* اگر عمومی انتخاب کنید پلی لیست شما برای دیگران قابل نمایش خواهد بود

جوان فقط فصل 6 افتاده سریال ها تون ناقص هستند یعنی سریال گرگینه ن

خیلی عالی

من این سه فصل رو بارها دیدم و هر دفعه که نگاه میکنم یک جذابیت خواستی داره این سریال که مخاطب رو جذب میکنه خیلی دوستداشتنی ،خیلی سریال جالبیه و درس های زیادی میده با اینکه سریال اکشن و جنایی است .ولی بسیار آموزنده من هفته ای یک بار یک فصل کامل رو باز بینی میکنم .یعنی تمامی سکانسهای فیلم رو حفظ .به طرز عجیبی این سریال رو دوستدارم .با اینکه بعد از حمله آمریکا به کشور ما دیگه فیلم های آمریکایی رو کاملا گذاشتم کنار .ولی ریچر رو نتونستم کنار بزارم . پ
سردبیر چیشد فصل چهارم میگن اومده فکر کنم منظورشون تیتراژ بوده تیتراژو بزارید

سلام فصل چهار داره این سریال؟
سلام اختلال اینترنت هستش با نت مختلف بررسی کنید باتشکر از همراهیتون

فصل ۳ همه قسمتها مشکل داره نه پخش میشه داخل برنامه نه میشه دانلود کرد ممنون میشم درستش کنید
خوب بود. کلا تا اینجا،هر سهتا فصل خوب بودن ولی برای من فصل ۲ از همه بهتر بود
جریان چیه اصلن دانلود نمیتونم بکنم

بینظیر
سلام سریال chicago pd تا قسمت 17 اومده فعلا
هرجای کامنت میذاریم پاک میشه،اصلا ب نظراتی ک در مورد سریال و فیلم هست توجه ای نمیشه و فقط کامنت های ک برا اشتراک گذاشته میشه پاک نمیشن،خب چیکار کنیم ک جواب مارو هم بدید و کامنت هامون پاک نشه،لطفا سریال شیکاگو پی دی رو زود ب زود قرار بدید،فصل سیزدهم قسمت ۱۷ ک گذاشتید،برنامه های دیگه خیلی جلو هستن توی قسمت های فصل سیزدهم ولی ما چون از برنامه های دیگه خوشمون نمیاد،و فقط این برنامه شمارو داریم و علاقه مندیم ب این برنامه،لطفا پاک نکنید و جوابگو باشید بخدا😓😮💨
اول جک ریچرو سینمایی ببینم یا سریالشو؟
سلام برای اینکه در تلویزیون تماشا کنید باید نسخه اندروید تی وی نرمافزار رو روی دستگاه اندروید باکس یا تلویزیون اندرویدی نصب کنید و نرم افزار رو در تلويزيون اجرا کرده و فیلم و سریال را در تلویزیون تماشا کنید باتشکر از همراهیتون

من دانلود میکنم و با فلش میزنم به تلویزیون زیر نویس هاش برام میاد؟
فصل جدید کی میاد سردبیر

چرا فصل یک هر سریالی جذاب تر از فصلای دیگشه؟
سلام با وی ال سی پخش کنید زیرنویسش میاد باتشکر از همراهیتون

فصل چهار کی میاد

سردبیر vlc زیرنویس نداره
باحاله فیلمش

فیلم بی نظیریه و اینکه توی هر سه فصل تمام جزئیات رعایت شده و هر سه تا عالی هستن
سلام برای تمام قسمتهای سریال لینک سرور سریع قرار داده شده است باتشکر از همراهیتون
سرورا خیلی خرابه از ظهر به اینور فیلما دو ثانیه دوثانیه پخش میشه
سلام با نت مختلف بررسی کنید میتونید اشتراک تهیه کنید مثلا با همراه اول یا ایرانسل یا رایتل یا وای فای

سردبیر واسه خرید اشتراک سایت خرید باز نمیشه

ادامه دارد ادامه داره؟
چیزی تا فصل چهار نموند
دوس دارم دوباره بشینم از اول ببینمش

