصل سوم داره؟
فصل سوم کوو ؟
عالی بود
واقعا سریال خوبیه یه مقدار کشش دادن ولی خب بنظرم عالیه و بشدت ارزش دیدن داره منتظر فصل سومش هم هستم امیدوارم زودتر بیاد.
فصل دوم قسمت ده اسم ایران میاد فکر کنم همه این بلایا که سر آمریکا اومده کار ایرانه

کاربر ۴۳۷۳ نمیخوام اسپویل کنم ولی همچیناتفاقی میوفته و از سیلو خارج میشن...

قسط😝😝😝😝😝😝
قسط اونیه که سرماه میدن برا وام اون قصده تورو خدا سطح املای مردمو
جولیت زندست چون لباس آتش نشانی تنش بود
کسی میدونه فصل ۳ کی میاد؟
فصل ۲ این سریال بشدت زبالس حس میکنم از قسط ریدن تو سریال در کل فصل اولش شاهکاره
جالبه

این از 100 خفن تره خدایی

من چند قسمت اول رو دیدم واقعا میتونست خیلی قشنگ تر باشه انتظارم این بود عین سریال ۱۰۰ بتونن از سیلو خارج شن و با چالش های خارج سیلو روبرو شن نه اینکه داستان همش حول محور زندگی توی سیلو بگذره
همچنان روزشماری برای فصل سوم و حرص از دست اونایی ک میگن حوصله سربره

فصل یک کامل دیدم به نظرم خوب بود ولی فصل دو حوصلمو سر برد نصفه دیدم ولش کردم، هر دفعه میخوام ادامه بدم پشیمون میشم، خیلی روند داستان کند پیش میره 😣

باورم نمیشه تو دو روز نشستم دو فصلشو دیدم. مریضت میکنه این سریال و تا تمومش نکنی ولت نمیکنه
مغزم بازه یعنی کی فصل سومش میاد 🤦🏻♂️ فیلم معمایی و خفنی هست اصلا نمیتونی حدس بزنی چی قرار اتفاق بیوفته فقط امیدوارم جولیت چیزیش نشده باشه .
لعنتط از روزی که تمومش کردم ذهنم همچنان درگیرشه، بی صبرانه منتظر فصلای بعدش هستم خیلی خفنه😭🙏🏻
من یک چیزی تو تیک تاک دیدم گفتم بیام اینجا بگم دیدین جولیت نتونست لباس مخصوص پیدا کنه و مجبور شد لباس آتش نشانی بپوشه، شاید همون لباس آتش نشانیه نجاتش بده از دست اون آتیشا و زنده بمونه ولی اون شهرداره نه
فصل 1 شاهکاره طوری که 10 قسمت تو یک روز و نیم دیدم هیچ سریالی مثل فصل 1 این مغزمو درگیر نکرد ولی امان از فصل که یک اشغال به تمام به معناس و حیف این سریال که با فصل 2 به فنا رفت فصل 2 هیچ ربطی به داستان سریال نداره و فقط به درگیری یه مشت ادم داخل سیلو میپردازه
خیلی باحاله حتما ببینین...به نظرم فصل دوم از فصل اول بهتر بود....

اینکه نمیشه سرعت پخش و تغییر داد واقعا کلافه کنندس
فصل ۳ کی میاد
فصل یک از دو خفن ار فصل دو از یک جالب تر 😭 ایدش که جدید نبود فیلمای دیگه هم اینطوری دیده بودم ولی خب داستان قشنگی داشت خوب پرورش داده بودن اون ایده رو و بیننده رو ترغیب میکرد حتی یک ثانیه فیلم رو هم از دست نده و تا آخر ببینه هیجان انگیز بودنش رو دوست داشتم فیلمیه که به شدت پیشنهاد میشه و امیدوارم فصل های بعدیش همونطور که دوستان میگن زودتر ساخته و پخش بشه
اسپویل سکانس پایانی : اونجایی که دختر میگه اصلا بمبی زدن؟ یا کسی متوجه ش شده؟ فقط یه بهانه س که اسم دشمن یا ایران رو بیارن در واقع خودشون برنامه ریختن واسه این کار حالا آمریکا هم اومده یا یه چیزی زده یا نزده به خودشون و سیلو ها رو اداره میکنن برای منافعشون ایران اصلا چیزی نزده

فصل سوم چهارم داره ک هر فصل ده قسمت خواهد بود.