چرا اینقدر سرعت دانلود کمه؟سریال تد رو با سرور سریع دانلود کردم نت عالیه ولی این نه

سلام قفل کرده پلی نمیشه
سلام با نت مختلف بررسی کنید میتونید اشتراک تهیه کنید با تشکر از همراهیتون

اشتراک نمیشه بخری،نه؟؟
قشنگ بود واقعا ولی فصل یکش از همه نظر بهتر بود ، هم سناریو و بازیگر ها و هم پارتنری ریچر و راسکو . کاش راسکو رو برمیگردوندن دوباره
سلام نرم افزار رو با نت مختلف اجرا کنید و به دلیل حجم بالای کاربران و شلوغی نت ملی سرعت پخش کم شده حدالامکان دانلود کنید باتشکر از همراهیتون یا صبح و ظهر پخش کنید
سلام فصل چهار داره؟
میتونست خیلی یهتر باشه اما حتما ببینید.

واقعا سریال خفن و سرگرم کننده ای هست سریال بانشی هم حتما ببینید همین سبکی هست خوشتون میاد
سرعت برنامه خیلی بده واقعا لطفا پیامم رو حذف نکن
سرعت اپ خیلی پایینه همینطور سرعت دانلود. ریچر هم فوق العادست، حتماً تو لیستتون بذارید
سلام اشتراک شما فعال هستش یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون
سلام روی فلش سمت چپ هر قسمت بزنید دانلود میشه باتشکر از همراهیتون

تو این برنامه سریال ها رو نمیشه دانلود کرد؟

درود. اشتراک پرمیوم خریدم اعمال نشده لطف پیگیری کنید
سومین باره نگاش میکنم
خیلی خوبه ببینید
ارزش دیدن دارع خیلی زیاد👀
سلام منتشر بشه و زیرنویسش بیاد قرار میدیم باتشکر از همراهیتون

فصل چهار چرا واقعا نمیرارید
کیفیت ۴۸۰ بزارین گیر میکنه لامثب
یکی از بهترین سریال ها حتما نگاه کنید، شاهکاریه برای خودش و به شدت اعتیاد آور
کیفیت ۴۸۰شم بزارین لطفا
خوشم اومد 👌🏻⛰️
من قبل اینکه سیمبا نصب کنم همشو دیدم بی صبرانه منتظر فصل 4 م باید بگم حرف نداره خدا کنه این سریال همینجوری ادامه داشته باشه البته چون کتابای ریچر زیاده حتماً ادامه هم داره چون خیلی موءفقه

فصل ۴ چیشد؟
کی میاد فصل جدیدش
تازه فصل اولم ولی لعنت بهش چه باحاله

😡😠😠
لطفا فصل ۴ رو بزارید
فصل چهار اومده؟

فصل چهار

فصل چهار لطفا بزارید اومده
واقعا سریال خوش ساختیه هر سه فصلش 👍
سردبیر فصل 4 اومده بزارش
چرا دوبلشو قرار نمیدین بابا شاید یکی چشمش ضعیفه اکثر فیلماتون زیر نویسه نمیشه دید 😐😐😐

خیلی خفن بود

باگ داره ی کم ولی بازم خفنه
هیچی نگیم بهتره فقط باید دیدش
دیالوگ های سریال خیلی بالاست سعی کنید دوبله ببینید بهتره . در مورد سریال بگم واقعا خوب بود پیشنهاد میشه ببینید
با سلام فصل چهارم نداره؟

حتماااااا ببینید
سریال واقعا خوبیه،😆یارو گولاخه تو فصل سوم چه سگ جونی بود👀سردبیر فقط یه چیز اونم اینکه سریال و فیلم هایی که میزارید 95%نسخه بدون دوبلس،این سریال دوبله هم داشت ولی اونو قرار نزاشتید،لطفا لحاظ کنیدش👍
کمتر از چهار ماه
چیزی تا واس فصل چهار نمونده

دوستان کسی میدونه فصل چهارش کی میاد؟
خوب بود 👍
جکککک ریچررررر یک نوع الگو زندگیه فیلم نیست که

من که خوشم اومد بشدت سرگرم کننده بود و بار دومه دارم میبینمش
اگر این فیلم جذب کرده شما را حتما بانشی را هم ببینید

سریال خوبیه ولی از اون دسته سریالایی هست ک دیالوگ زیاد داره زیر نویس اذیت میشید ببینید
شاهکار

قسمت چهارم چی شد؟

ااا
فیلم برداریش یع ماه پیش تموم شده تا اواخر امسال میاد
فصل چهارمو دارن فیلمبرداری میکنند 2026 میاد احتمالا
سریال های این ژانر میخواید بانشی هم ببینید
تموم شده؟

محشره این سریال عاشق شخصیاتاش میشه ادم
پانیشر که نصف نیمه ساخته شد حیف😑
آخ که عاشق اینجور ژانرام ولی حیف که کم هست از این فیلمها
اگر سریال این سبکی دوس دارین بانشی و پانیشر رو حتتتتتتتما ببینید بینظرین از اینم بهترن
بشینم ببینم
جالب بود

جذبم نکرد تا قسمت 2 دیدم

میزونه میزون

عالی عالی محشره
امیدوارم ادامه ش ساخته بشه خیلی باحاله

حاجی کاشکی تو فصل دوم هم ریچر با راسکو بود

واقعا عالی بود هرکی میگه خوب نیست به نظرم خودش بره یه سریال بسازه که باب میلشه ، فصله یک جذاب تر بود چون تازه بود بقیه فصل ها هم عالی بودن هیچی از فصل یک کم نداشت فقط موضوع و سناریو یکی بود
فصل ۲ قسمت ۸ توی هلکوپتر خیلیییییی هندی بود 🤣 وااای افتضاح بود قشنگ گند زد به هرچی دیده بودیم
اگه میتونستن کیفیت همه فصل هارو مثل فصل یک بالا نگه دارن بی شک میشد جز ده سریال برتر ولی حیف رفته رفته ضعیف تر میشه و اگه کارگردان بازم بخواد با همین سناریو کلیشه ای و تکراری فصل چهار رو بده با شکست مواجه میشه ولی در کل از خیلی سریالا باحال تره و چیز کمی از بانشی و تالسا کینگ نداره
فصل اول یه چیز دیگه بود دو فصل دیگه به خوبی اون نیست
فقط صحنه ای که فارسی صحبت کرد تو فصل یک

سریال ریچر فصل سوم

دوبله فارسی ندار
استارت زدم قسمت یک گاد بود
زیاداهل سریال نیستم .ولی عاشق این سریالم.

خوشم اومد

کل فصلاش به نوبه خودشون خوب بودن

خیلی خفن بود
فصل چهارم کی میاد 🫠 خیلی سریال قشنگیه از همون اول سرگرمتون میکنه شروع خیلی خوبی داره

دوبله نداره سردبیر
واقعا سریال خوبیه فصل هاش دنباله خوبی داره ، سناریو خوبی پیاده کردن اگر فصل 4 هم بیاد دیگه بی نظیره
سریال قشنگیه تو سبک خودش معمایی درام اکشن جاسوسی همه رو داره باهم 👍

چقدر هندی شد فصل ۲
من فصل ۳ را شروع کردم سریال خیلی خوبیه ولی هیچی مثل فصل اولش نمیشه
یه چیزی راجب سریال بگم با توجه به این ک از سال ۲۰۱۸ به اینور سریال درست درمونی نمیاد این سریال خوب جمع بندی شده که تقریبا قسمت کسل کننده ای نداره هم سبک بانشی هست ولی با چکیده ای تخیلی مثل جان ویک بهترین فصلش ، فصل یک و به ترتیب دو سه هست یعنی هر فصل رفته رفته افت داشته به این دلیل که سه فصل هم تقریبا یه داستانی داشته به نظرم باید توی فصل چهار باید کلا بایه داستان متفاوت وارد بشن و الا اگه داستان عین قبلیا باشه فاتحه این سریال خوندس و فصل چهارشم امادس طی چن ماه اینده منتشر میشه به شخصه به همه قسمت هاش حال کردم و پیشنهاد میکنم
این سریال فقط فصل یکشو دوست داشتم اما بانشی با همه فصل هاش حال کردم اما خوب بازم سلیقهای
اینم خوبه ولی بنظرم بانشی تو یه سطح دیگه است