سلام کسانی ک میگن فصل سوم داره یا نه؟ داره فصل سوم و چهارم فیلم برداری ش تموم شده و اوایل سال 2026 پخش خواهد شد و فصل سوم و چهارم به صورت پشت سر هم پخش خواهد شد.
هر قسمت خفن تر از قسمت قبلی
حاجی پشمام چقدر خفن بود فصل اول🗣🗣🗣 هر کی نبینه یکی از بهترین فیلم های عمرشو از دست داده
عالیه
باید ی سال دیگه تو کف فصل سه بمونیم💔🚶🏻♀️
سرچ کن The 100
چرا چرت و پرت میگی؟ این اپ سریال ۱۰۰ نداره؟؟؟ پس من الان دارن از چی نگاه میکنم؟ یه زحمت سرچ ساده به خودتون نمیدید

فصل 3 کی میاد؟؟

فصل بعدی کی میاد؟

برای اون هایی که دوست دارن ی سریال مثل سیلو رو ببینن توصیه میکنم سریال 100نگاه کنن البته این برنامه سریال صد نداره باید از ی جای دیگه ببینین
کاربر مووی استار قرار نیست که کل ۴ فصل سریال سیلو همش مرموز باشه فصل یک فقط رازآلود هستش مابقی آشکار کردن راز هاست

عالیه

بعضی ها ک از این سریال ایراد میگیرن برن باب اسفنجی ببینن آخه احمقا شما ب این سریال میگید بد خداس
فصل دومش اصلا برام جالب نبود! چونکه اون مرموز بودن فصل یک رو نداشت.

کی میاد فصل سوم

داستان خیلی جالبی داره نگاه کنید
لعنت بر شرف cia😂
داستانش گویا با رومانش یه کمکی متفاوت،علت اسم ایران هم بازی کثیف عملیات روانی امریکاس تا بهونه برای ادامه سیاست شکست خوردش باشه،سریال جالبی ،نگاهش کنید،انگار فصل سوم در راه🎬🍌
فصل ۳ کی میاد؟
تازه شروع کردم،تعریفش شنیدم،باس جالب باشه😔🎬.....ambrella202

فصل ۳ داره ؟
حوصله سر بر
کاربر تینا انگار ۳ گانه رو نخوندی ایران به امریکا بمب نزده چیزی نمیگم که فصل ۳ هیجانش کم نشه
کسی میدونه فصل سوم کی میاد
کاربر پلنگ صورتی واقعاً لایک داری👍🏻
همش حقیقت آخرش کافیه مستند های جنگ آمریکا در افغانستان غزه سوریه رو ببینن که فقط یک رهبر آخر همه این جنگ هاست
فصل سوم مشخص میشه دلیل ساختن سیلوها چی بوده . درکل سریال جالبی بود
ادامه : مواد رادیواکتیو موادی طبیعی ان که اگه به شکل درست استفاده بشن میتونن فایده داشته باشن مثلا برای تولید برق، و یا درمان بیماری ها،.ولی به طور کلی کشنده ان، و اگه مقدار زیادی ازشون تنفس بشه و یا خورده بشه باعث سرطان و نهایتا مرگ می شه. بمب هسته ای از رادیو اکتیو ساخته شده
حاوی اسپویل :برای کسایی که متوجه نشدن. : امریکا فهمیده ایران قراره به امریکا بمب هسته ای بزنه ولی چون نتونسته جلوی ایران رو بگیره تسلیم شده تمرکز اش رو گذاشته روی ساخت چند تا سیلو زیر زمین که مردم اونجا زندگی کنن و بعد از زدن بمب هسته ای مردم همه کشته نشن. برای همین وقتی از سیلو بیرون میان توسط مواد رادیو اکتیو در هوا بعد از دو دقیقه می میرن.
حتما ببینید سریال قشنگیه
فیلم و سریال یه ابزار قوی برا بازی های رسانه ایی هستش جدیدا فیلما بخشیش شده تبلیغ فقط مثل فیلمای واکینگها هم اگ نگاه کرده باشیم از اول تا اخرش تبلیغ دین مسیحیت میکنن الانم با این فیلما هجمه رو علیه ایران زیاد میکنن
چقدر ناراحت شدم بخاطر اون چند دقیقهی آخر قسمت آخر فصل دو، چرا انقدر جو میدن و بازی رسانهای میکنن؟
من که اصن نفهمیدم 😜
چقدر بیشعورین که تو کامنتا اسپویل کردین😑
اخر فیلم همه چی رو مشخص کرد به نظرم دیگه بیخوده فصل سوم رو ببینی😂
no.1 نظر تو برای کسی مهم نیست عقب مونده ، ویس کامنتهم اگر بود بازم کسی گوش نمیداد ، چون امثال عقب مونده های توهمیی مثل تو ، کسی به حرفشون گوش نمیده
خب احمق بنویس کامنت سگیت اسپویل داره عقب مونده ذهنی و جسمی-حرکتی من مه دیدم سریالو کتابش هم تموم کردم ولی یکی دیگه شاید خواست ببینه گو سالع