حرف نداره

سریال خوب وجذابی ممنون سر دبیر

فصل دومش خیلی هندیه
بالایی تجربه مهممو بهت بگم که یه رابطه که خراب میشه هیچوقت مثل قبلش نمیشه پس اگر باز برگشت قبول نکن خودتم دلت هوایی نکنه بخوای برگردی
باز راهی جاده شد 🤣
خیلی خفن بود اخرش دلم خنک شد پاولی و کویین مردن 🔥
فیلمبرداری از امروز شروع میشه و ۸ بازیگر جدید به فصل ۴ اضافه میشن
منتظر فصل چهارم...
پیشنهاد میکنم ببینید
آخرش هم مثل بانشی با موتور زد به دل جاده😆
.
سریال بانشی و سریال گاتهام مشابه همین سریالن
دوتا سریال مشابه هستند اگه میخواید نگاه کنید ۱
مثل بانشی
بنظرم نباید هر فصل رو درباره یک چی میزاشتن باید ۳ فصلو درباره همون فصل اول میساختن
فیلم جذابی بود ارزش دیدنو داره
فکر کنم دی بیاد تقریبا ۶ ماه دیگه
فصل چهار تمدید شده و آخر ۲۰۲۵ میاد
فکر کنید فقط یه فصله فصل اولش خیلی قشنگ بود بعدش خوشم نیومد
بازیگر جدید بتمن تو سال های آینده ایشونه دوستان

teeni note 13 pro puls
فیلم قشنگه بیشتر شبیه سریال بانشیه با کمی تغییر البته فصل یکشو دیدن

قشنگ بود خداییش فصل ۲ رو بیشتر دوس داشتم سرگرم کنندس نمیشه بگی شاهکاره❤️
عالی عالی
واقعا ب ریچر حسودیم میشه 🫠آخرش باز تنها زد ب دل جاده
سلام لطفاً فیلمش هم قرار بدید با تشکر
فصل چهار داره؟
راسیاتش فقط همون فصل اول برام جذاب و مهیج بود ولی بقیه ی فصل ها زیاد جذبم نکرد و سناریوها و اکت هاشون یه حس بدی بهم منتقل می کردند که نمی تونم بیانش کنم ولی در کل سریال قابل تماشا و سرگرم کننده ای هست👌🏼👍🏼👋🏼

خیلی گنگ بود حتما تا آخرش ببینید پشیمون نمیشد عالی
سلام لطفا فیلم what love is 2007 رو بزارید ممنونم
عالی
به به چه گلی چه گلی به به به به عجب فیلمی
کاربر هلن : اره سرتو بنداز پایین از همین سریال شروع کن🤣

بد نبود
بچه ها این سریاله هیچ پیش زمینه ای نداره؟ همینوزی برم نگاش کنم؟
سریال های Silo و Mobland هم پیشنهاد میکنم که ببینید.
یکی از بینظیر ترین سریال هایی بود که تو عمرم دیدم و داخل ۲ هفته هر ۳ فصلو تموم کردم. پیشنهاد میشه شدیدا.

عالی
عالی بود
معندس بیل من داده کو ؟
جناب مهندس

چیزی در مورد فصل ۴ نگفتن ؟
عالیه واقعا

چرا دوبله شو نمیزارین فقط بلدین فیلم بزارین لطفا دوبله شو بزارین
البته ممدی
اقای مهندس احمدی حتما باید پیشوند مهندس میزاشتن.وگرنه ما پیامشو نمیخوندیم.😁😁
مستر بلوچ،لطف کن ببند دهنتو،همه جا ریدی 💩

سلام سردبیر فصل چهارم کی میاد؟

بنظر من فصل یک خوب و قابل دیدن بود فصل دوم هم متوسط و قابل دیدن بود کلی بگم ارزش دیدن داره فصل ۱ هیجانش بیشتره
این سریال میتونه در پایان چهار فصل طرفدار و امتیاز بالاتر از بانشی دریافت کنه میشه گفتم بهتر بانشی عمل کرده تا اینجا و قسمت کسل کننده ای نداشته ✅
عالیه هر فصل داستان به خصوص خودشو داره

میشه همه قسمت هاشو پشت سر هم دید خیلی خوبه
عالی بود

ممد فرج فاز برندار ببین بابا
قرار فصل چهارم بیاید دوستان
سریال قشنگیه ها اما یکم دیگه زیادی تخیلیه ، ده تا آدم همه مسلح یه تیر به ریچر نمیخوره 😐 بعد خودش با یه تیر صاف میزنه وسط پیشونی طرف 😁

فصل اول خوب بود فصل دوم هم بد نیست ولی فکر میکنم یک خورده هندی شده طرف با رگبار به هدف نمیتونه بزنه

فقط فصل اول ارزش دیدن داره
عالیه
خیلی خنده داره فیلما اکشن طرف رگبار میگیره بهشون یه تیر به شخصیت داخل فیلم نمیخوره یا خراش برمیداره فکر کنم همیشه نقش اول فیلم ضد گلوله است چونکه طرف کورم باشه اینهمه تیر شلیک کنه یکیش میخوره دیگه شاید ماهم مثل این خلافکارا هستیم که تیرامون تو زندگی به هیچی نمیخوره برا اونا چشم بسته میخوره 🤣🤣🤣
فقط فصل اولش خوب بود

فصل چهار نمیاد ؟؟؟؟

هر سه فصل بسیار لذت بخش
شرلوک فقط چن قسمت اولش شاهکار بود ، بعد عروسی جان واتسون مزخرف شد
سریال بعدیم حتما این سریال میشه ببینم چجوریه ولی سریال شرلوک واقعا چن هفته یادم نرفتا
سلام اشتراک شما فعال هستش یکبار نرم افزار رو ببندید و دوباره اجرا کنید میتونید دانلود کنید باتشکر از همراهیتون
این فصل هم قشنگ بود👌👌
اون داستان مال قبل از بازیگریش بوده زمانی که توو صنعت مدلینگ فعالیت میکرده. بهش گفته بودن باید بری پیش فلان عکاس معروف و عکسای نود بگیره ازت. اون عکاس هم وعده داده بود اگه اینکارو انجام بده براش یکی از سودآور ترین کمپین های مدلینگ و تبلیغات با کمپانی های بزرگ لباس رو راه میندازه. بهش میگن باید بری به یه هتلی توو یه اتاق خصوصی و اونجا مورد سواستفاده قرار میگیره تا چه حد و چطورش رو توضیح نداده فقط گفته بلافاصله از مدلینگ خارج میشه و همون موقع میره سراغ بازیگری. راجع به صنعت مدلینگ هم افشاگری هایی میکنه و میگه فرقی با قاچاق انسان نداره این صنعت. این داستان سالها پیش براش اتفاق افتاده.