تازه تمومش کردم واااای خدا احساس خفگی کردم در طول دیدن این سریال...بچه های مکانیک چرا راهروی دسترسی به ژنراتور رو از بین بردن؟ بعد چرا زن سیمز بعنوان معاون پذیرفته شد؟ آخرش لوکاس لوله ی تونل رو از کار انداخته که سم پخش نشه تو سیلو یا نه؟! بعد چرا ژولیت نوشت امن نیست مگه سولو نگفته بود پدرم میگفت دنیای بیرون امنه ولی مردم از سم منتشر شده داخل سیلو مردن پس یعنی بیرون هواش پاکه و عملا ایران حمله ی هسته ای نکرده یجور مقامات آمریکا دلشون میخواست سیلو بسازن و مردم رو کنترل کنن ! چقد پایانش پر سواله آخه این چه وضعیه اه...کاش اصلا نمیدیدم
معلوم شد ایران حمله اتمی کرده🤣

بی نظیررررره
قسمت 8 فصل دو فایلش تو اروره لطفا چنچ بشه پلیز لیدر

این چند وقت خیلی به ایران دارن توجه میکنن یه سیاستی حتما پشتش هست ولی کاش این سریالو وسیله نمیکردن براش

فصل بعد کی میاد؟ 2026؟
با تشکر از یاسارین بخاطر کامنتاش👍🏻🌹
بی صبرانه منتظر فصل بعدشم کسی میدونه کی میاد؟
مرسی...✌🏻
کاربرno.1 سریال نگا کردی فقد نظرتو بده ب نظرات و سلیقه های بقیه دوستانم احترام بزار میخواستی نگا نکنی کسی مجبورت نکرده دوست عزیز.اگ بلدین ادعاتون میشه پ چرا نمیرید سریال بسازید لذت ببریم؟؟
لیست بالا رو ام از دست ندین
نظرتون چیه ببینم؟؟؟؟
Bates motel Elite After life Harley queen Gotham Young justice Titans You Banshee Peaky blinders Better call saul Berking bad Vikings Wednesday Rick and morty Outer banks Feel good Castelvania Looked up Reacher Whicher Preacher Punisher Dardevil Lusifer Ozark Attack on titan Penny dreadful Originalls Vampire direas Money heist Strengers things Night agent Narcos Evil The Haunting of Bly manor 112263 You Adventure of sabrina The 100 American horror story Hemlock Grove Black bird The boys From The last of us Walking dead Moon knight Fear of the walking dead Thr penguin Black summer Supernatural Gen v 13 reasons why End of the fucking world Riverdale Grimm Hanna The watcher Looking for Alaska Doom patrol Gravity falls First kill Batwoman Yellow jackets Tom Clancy jack ryan Bodyguard True detective The exorcist Disenchantment (دوبله سورن) Fire country See All of us are dead Dahmer Dexter The big C Love victor Mobland Z nation Defending Jacob Frontier Slasher Pretty little liars Solar opposites Final space Inside job
داش مشکل که زیاده ولی هرکس یه سلیقه ای داره دلیل نمیشه بیای هیت بدی😐
کاش میشد ویس کامنت کرد تا ریز و درشت گسشرای سریالو میگفتم تا بفهمید مشکلش چیه
بابا ریدم تو سریالش ک شما بخاید دنبال فصل ۳ و ۴ش باشین طرف سالی یبار یه سریال میبینه میگه این خداس .... ریدم تو فیلم دیدنتون با این فیلمتون دست چهارتا بچه دبستانی اون تجهیزات فیلم سازی رو بدی بهتر درست میکنه فازتون چیه ناموسن
اره فصل 3و4داره که فعلا فصل سوم تموم شده گفتم اواخر امسال یا اوایل سال دیگه پخش میشه