سلام وقت به خیر من الان اشتراک خریدم فعال نشده؟
والا چی بگم با یدونه دست زدن به بازوش که یارو تا خودکشی پیش نمیره یا میره؟
کاربر مهدی عسگری : آزار جنسی صرفا این نیست که بهش تجاوز کنن میتونه اینطور باشه مثلا اومده بازوی دستش رو لمس کرده یا به شکمش دست زده منظور کلی باعث اذیت شدن بازیگر شده نه اینکه حاملش کنه
فصل ۱ یه چیز دیگه بود
دوستان سریال بین ، یه سریال که ژانر تاریخی و غرون وسطایی معرفی کنید مثل خاندان اژدها یا گیم آفترونز باشه
عالی بود
بازیگر اصلی فیلم خیلی خیلی تاثیر داره برا سریال از وقتی خوندم که یه عکاس به این بازیگر ریچر آزار جنسی رسونده نمیتونم سریالشو نگا کنم اخه با این هیکل چجوری
با این اسم سینمایی فقط یکی هست که اونم تام کروز بازی کرده وق هیچ ربطی به این سربال نداره
والا سرچ میکنیم خبری نی
آقا این فیلم سینمایی ریچر رو کی میگه اومده ؟ چرا نیست
به اندازه دو فصل قبلی هیجان نداشت اما جذابیتهای خودش و داشت ارزش دیدن و وقت گذاشتن داشت:)
فصل۳ هم زیبا اما به نظرم به غصل ۱ نمیرسید ....هیجان خودشو داشت....ارزش وقت گزاشتن دیدن و لذت بردن
اکشن خوب مثل همیشه عالی👍
سردبیر reecher سرچ کردم فیلم جدید ریچر داخلش نیست
سلام سرچ کنید reacher
فیلمش هم اومده بزارید لطفاً سر دبیر
هر چی سریال مشتی بود باز تموم شد رفت واسه سال دیگه
اووووف قسمت آخرلامصب نه ریچر میمرد نه پاولی
خفن و درجه یک👌💯حتما پیشنهاد میشه ببینین👌
سریال اینارو ببین هر کدوم خواستی همش بهترینن the sopranos breaking bad better call saul narco's the wire lost the penguin banshee dark the walking dead ( all series ) game of throns succesion house of dragons vikings valhalla the last kingdom peaky blinders jefri dahmer elchapo the 100 madmen super naturals dare devil punisher hannibal true detectives ozark witcher reacher see money heist assasins spartacos fargo house of cards sons of anarchy sense8 sherlock helmes dexter the leftovers the continental black list black mirror chernobiyl prison break tulsa king hannibal 24 from squid game انیمه هم کلا اینارو دیدم واقعا محشرن death note attack on titan another monster arcane berserk
فصل سه هم تمام شد و لذت بردم. بنظرم این فصل سه هیجان و جذابیتش از فصلهای قبل کمتر بود . بهرحال،این سریال یکی بهترینها در ژانر خودشه
فصل چهار کی میاد خبر ندارین عایا
نسخه تی وی رو به روز کنید باتشکر
فصل تمام شده
سلام پشتیبانی تلگرام مراجعه کنید راهنمایی کنند باتشکر
دوستان هر فصل هشت قسمته.شما چطوری منتظر 9هستید؟😕 باید صب کنید فصل جدید بیاد
چرا قسمت جدیدش نزاشتی
بی معنی تموم شد
منتظر قسمت ۹
ادمین چرا پاسخگو نیستی مثل قبلنا

هر ۳فصل خوب بود
ادمین چی شد مووی باکس تی وی ساپورت نمیکنی از عید به اینور؟
بی نظیره هر فصلش یه جور قشنگ و فوقالعاده است
پیام نوروزی پست کردی با دوتا فیلم بعدش ولی دیگه هرچی جدید اومده تو تی وی نمیاد چرا 😐
قسمت ۸ فصل سوم چرا توی تی وی نمیاد؟ اصلا کلا قسمت ۸ نیست ولی توی برنامه گوشی هست

👍👍
عالی بود
فری تهنا تاابد حق👌
یک سریال ترتمیزه و با بازیگر بینظیر وخوش استایل👌🏻

فصل 4 هم قبل از پخش فصل 3 تمدید شد

حقیقتا این سریال فوقالعاده است تمام فصل هاش تمام قسمت هاش از دست ندید به نظرم 🙏🏻
محشر بود 👏🏻

فصل ۴ هم داره ؟؟

فوق العاده هر فصل
بازم قشنگ بود هر فصل قشنگه هر جوری میره داستان قشنگه خیلی خیلی قشنگه بدون شک از دست ندید دیدنشو
واقعا این سریال محشره فوقالعاده است
بهترین سریال واقعا از همه لحاظ عالیه از الان منتظر فصل 4
اگه برا دیدن سریالو فیلم پول دریافت میکردیم چقدر پولدار میشدیم
این سریال محشره عالیه
این فصلشم عالی بود برا فصل چهارم تمدید شده😍

عاشق این سریالم

اوه تازه گزینه های فصل دو سه رو دیدم

ناموسا فصل دو سه رو اضافه کنید😐گدا بازی در نیارین
یه سال باید صبر کنیم😒 تا اون موقع ادم یادش میره🥲😫😫😫😫
خدایی خیلی قشنگه ولی ریچر تو کل فیلم درحال فکر کردنه 😂
دانلود کنی به صرفه تره
الان باید صبر کنیم تا فصل ۴؟
دانلود کنیم بهتر یا با نت ببینیم ؟؟؟
ادامه داره این سریال؟؟ قسمت ها بعدی فصل بعدی داره؟؟
کاربر مهدی میگم چجوری کوویین تونست دختر مو قرمز خیرات کنه-به نظر من خودش یه دل سیر ازش استفاده کرد😉
عالی

فصل 4 هم داره؟

سلام چرا دوبله شو قرار نمیدید؟
حدودا بانشی هم تو این سبکه

خیلی خوب بوددددد
البته بجز Punishment
سلام دوستان سریال خیلی باحالیه ارزش دیدن داره کسی تو این سبک سریال میشناسه بگه برم ببینم دوستان
بهترین اپ
عالی بود سردبیر ممنون♥️
خیلی خفنه، یعنی یپا فرار از زندان برا خودش، همونطور محاسبه گر و دقیق
کاربر گواردیولا من تو سکانس اخر لحظهای که مامانبزرگشو بغل کرد من اونجا فهمیدم که چرا انقدر اصرار داشتن کوویین و افرادش رو این بچه 😃
نسبت به دو فصل قبلی یکم ضعیف ولی قابل قبول بود امیدوارم فصل بعدی جبران کنه❤️
فصل یک و سه خیلی خفن بود من دو رو به زور دیدم..عجب فایتی داشت قسمت اخر

عالی بود به امید فصل چهار ❤️
فصل سه به نظرم خیلی سناریوی ساده ای داشت ، قابل پیشبینی و مبتدی بود برعکس فصل اول و دوم
عالی بووود

ریچر کلا فصلا رو تو یه اپیزود تموم میکنه فک کنم ساینشون شده

اون ترسا چه بچه ای بود

عالی مثل همیشه منتظر فصل چهاریممم😎😎😎
سم تمام شد بنازم ریچر
مثل همیشع عالــــــــــی بود از اون دسته سریالهاست ک دوست داری ادامه دار باشه.
خیلیییییییییی خوب بود
امیدوارم فصل چهارم بسازن

من یک جا خوندم سال دیگه فصل بعد میاد
خسته نباشید میگم سردبیر جان فصل بعد آماری داری کی میاد ممنون
سلام
لامصب تا حالا از گنده بودن ریچر متحیر بودیم این پاولی چه هیولایی بود...

مثل فصل های قبل عالی
عالی بود.. حتما ببینید

قشنگ نیس

ولی دافی واقعا دافه!
سلام قسمت آخر قرار داده شد با تشکر از همراهیتون

قسمت اخر چرا نمیزاری؟!

چرا نمیاد
سردبیر قسمت ۸ کی آپلود میشه ؟
.
پس چرا قسمت آخر نمیاد


تکبیر
قسمت ۸ اخرشه ؟
امروز نهایتا تا عصر میاد
قسمت اخر کی میاد
وای کی میاد پس؟
سلام علاقه ها رو در قسمت منو گزینه پلی لیست ذخیره کنید با تشکر از همراهیتون
🙄
چه قشنگ چه خفن چع کراش🤣

قسمت ۷ سانسور داره؟

قسمت آخر کی میاد؟
و همه فیلم هام تو اونه یه راه حل بدید فیلم هام رو میخوام
سر دبیر برای منم وقتی میرن تحت نظر هنگ میکنه
NO ONE باید هم همینطوری باشه بازیگری پارتنر ریچر رو نگا کن خدایی از بازیگرای صدا سیما هم بد تره .
به نظر منم فصل سه اصلا جذاب نیست بهتر از همه فصل دومش بود
سردبیر چطوری ؟ چه خبر مبرا؟