فایل فصل دو چرا نیستتتتتت؟

فصل سه کی میاد پس
فصل ۳ داره؟

هشدار اسپویل⛔⛔ منظور از آخر فصل دوم این بود که ایران بمب هسته ای به آمریکا میزنه😐😂خیلی منطقی
عااالی 😍
هرکس میخواد شروع کنه شروع نکنه ... دیوانه میشی بزار فصل سه بیاد ...
فوقالعاده بود اون یه ربع آخر مربوط به گذشتههای قبل از سیلو بود...
فقط بدیش من فکر میکنم حدود یه ربع آخرش بود که من اصلا نفهمیدم چی شد.
در رابطه با سریال، هردو فصل با سرعتی برابر پیشرفت. یکم روند آروم بود، که اوکی بود منتها واسه کسایی که خیلی سرعتی و فلان دوست دارن شاید اوکی نباشه. هیجانی بود بعضی جاهاش خوب بود. داستان قشنگ بود شخصیت ها هوشمندانه بودن محیط خوب و طبیعی بود. کلا یه چیز خوبی بود که ارزش یبار دیدنو داشت. موضوعش کمی تامل برانکیز بود.. *امکان اسپویل* آدم با دیدن چیزای ساده ای که اونا ندارن و ما داریم، و چقدر در حسرتن تا اونارو ففط ببین به فکر فرو میره، اینکه دارایی واقعی ما چیا هست و ما واقعا به چی چسبیدیم. یه موضوع دیگه که توش جالب بود این بود که تاریخ تکرار میشه، بخصوص وقتی حقیقت واضح نباشه.. خلاصه جالب و دلنشین بود.
آقا یعنی چی آخرش چی شددددد چه ربطی به ایران داشتتتتتتتتتتتتتت
خیلی قشنگ بود😭

چرا فایل فصل دوم نیست ؟!
فصل سه کی میاد

یک مقداری ریتم سریال کنده اوایلش ولی به مرور روون میشه

یکی از بهترین سریال هایی که دیدم ٫ با دید باز ببینید ، خیلی چیز ها میتونن نمادین باشن و اتفاقا مشابه شرایط ما ، در حدی که اگر اقتباس از کتاب نبود فکر میکردم از روی جامعه ایرانی ساخته شده . اگه سرنوشت ندیمه رو دیده باشید میگیرید چی میگم .
قشنگ بود به نظرم و برخلاف نظرات حوصله سر بر هم نبود ولی ده دقیقه اخر فصل دو چی میگه🤣🤣
ممنون کاربر جوکر عزیز🌺

کاربر محمد بنظرم اینو نگاه کن کوتاه تره بعد تموم کردی برو 100 رو نگاه کن بنظر من جفتشون عالین صد فضای تینیجری ولی داستان قوی داره جذابه
قشنگ بود✌🏻
کسایی که هردوسریال رودیدن،بنظرتون 100 بهتره یا silo؟؟؟ هیچکدوموندیدم.تازه میخوام شروع کنم
وای چقدر پرهام خفنه به این فیلم هیت دادو مسخرش کرد حتما خیلی فیلمای خفنی دیده وای پرهام تو چقدر کولی وای. احمق.
ببینم فیلمو؟
ریدم دهن هرکی اسپویل میکنه
بازم فرقی که این سریال با from داره اینه که تو این مشخصه برق و اب از کجا تامین میشه برقش که مولد دارن،ابش هم که زیر زمین ولی from برق و اب و لوله کشی خونه هاش به خدا وصله معلوم نیست چجوری وجود داره و تامین میشه فقط هست😂😂
۲ فصل برای اینکه مجابتون کنه این فیلم چرطه کافی نیست منتظر فصل بعدش هم هستین😂😂
دلم برا اونایی میسوزه که منتظر فصل بعدش هم هستن تازه😂😂
فصل سوم هم داره؟
سردبیر این فیلم دوبله خوبی داره لطفا قرار بده

بسیار عالی . بیشتر به adventure میخوره.. در یک فضای بسته

فصل سوم رو زنده میبینیم❌

نمیفهمم چرا یه سری میگن یک نواخته! انتظار چی دارین واقعا!؟

عالیه دقیقا وسط جنگ باید به قسمت آخر برسم

فصل جدید کی میاد

خیلی قشنگ بود حتما ببینید

دوبله اش اومد بگید نگاه کنم باقیش رو دلم میخواد فیلم ببینم نه رمان بخونم و زیر نویس محیط فیلم بازیگر ها اصلا نمی شه دید انگار داری داستان میخونی